Poštovní spořitelna - Poštovní účet

Poslední aktualizace: 1. 1. 2022

Základní údaje

PoskytovatelPoštovní spořitelna
Typ produktubalíček s běžným účtem
Určeno proobčané standardní
Minimální vklad200 Kč
Minimální zůstatek200 Kč
Vedení balíčkuzdarma
Položky v balíčku zdarma (se slevou)tuzemské příchozí platby
bezhotovostní tuzemské platby zadané přes internet nebo mobil
výběry debetní kartou z bankomatu ČSOB a Poštovní spořitelny v ČR
Cena měsíčního výpisu - poštou45 Kč
Cena měsíčního výpisu - elektronickyzdarma
Doplňkové službySpořicí účet

Přímé komunikační kanály

Přímé bankovnictvíInternetové bankovnictví, Smartbanking NaNákupy - platba mobilem a na internetu Apple Pay (od 13 let), Google Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay
Internetbanking - zřízenízdarma
Internetbanking - vedeníInternetové bankovnictví
Phonebanking - zřízenízdarma
Phonebanking - vedeníTelefonní bankovnictví
GSMbankingu - zřízenízdarma
GSMbanking - vedenízdarma

Platební karty - typy, poplatky, výběry

Platební karty2x embosovaná debetní karta Debit Mastercard
Měsícní vedení - zdarma
- 45 Kč další karta
- elektronická debetní karta není nabízena
- 30,00 Kč
Výběr z vlastního bankomatuzdarma
Výběr z vlastního bankomatuzdarma
Výběr z bankomatu cizí banky40 Kč
Výběr z bankomatu v zahraniční - 40 Kč - většina evropských zemí dle seznamu Poštovní spořitelny
- 5 Kč z bankomatu ČSOB v SR

Kontokorent

Vedení / správaSpráva a vedení Kontokorentu včetně zasílání výpisu (měsíční poplatek) - zdarma
Úroková sazbaPoštovní účet - Kontokorent - 17,90
Zpracování / vyhodnocení žádostiPodání žádosti o povolené přečerpání postžirového účtu - zdarma
Úroková sazba při nepovoleném přečerpáníDebetní úroková sazba (úroková sazba sankčního charakteru uplatňovaná v případě vzniku debetního zůstatku na účtu) - REPO sazby ČNB + 8,00% p.a.

Úrokové sazby

Vklady v: CZK
Platí k: 24.01.2022

Od CZK Do CZKÚrok (% p.a.)
0výšeneúročí se

Hotovostní operace

Výběr na přepážce (CZK) - 100 Kč - výběr hotovosti v pobočce ČSOB
- 40 Kč - výběr hotovosti v pobočkách České pošty, s.p.
Vklad hotovosti (CZK)zdarma
Cash Advance v tuzemsku200 Kč
Cash Advance v zahraniční200 Kč

Bezhotovostní operace v rámci banky

Na pobočce95 Kč
Elektronicky - zdarma - v Internetovém bankovnictví nebo Smartbankingu
- 95 Kč - přes Telefonním bankovnictví, na přepážce
Příchozí položkyzdarma

Bezhotovostní operace do cizí banky

Na pobočce40 Kč
Elektronicky - zdarma - v Internetovém bankovnictví nebo Smartbankingu
- 95 Kč - přes Telefonním bankovnictví, na přepážce
Příchozí položkyzdarma

Trvalý příkaz

Změna - zdarma - v Internetovém bankovnictví nebo Smartbankingu
- 95 Kč - přes Telefonním bankovnictví, na přepážce
Zrušenízdarma
Provedení v rámci bankyzdarma
Provedení do cizí bankyzdarma

Ostatní poplatky

Zaslání SMSOdeslání informace prostřednictvím SMS - 3 Kč

Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.

I na "obyčejných" finančních produktech můžete šetřit. Nechte si od nás poradit. Víme, jak na to.

Poštovní spořitelna - Poštovní účet - Diskuze

13. 12. 2021 10:00 | Andrea

Utíkám od této banky mílovými kroky. U bankomatu jsem nepřevzala peníze, které byly vtaženy zpět, jak mi sdělil za hodinu pracovník technického oddělení. Peníze se mi nevrátily na účet a proto jsem podala reklamaci dne 1.12.2021. Po 10dnech jsem telefonicky urgovala vyřízení. Nic! Za 14 dnů opětovné volání do poštovní spořitelny, kde mi bylo sděleno, že musím vyčkat. Prý se to prošetřuje. Pak mi "velmi ochotná pracovnice sdělila, že to bylo prodlouženo do 23.ledna 2022. Super jednání se starými lidmi před vánoci. Z toho pro mě vyplývá neurgovat, pouze jako ovce čekat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 10. 2021 10:09 | Standa

Děsný!! Na peníze čekám , už přes týden , nepřichází mi platby ! Stále nejake limity , poplatky! Běžte opravdu někam...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 8. 2021 7:31 | Libor

Musím přiznat že jsem se mýlil. V Aliexpres došlo ke změně struktury a strejda Google to jaksi nezvládl (asi je nutná nová verze). Proto nebylo možné realizovat platby přes kreditní kartu. Použil jsem prohlížeč Microsoft EDGE a už to funguje. Tak promiň poštovní spořitelno. :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 8. 2021 12:55 | Libor

