Všichni uživatelé internetového bankovnictví Komerční banky mohou od února využít fulltextové vyhledávání v historii transakcí. Banka přidala podobnou funkci, kterou už nabízejí někteří konkurenti.
„Klientům v internetovém bankovnictví podle průzkumů nejvíc chyběla možnost najít platby zadáním libovolného textu. S fulltextovým vyhledáváním jim tuto možnost přinášíme. Po testovací době na přelomu roku, kdy jsme si ověřili přínos nové funkce, jsme ji nyní zpřístupnili všem uživatelům,“ říká Michal Novák, který je v KB zodpovědný za aplikaci internetového bankovnictví.
„Kromě rychlého dohledání platby přináší fulltextové vyhledávání také součet všech vyhledaných plateb i možnost platbu snadno zopakovat,“ upřesňuje Novák. „V internetovém bankovnictví MojeBanka mohou klienti vyhledávat platby podle názvu obchodníka, jména příjemce i odesílatele, popisu platby, data, čísla účtu i symbolů, a to i podle více výrazů najednou,“ dodává.
I nadále však mohou klienti Komerční banky hledat maximálně dva roky (24 měsíců) zpětně. Starší platbu v internetovém bankovnictví nenajdou. Právě delší historie je podle nezávislých průzkumů jedním z nejčastějších přání klientů, řada konkurenčních bank už proto nabízí vyhledávání bez omezení.
Podrobnosti z dubna 2019: Hledáte starou platbu? U některých bank máte smůlu. Porovnali jsme, jak daleko vás pustí
Petr Kučera
Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Přes pět let vedl web Peníze.cz, předtím ekonomicko-finanční... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem