Karty pořídíte pro jednotlivce i celé týmy
Zaměstnanci se u vás nemusí zrovna střídat jako na běžícím páse, aby už vás přestalo bavit neustále chodit do banky a vyřizovat nové platební karty. A nikdo nebude nadšený, když kartou Honzy, který u vás už 3 měsíce nepracuje, zaplatí na cestách Jirka a nevyplní přitom ani cesťák.
Minimalizovat zmatky, ztrátu času i zneužívání karet je přitom snadné. Stačí si pořídit firemní karty od Fidoo. Nejsou napojené na bankovní účet vaší společnosti, ale přímo na samostatný Fidoo účet, kam pošlete peníze a odkud karty jednoduše nabijete. Na koho je můžete nechat vystavit?
- Tým nebo projekt: Každé oddělení, od recepce po marketing, může mít svou kartu, díky níž pohodlně zaplatí veškeré týmové náklady. Ať už půjde o nákup občerstvení do zasedaček, online budget pro kampaně nebo teambuilding.
- Jednotlivce: Vlastní karty „na jméno“ se vám budou hodit třeba pro firemní řidiče, obchodníky nebo manažery. Pohodlně zaplatí za firemní oběd s klientem, dotankují palivo na cestách nebo zaplatí výdaje na ubytování.
- SPZ auta: Ať už máte sdílené firemní auto, nebo ho používá konkrétní zaměstnanec, můžete mu kartu pořídit také. Zůstane v palubní přihrádce vždy po ruce pro výhodné tankování a hrazení všech provozních výdajů. V ČR i zahraničí.
Pár vybitých karet s nulovou částkou si pro případ nouze můžete nechat v zásuvce u stolu, aby pro ně mohl kdokoliv sáhnout. Snadno na ni dobijete přesně tu částku, kterou kolega potřebuje, a až bude mít vše vyřízeno, zase ji vrátí zpátky.
Omezte výběr z bankomatu nebo platební dny
Získejte plnou kontrolu nad firemními výdaji díky jasně daným pravidlům. Co vše můžete na firemní kartě Fidoo nastavit?
- Dobíjení karty: Je jen na vás, jestli kartu každý měsíc pravidelně nabijete o stanovenou částku, nebo zvolíte automatické či manuální dobíjení.
- Výběr z bankomatu: Jakmile zaměstnanec vybere peníze z bankomatu, hůře budete dohledávat, co s nimi opravdu zaplatil. Některé situace naopak hotovost vyžadují.
- Platby na terminálu obchodníka: Nechcete, aby s kartou šlo platit v obchodech? I to můžete omezit, ať už dlouhodobě, nebo jednorázově.
- Platby online: Totéž platí také pro online nákupy. Obchodník pravděpodobně nebude potřebovat zadávat svou firemní kartu do online platební brány.
- Platby spojené s autodopravou: Jste logistická společnost a potřebujete firemní karty pro své řidiče? Povolte jim platby, které jsou spojené pouze s autodopravou.
- Použití karty jen ve vybrané dny: Platit o víkendu firemní kartou? Její používání můžete omezit jen na pracovní dny nebo konkrétní vybrané dny.
- Dočasné uzamknutí: Volal vám kolega, že nemůže najít kartu? Dočasně ji uzamknete z mobilní aplikace, dokud se vše nevyřeší.
- Trvalé blokování: Pokud se karta opravdu ztratila nebo si ji končící zaměstnanec vzal s sebou na památku, můžete ji snadno trvale zablokovat.
Jste připraveni převzít kontrolu nad firemními výdaji?
Zbavte se starých karet, které vám přináší víc starostí než užitku. Takzvané „prepaid“ karty od Fidoo usnadní správu vašich firemních výdajů – jsou bezpečné, flexibilní a spolu s celým Expense Management řešením vám pomůžou udržet finance pod kontrolou. Karty totiž nejsou všechno, co Fidoo umí.
Budete mít okamžitý přehled o nákladech v reálném čase a urychlíte vyúčtování. Kromě karet snadno zdigitalizujete účtenky, vytvoříte cesťáky i knihy jízd a schválíte výdaje jedním kliknutím. Klidně z mobilu. Všechna data navíc snadno přenesete do svého účetního nebo ERP systému.
Expense Management tak udělá radost nejen vám a účetnímu oddělení, ale také zaměstnancům, kterým usnadníte placení každodenních i nahodilých firemních nákladů.
Sdílejte článek, než ho smažem