Půjčka na nečekané výdaje? Víme, na které si dát pozor
22. 6. 2022 | Jiří Hovorka | 2 komentáře

Může být férová, nebo se taky pořádně prodražit. Nový žebříček ukazuje, u koho se nespálíte a komu se radši vyhnout.
Novou manažerkou rozvoje digitálního obchodu společnosti Mastercard je Barbora Tyllová. Do funkce nastoupila už na začátku roku, firma to oznámila až dnes.
Před příchodem do Mastercard působila Tyllová od roku 2016 ve společnosti PayU na pozici Country Manager pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Předtím pracovala ve společnostech Microsoft a v T-Mobile.
Vystudovala obor Ekonomika a management na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v roce 2006 získala titul Master of Business Administration na anglické Sheffield Hallam University.
Jejími hlavními prioritami ve společnosti Mastercard má být zejména vyhledávání dalších příležitostí k růstu společnosti, upevňování pozice na trhu bezhotovostních plateb a také podpora služeb Cyber & Intelligence.
Sdílejte článek, než ho smažem