 |
 |
Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT
Poměrně rozsáhlý web, přesto přehledný. „Rychlá navigace“ a „Vyhledávání“ zůstává na všech obrazovkách, jen přehled o tom, kde právě jste, se zobrazuje pouze na úrovni hlavního menu a pouze pokud jste na stránku nepřišli výše zmíněnou zkratkou. Můžete si zkusit spočítat stav účtu i doživotní penzi či Vám poradí, jak si na penzi naspořit; zde bych však uvítala alespoň stručný popis jednotlivých položek :-(. Překvapily mě formuláře ve Wordu, trošku komplikovaný je i návrat z nich (otevírají se ve stejné stránce). Zajímavá je možnost sjednat si schůzku, jen nevím – potvrdí mi ji někdo? Kdo? Kdy? Jak? Grafika, jak se zdá, skončila na úvodní stránce… |
 |
 |
Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscali Czech Republic
Stránky penzijního fondu jsou laděny do korporátních barev ČSOB a vyznačují tak příslušnost k tomuto peněžnímu ústavu. To je jistě chvályhodné, pozitivním dojmem působí i obrázek motýla, ale tím však výčet grafických předností webu končí. Pak již následují pouze strohé dokumenty bez obrázků, které vypadají velmi úředně a klienta nijak nevedou k tomu, jak a proč služby fondu využít. Nicméně předností webu je navigace, která umožňuje rychlý vstup k vybraným tématům. Závěrem lze tedy říci, že web svoji informační funkci splňuje, ale v marketingové části za svými konkurenty značně pokulhává.
Gabriela Hrušková hodnotila spolu s Naveedem Gillem, generálním ředitelem Tiscali Czech Republic.
|
 |
 |
Pavel Janeček, IT Manager, Pioneer Investments
Web ČMPF nepřekvapil. Strohé a marketingově suché texty, žádný grafický nápad a grafika vůbec, velmi prostá navigace. Pochvalu snad zaslouží dobře fungující vyhledávání. Interaktivní výpočet penze je vzhledem k jednoduchosti algoritmu standardem snad u všech penzijních fondů v ČR. Tento styl www stránek bych snad pochopil u maličké firmy, která svou přítomnost na Internetu používá převážně jako kontakt k dalšímu jednání, ale u tak velkého penzijního fondu, potažmo banky, bych jej nečekal. |
 |
 |
Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump
Po delší době je tu zase možnost hodnotit vydařený web. Prezentace Českomoravského penzijního fondu obsahuje velmi podrobné informace o penzijním připojištěním - až se zdá, že je jich příliš mnoho. Na druhou stranu je vše podstatné komunikováno hned na úvodní stránce s možnými prokliky přímo do příslušných sekcí. Web komunikuje informace různým cílovým skupinám, takže výhody produktů tu naleznou i zaměstnavatelé. Grafika vychází z korporátního stylu skupiny ČSOB a jediný grafický motiv ruky umístěné na homepage ji vkusně doplňuje.
Co dodat? Zdá se, že ČMPF bude v tomto hodnocení favoritem.
|
 |
 |
Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny
Úvodní stránka ctí barvy své mateřské banky, ale obrázek dlaně s přiskenovaným motýlkem je odpuzující. Zřejmě má evokovat nesnesitelnou lehkost bytí, pořídím-li si penzijní připojištění? Na první pohled mám dojem, že organizace dalších kapitol – soudě alespoň podle odkazů na hlavní stránce – bude přehledná a dozvím se vše, co potřebuji. Ale při kliknutí na jednu z nich – a potom další – zjišťuji, že jsou tady zřejmě vyvěšené obchodní podmínky a jiné naprosto neapelativní texty. Minimálně v kapitole Komu je určeno bych očekávala, že se dozvím, že přece jednoznačně MĚ – ale strohý popisný text vypočítávající výhody a parametry těžko někoho zaujme. Grafická úprava stránek za texty vůbec nepokulhává, to znamená, že je taky docela nijaká. Po stránce obsahu zde je asi opravdu vše potřebné, ale ta forma … |
 |
 |
Tomáš Tyll - společnost Nexen
Informačně je stránka na velmi dobré úrovni, vzhledem a strukturou je však znát, že je již staršího vydání a její přehlednost není propracována. Styl prezentace lze zařadit do kategorie textové informační stránky, obávám se však, že klient vyžaduje propracovanější a příjemnější prezentace. |
 |
Mezi porotce patří také také Michal Drtina z Vltava-Labe Press, Vladimír Iliev z iStrategie a Petr Nešpůrek z ARBOmedia. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost.
|
Už jste někdy surfovali stránkami Českomoravského penzijního fondu? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky. |
Partneři soutěže |
Tiscali
 |
Strategie
 |
|
Sdílejte článek, než ho smažem