Air Bank přichází s novou reklamní kampaní „100 důvodů“. Chce ukázat, jak za třináct let své existence zjednodušila svět financí a přinesla více než stovku důvodů, proč klienti už jinou banku nepotřebují.
V jednotlivých bodech mimo jiné připomíná inovace, s nimiž Air Bank přišla jako první na trhu, případně mezi prvními, nebo které dosud nabízí jako jediná. Patří mezi ně například zobrazování majitele účtu při zadávání platby, přehledný jednostránkový ceník, prodloužená otevírací doba, odměny za nákupy kartou, možnost předčasného splacení úvěru bez poplatku, ale třeba i možnost přijít na pobočku s domácím mazlíčkem. Překvapivě mezi nimi chybí možnost zvolit si nominální hodnoty – skladbu bankovek – při výběru z bankomatu.
Kompletní seznam sto důvodů je k dispozici na webu banky – je jich přesně 124. Obsahuje i služby, které jsou dnes na trhu samozřejmostí – například možnost změnit si limit na kartě, výběr hotovosti u pokladen v obchodech (cashback), automatické posílání nové karty nebo pomoc od hypotečního experta. Cílem je ukázat celou šířku nabízených služeb – tedy že Air Bank už je dnes komplexní bankou.
„Náš nový komunikační koncept vychází z dlouhodobé strategie banky zjednodušovat lidem práci s financemi, přinášet výhodné a kompletní služby, a to vše férově a přátelsky. Hlavním sdělením kampaně je 100x více důvodů, proč i banku můžete mít rádi,“ říká Oldřich Dostál, marketingový ředitel Air Bank. Na nové reklamní kampani spolupracoval interní marketingový tým banky s agenturou Werk.camp. Ukázky spotů můžete vidět na Youtube.
Nový koncept nahradí dosavadní kampaň „I to se může stát“, který Air Bank spustila od srpna 2023. Ta tehdy po dvanácti letech vystřídala kampaň postavenou na popichování mezi dvojicí bankéřů a porovnávání s tradičními bankami.
Petr Kučera
Zaměřuje se na osobní finance a spotřebitelská témata. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Přes pět let vedl web Peníze.cz, předtím ekonomicko-finanční rubriku... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem