Logo KB Penzijní společnost a.s.

KB Penzijní společnost a.s.

Kontakty

AdresaNáměstí Junkových 2772/1Praha 5155 00
Infolinka955 525 999
E-mailkbps@kbps.cz
Web

Další informace

IČO61860018
AkcionářiKomerční banka, a.s. 100 %
DepozitářČeská spořitelna
AuditorErnst & Young Audit
Základní kapitál300 000 000 Kč
Vznik28.11.1994

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem kb penzijní společnost, kb penzijní společnost a.s.

Kolik vydělal váš penzijní fond. Inflaci překonala třetina

7. 1. 2021 | Jiří Hovorka | 12 komentářů

Kolik vydělal váš penzijní fond. Inflaci překonala třetina

V březnu to vypadalo na nejhorší propad od velké krize z 30. let minulého století, nakonec je z toho ale solidní výsledek. Kdo sází na akcie, většinou za loňský rok vydělal.

KB prodává penzijní spoření i přes mobil

24. 9. 2020 | Jiří Hovorka

KB prodává penzijní spoření i přes mobil

KB Penzijní společnost nově prodává spoření na důchod se státním příspěvkem i přes mobilní aplikaci. Novou smlouvu jde zřídit v mobilním bankovnictví Komerční banky.

Chcete lepší penzijní fond? Na změnu si počkáte

20. 7. 2020 | Jiří Hovorka | 6 komentářů

Chcete lepší penzijní fond? Na změnu si počkáte

Pokud se někdy rozhodnete změnit penzijní fond, připravte se většinou na dlouhý proces a nespoléhejte, že by to šlo online.

Kolik vydělalo vaše penzijní připojištění? Známe výsledky fondů

13. 5. 2020 | Jiří Hovorka | 29 komentářů

Kolik vydělalo vaše penzijní připojištění? Známe výsledky fondů

Výnosy ve „starých“ fondech loni výrazně rostly, přesto ani jeden neporazil stoupající inflaci.

Kolik vydělal váš penzijní fond? Nejodvážnějším připsal 20 %

17. 1. 2020 | Jiří Hovorka | 30 komentářů

Kolik vydělal váš penzijní fond? Nejodvážnějším připsal 20 %

Všech 29 účastnických fondů loni skončilo v plusu a většina porazila i inflaci. Vyplácí se investovat i do akcií, ukazuje porovnání výnosů v delším čase.

Horší než penzijní připojištění. Proč většina lidí v nových fondech nevydělává?

22. 5. 2019 | Jiří Hovorka | 36 komentářů

Horší než penzijní připojištění. Proč většina lidí v nových fondech nevydělává?

Mají nejnižší výnos, ale je o ně největší zájem. V konzervativních penzijních fondech jsou přibližně tři pětiny všech peněz uložených do takzvaných účastnických fondů. Lidé s nimi přitom tratí.

Kolik vydělalo vaše penzijní připojištění? Známe výsledky fondů

10. 5. 2019 | Jiří Hovorka | 34 komentářů

Kolik vydělalo vaše penzijní připojištění? Známe výsledky fondů

Ani jeden ze „starých“ fondů loni neporazil inflaci. Jenom jediný se dostal aspoň nad hranici jednoho procenta. Přesto poprvé v posledních pěti letech výnosy rostly.

Nové penzijní fondy konečně zase rostou. Kolik vám vydělaly?

16. 4. 2019 | Ondřej Tůma | 12 komentářů

Nové penzijní fondy konečně zase rostou. Kolik vám vydělaly?

Po dvou letech půstu se fondy doplňkového penzijního spoření nadechují k růstu. Projděte si, jak zhodnotily vklady během letošního prvního čtvrtletí.

Slabota. Výsledky penzijních fondů za rok 2018

4. 2. 2019 | Ondřej Tůma | 56 komentářů

Slabota. Výsledky penzijních fondů za rok 2018

Jak se v loňském roce vedlo fondům doplňkového penzijního spoření? Přinášíme velké srovnání celého trhu. Veselé čtení to nebude.

