Logo Asociace českých cestovních kanceláří a agentur

Asociace českých cestovních kanceláří a agentur

Kontakty

AdresaVinohradská 46Praha 2120 00
Infolinka221 580 256
E-mailsekretariat@accka.cz
Web

Další informace

Popis činnostiÚčelem sdružení AČCKA je zastupování a ochrana hospodářských zájmů svých členů, podpora jejich informovanosti, rozvíjení jejich činnosti a profesní prestiže. Zástupci AČCKA jsou členy celostátních a regionálních orgánů, účastní se jednání o vývoji legislativy, podílí se na tvorbě odborných zákonů a připomínkují zákony související.

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem asociace českých cestovních kanceláří a agentur

Nedostatečně pojištěné cestovky: I v příští sezóně asi nebude na koho se spolehnout

28. 12. 2012 | Ondřej Tůma | 2 komentáře

Nedostatečně pojištěné cestovky: I v příští sezóně asi nebude na koho se spolehnout

Ve včerejším článku jsme poukazovali na bolavé místo českého turistického průmyslu: na to, že spotřebitelé počítají s plným pojištěním zájezdu, avšak cestovní kanceláře dostatečně pojištěné být nemusí. Cestovní kanceláře a ministerstvo pro místní rozvoj tvrdí, že odpovědnost je plně na pojišťovnách, pojišťovny viní cestovky. Ve sporu přituhuje.

Pojištění zájezdů: Pojišťovny a cestovky se perou, klientům ale do smíchu není

27. 12. 2012 | Ondřej Tůma | 2 komentáře

Pojištění zájezdů: Pojišťovny a cestovky se perou, klientům ale do smíchu není

Pro klienty je to jasné: na dovolenou jedině s cestovkou, která je pojištěná. Jenže – nikdy nevíte, jak a na co pojištěná opravdu je. Dochází tak k tomu, že pojišťovny odmítnou platit, že svůj limit už splnily. Asociace cestovek a ministerstvo pro místní rozvoj říkají, že pojišťovna má platit za každých okolností – ostatně prý má nástroje, jak si zjistit, co dělá ta která cestovka, se kterou uzavírá smlouvu... A klienti? Ať radši sedí doma.

Dovolená jako z hororu? Poradíme, jak reklamovat zájezd

25. 7. 2012 | Ondřej Tůma | 6 komentářů

Dovolená jako z hororu? Poradíme, jak reklamovat zájezd

Dovolená u moře představuje pro řadu z nás vrchol léta. Ne vždy ale dopadne podle našich představ. Poradíme vám, na co nezapomenout při sepisování smlouvy a jakým způsobem můžete zájezd u cestovní kanceláře reklamovat.

Vybíráte dovolenou? Při krachu cestovky nemusíte dostat peníze zpět!

16. 5. 2012 | Ondřej Tůma | 3 komentáře

Vybíráte dovolenou? Při krachu cestovky nemusíte dostat peníze zpět!

Turistům loni zkrachovala cestovní kancelář a pojišťovna odmítla vyplatit plnou cenu zájezdu. Česká národní banka se ještě teď pře s ministerstvem pro místní rozvoj, zda pojišťovna jedná podle práva. Klienti suší pusu. A ani letos při úpadku cestovky nikdo za nic tak docela neručí.

Pomůžou slevové servery cestovnímu ruchu, nebo mu podrazí nohy?

31. 1. 2012 | Ondřej Tůma | 3 komentáře

Pomůžou slevové servery cestovnímu ruchu, nebo mu podrazí nohy?

S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná je nepromyšlená práce se slevovým serverem. Dnes se na slevomanii a cestovní ruch podíváme z dalších úhlů...

Nenechte své hosty z ciziny oškubat neprofesionálním průvodcem

12. 12. 2011 | Jan Brož | 2 komentáře

Nenechte své hosty z ciziny oškubat neprofesionálním průvodcem

Víte, kdy je v Praze nejvíc turistů? V parném létě? Co vás nemá. Nejvíc cizinců se v matce měst tísní na konci roku. Přijeli hosté i vám? Poradíme, jak vybrat průvodce, který pro ně má lepší program než jen návštěvu spřátelené restaurace, kde je vezmou na hůl.