20 let bylo vše OK. Několik let mám kreditní kartu poštovní spořitelny a nyní nastaly problémy. V 08-2021 jsem chtěl platit na Aliexpres přes PC (WIN10). (Toto je asi více než 10. transakce. ) Volám na poštovní spořitelnu a údajně mají vše v pořádku. Já si ale myslím, že chyba je na straně PS spojená s přechodem na tzv. identitu klientů. Nezbývá než změnit banku.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 8. 2021 19:14 | Eva

Nejhorší nejen banka, ale i instituce, se kterou jsem se kdy v životě setkala. Telefony neberou, nikam se nedovoláte na žádné z vyhledaných čísel. Nesmyslně složité elektronické bankovnictví. Vše, co potřebuji, musím řešit osobně na pobočce. Před lety mě ukecali, abych u nich zůstala. Po čase mně bez upozornění vrátili zrušené poplatky - otřesné jednání - teď už mně zrušení nikdo nevymluví.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2021 8:54 | Simona

Nejdříve nemáte platit žádné poplatky, ale ty vám po čase začnou nevědomky strhávat, služby prý vyřízené do 15 minut, poté do 24h, ale reatila je taková že čekáte týden, nemluvě o tom, že celý den se snažíte dovolat na jejich linku, kde vám ve finále stejně nepomůžou ????

Opravdu horší banku jsem v životě nezažila.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 7. 2021 18:05 | Jiri Mikat

Proc se na PC nemohu prihlasit na postovni sporitelnu? Ukazuje mi to, ze tato stranka neexistuje...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2021 10:38 | Vratislav Balo

Dostal
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 7. 2021 19:01 | Jitka Kutilová

Marně čekám na výpis ze svého poštovního účtu za měsíc červen. Zřejmě nejsem sama, takovýchto klientů je asi více. Píši už třetí mail - dotaz a stále bez jakékoliv odezvy.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 7. 2021 13:52 | Josef Lakatoš

Zdravím tohle je nejhorší banka co sem kdy v životě viděl Prachy si vyberu a nechám si je doma pod polštářem protože tenhle přístup to svět neviděl
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 7. 2021 8:48 | Milada Vildová

Může mi někdo vysvětlit proč jsem za měsíc červen neobdržela na email výpis z ůčtu což již fungovalo několik let ? Měla bych si snad pořídit účet u jiné banky?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 7. 2021 14:09

Citace - Jana Švecová / 11.01.2020 19:54

Může mi někdo smysluplně vysvětlit, co se do děje v tomhle roce s přístupy k vlastním účtů??? Už včera jsem se snažila ověřit svůj účet (později večer, marně )! Teď potřebuji evidovat účtenku a zase problém !!! Jak je vidět, tak nejsem jediná postižená klientka !!! Můžete mi situaci vysvětlit tak, abych to pochopila ?! Je mi 77 let, bankovnictví mám už 15 let, ale tohle se nikdy nestalo !!! To si máme my, Vaši klienti myslet, že máte vážné problémy ? Švecová Jana
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 12. 2020 22:18 | Zdeněk

Stále stejné problémy jako u jiných, přihlásit se na vlastní účet je téměř nemožné, samé reklamy, navic neustálá platba za vedení účtu měsíční příjem vyšší jak 15 000,-Kč. Měl bych jej mít zdarma. Neustálé okrádání klientů. !!!!!!!!!!!!! Nejlépe odejít jinam.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 12. 2020 13:37 | eliška kracíková

nejsem spokojená se službami, vybírám vždy jen tam kde je obchodní banka, 1. 12 jsem vybrala z bankomatu v tesku a hned naskočilo 40 kč že to bylo z české spořitelny a bylo tam ob. dále se nemohu dostat ke svému učtu , stále se opakuje špatný kod, je dobře napsaný ode mě nevím co s tím díky ....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 12. 2020 12:01 | Marcela

Mám už roky osobní účet a platím za vedení účtu, i když splňuji příjem 10.000,- měsíčně, přitom bych měla mít vedení zdarma. No jo, musela bych si osobní účet změnit na poštovní účet. Nic se nezmění, karta, číslo účtu, hesla, pin, všechno stejné, jen NÁZEV účtu a nebudu platit za vedení. Ale musela jsem si na to dojít sama, neinformují zákazníky....
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 45 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Výběr z bankomatu - kalkulačka

%
minut

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Běžné účty - články

Finanční produkty roku. Výsledky soutěže Finparády

Finanční produkty roku. Výsledky soutěže Finparády

Hledáte nejlepší bankovní účet, spoření, pojištění nebo třeba hypotéku? Inspiraci můžete...více

I my dáme víc, hlásí další banky. Žebříček spořicích účtů

I my dáme víc, hlásí další banky. Žebříček spořicích účtů

Úrok na spořicím účtu zvyšují také mBank a Fio banka. Přidaly se tak k řadě konkurentů,...více

Nejlepší spořicí účty po zvýšení úroků. Nové porovnání

Nejlepší spořicí účty po zvýšení úroků. Nové porovnání

Další banky výrazně vylepšují spořicí účty. Poradíme, kam se podívat, když chcete opravdu...více

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.