Velké srovnání: penzijním fondům se letos nedaří

19. 11. 2018 | Ondřej Tůma | 14 komentářů

Velké srovnání: penzijním fondům se letos nedaří

Pouze dva fondy doplňkového penzijního spoření neskončily za prvních deset měsíců letošního roku ve ztrátě. Přečtěte si podrobné srovnání celého trhu.


KB Penzijní společnost a.s. - Zkušenosti

16. 2. 2024 7:43 | slonik27071983

4 měsice jim trvá převést penzijni od nich do české spořitelny jsou jako šneci a výnosy u nich taky nebyly nic moc teda kdo chce výšší výnosy takhle těmhle výhýbejte
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 10. 2013 21:31 | V

dobrý den
ze žádného penzijního připojištění nelze vybrat naspořenou částku. Výběr je možný minimálně po 15 letech spoření a jen do výše max. 50% a to pouze u "penzijek" s podmínkami do 12.2012
U "nových penzijek" nelze vybírat vůbec
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 11. 2012 9:25 | Čopík Vladimír

Dobrý den,

pokud u vás budu chtít přerušit spoření do PF po 60 měs. spoření ,
tzv. zmrazit do 60.r/starob. důchodu/, musím mít svoji žádost ověřenou na poště, matrice, OU ? Ke kterému nejbližšímu datu to mohu tak provést ?

Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2012 18:49 | sona

Můžu z penzijního spoření vybrat naspořrnou částku a pak dál spořit aniž by spoření zaniklo?A o kolik přijdu peněz?
+67
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2012 14:13 | Ivana

S vypisem o hospodaření KB nabízíte bezplatný internetový přístup k penzijnímu učtu.Sdelte prosím v kterém portalu na vašich internetových stránkách lze najít tuto nabítku. Děkuji
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2012 11:46 | Emil Chmelíček

Dobrý den. S výpisy o hospodaření Penzijního fondu KB za rok 2011 zasíláte zvýhodněné nabídky pro lázeňské a rekreační pobyty.Sdělte prosím v kterém portálu na vašich internetových stránkách lze najít tato nabízená lázeňské a rekreační zařízení. Děkuji.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2008 16:44 | Bílková

Kdo mi poradí.Chci se zeptat,když potřebuji zrušit penzijní fond dříve než je stanovená lhůta,co mi bude Vyplaceno?Děkuji
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 12. 2006 14:55 | cich

trošku mne překvapuje,pokud je to tak jak plyne z datumů-že poslední je z března 2003,tedy několik let staré,nebylo by vhodné korigovat příspěvky a dávat alespon rok staré,jinak bychom se dočkali názorů třeba 15 let starých-o kterých aktuálnosti by asi většina pochybovala.
děkuji za odpověd.
+52
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2003 12:16 | Dáda

Četnost a obsah odpovědí p. Zpěváčka je určitě jedním ze znaků serioznosti PF KB. Stačí se podívat do rubriky "Názory" ostatních PF. Myslím, že PF KB patří k nejlepším.
+67
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 12. 2002 9:39

Snad jsem výjimka, ale s KB mam bohužel jen špatné zkušenosti.
+34
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 7. 2002 9:19 | Ujec

Ne, děkuji, cokoliv, co souvisí s KB, zavání velkým průšvihem. A poslední dobou prokazovaná neschopnost lidí v IKS, kteří teď spravují portfolio, mě odrazuje dvojnásobně. Sbohem.
+55
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2002 10:15 | Gus

Opravdu jste si tím tak jistý? Znám prostředí penzijních fondů velmi dobře a proto také vím, jak se "zisky" tvořívaly. Mateřské společnosti hradily část nákladů (za zaměstnance, nájem, propagační materiály), existovaly tady penzijní fondy, které měly oficiálně třeba tři zaměstnance, některé fondy například nehradily mateřským bankám náklady na propagaci u klientů banky a podobně. Takže se obávám, že srovnáváte nesrovnatelné. Dokud se penzijní fondy nerozhodnou mít přísnou asociaci hlídající standardy (a jako že se některé fondy včetně vašeho silné asociaci usilovně brání), nebude mít podobné srovnání, o kterém mluvíte, v podstatě žádnou vypovídací hodnotu. Jde pouze o to, kdo a jak umí manipulovat s daty.
+55
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2002 17:06

1)O dotování hospodaření ze strany mateřské společnosti jsem se zmínil již v mailu uvedeném níže, ale opakuji: hospodaření PF KB nikdy nebylo a není dotováno jinou společností a všechny náklady hradí naše společnost sama. Nikdy jsme neměli a nemáme žádné úvěry, půjčky apod. Proto nás také ratingová agentura CRA Rating Agency (partner Moody´s pro střední a východní Evropu) hodnotí jako "...nejefektivněji hospodařící penzijní fond v ČR (možno ověřit na adrese http://www.crarating.com/cz/4_rating/index.htm). Pokud se mi ozvete na můj mail, rád Vám poštou zašlu naši výroční zprávu a ratingovou analýzu společnosti. 2)Vstup Société Générale do Komerční banky bude mít pro klienty celé finanční skupiny určitě pozitivní vliv. Obecné cíle SG jsou velmi jasně definovány - dostat se blíže ke klientovi a nabízet škálu finančních služeb v nejvyšší kvalitě se zaměřením na perfektní služby a poradenství . O zkušenosti v této oblasti nemám pochyb, protože SG tyto služby nabízí již léta na náročných západních trzích. 3) Představu o hospodaření penzijních fondů v krátkodobém horizontu samozřejmě máme. Obecně lze říci, že vývoj hospodaření PF se bude odrážet od úrovně inflace a od výše úrokových sazeb na kapitálovém trhu. Nemalou váhu v hospodaření zaujímají náklady fondů, kde PF KB vykazuje dosud nejnižší úroveň nákladů na vloženou korunu příspěvku účastníka. Výhled na 20-40 let je otázka pro prognostika, ale uklidním Vás tím, že penzijní připojištění je již nedílnou součástí penzijního systému a na tom by se nemělo nic měnit. Zodpovězením dalších otázek bych asi zaplnil prostor pro veškeré názory, ale po kontaktování na můj e-mail Vám je rád poskytnu v nezkráceném rozsahu. Můžeme je potom překopírovat na tento web.
-8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2002 15:27

Ano, i nám jsou výše popsaná fakta o dotacích známa, ale mohu Vás ujistit, že naše hospodaření nebylo mateřskou bankou v minulosti nikdy dotováno, všechny náklady fond hradí sám. Pokud vezmete tedy v úvahu, že nemáme žádné dotace ani půjčky a srovnáte nás s fondy, o kterých jste si jist, že tyto nástroje mají - tím cenější jsou naše výsledky(Vámi zmíněné dotace u konkurence zřejmě nebyly dostatečné). Asociace PF má pro klienty i pro odbornou veřejnost velký význam a její práci bych rád ocenil. Ten, kdo si chce udělat obrázek o trhu penzijního připojištění (podle stejných kritérií), neměl by vynechat www stránky asociace nebo si opatřit každoročně vydávanou brožuru s výsledky penzijních fondů.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2002 10:39 | Luboš

Spořím jinde a uvažuji o přestupu. Výsledky Vašeho fondu zatím až podezřele dobré, ale nejste jako fond potichu dotováni mateřskou firmou KB, která už taky "uměla" přijít o pěkný balík peněz? Bude mít vliv na hospodaření Vašeho fondu vstup Societé General do KB a neříkejte mi, že to Váš fond neovlivní? Jaké mají Francouzi cíle a hlavně zkušenosti v této oblasti? Jakou máte představu o vývoji hospodaření Vašeho fondu a penzij. fondů obecně z dlouhodobého hlediska, s výhledem cca 20-40 let. Je ochrana peněz vkladatelů prostřednictvím kontroly příslušných orgánů skutečně prováděna, nebo to je jen formalita. Má vkladatel nějakou garantovanou částku, kdyby fond zkrachoval, jako to je u vkladů v bankách? Jsou vložené peníze nějak pojištěny, pokud ano, u koho? Nerad bych dopadl jako lidi u kampeliček a jiných "fondů", to už by byl fakt vrchol arogance a hlavně totální neschopnosti státu. Nerad bych jednou bouchal na zavřené dveře a místo zajištěného stáří byl někým okraden.
Díky za odpověď.
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 62 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Partners Financial Services