Cesta z ráje: letenky se můžou pořádně prodražit

30. 8. 2011 | Ondřej Tůma | 16 komentářů

Cesta z ráje: letenky se můžou pořádně prodražit

Cesta z exotické dovolené jako zlý sen – vyprávět o tom můžou čeští turisté, jimž byl zrušen let z Madagaskaru a jejich letecký dopravce a později i zprostředkující společnost je nechali na holičkách. Vrácení peněz za nevyužité letenky se marně domáhají i po více než čtyřech měsících od návratu.

Dovolenou si rozvracet nedáme! Pojištění proti větru, dešti má však háček

8. 8. 2011 | Petra Dlouhá | 9 komentářů

Dovolenou si rozvracet nedáme! Pojištění proti větru, dešti má však háček

Slavní zpěváci pojišťují své sametové hlasy, klavíristi geniální prsty, herečky a modelky svá půvabná pozadí. Ale co my, obyčejní smrtelníci? Že taky toužíte po troše té nadpozemské výstřednosti? Přišla vaše chvíle: pojistěte si zářící slunce nad hlavou.

O kolik zaplatíte příští rok víc za letenky při letu z Německa?

27. 9. 2010 | František Mašek | 1 komentářů

O kolik zaplatíte příští rok víc za letenky při letu z Německa?

Od ledna 2011 zavedou Němci tzv. letovou daň, která zdraží letenky. Zaplatí ji všichni, kdo poletí z Německa, nebo zde budou přestupovat. Postihne tak i desetitisíce českých turistů. Víte, kolik bude činit tato daň pro lety do 2500 kilometrů? Tipněte si a dozvíte se více!

Nelíbí se vám hotel nebo služby delegáta? Stěžujte si hned na místě.

16. 6. 2010 | František Mašek | 2 komentáře

Nelíbí se vám hotel nebo služby delegáta? Stěžujte si hned na místě.

I když se snažíte důkladně prověřit cestovní kancelář, u níž si kupujete zájezd, někdy se jeho reklamaci nevyhnete. Hlavní pravidlo zní, vše se pokuste reklamovat už na místě.


Asociace českých cestovních kanceláří a agentur - Zkušenosti

3. 10. 2013 21:04 | Studený Ivo

Dobrý den
Přes internetové stránky jsem zakoupil od společnost označené jako " cestovní agentura a cestovní kancelář provozující svoji činnost prostřednictvím webových stránek " zájezd. Následně mi přišla smlouva mezi slovenskou pobočkou egentury joko zprostředkovatelem a SK cestovní kanceláří. Nevěnoval jsem tomu nijak pozornost, neboť uvedená cestovní kancelář/agentura na webových stránkách provozuje i SK prodej. Vzhledem ke kvalitě zájezdu jsem byl nucen zájezd reklamovat. Toto jsem učinil neprodleně po návratu písemně a zaslal na adresu uvedenounna webových stránkách, kde jsem online zájezd nakoupil. po 30 dnech jsem urgoval odpověď a vyřízení reklamace. telefonicky jsem byl vyrozuměn, že reklamaci vyřizuje slovenská cestovní kancelář, která zájezd pořádala. Kdo je prosím pro mne partnerem při vyřizování reklamace. Prodejce uvedený na webových stránkách, kde jsem online zájezd nakoupil má ve svých smluvních podmínkách, ze kterých jsem vycházel, uvedeno, že podání reklamace mám realizovat pouze jeho cestou i v případě, že není přímým pořadtelem zájezdu. Odpověď jsem dostal po 35 dnech zamítavou s mnoha vadami a odvoláním na smluvní podmínky SK cestovní kanceláře. Které smluvní podmínky jsou v tomto případě relevantní?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 9. 2013 17:29 | Jana

Dobrý den, prosím o radu jak postupovat pokud mi cestovní kancelář neodpověděla do 30 dnů na podanou reklamaci a nyní po několikátém kontaktu se brání že nic neobdržela i když mám vše podepsané. Děkuji Jana
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazeny všechny 2 komentáře

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Cestovní náhrady 2024

km
l/100 km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Pošta chce nabídnout vklady a výběry hotovosti pro klienty všech bank

Pošta chce nabídnout vklady a výběry hotovosti pro klienty všech bank

Státní podnik připravuje řešení, které na přepážkách České pošty umožní vložit nebo vybrat...více

Síť obchodů Hruška změní majitele, úřad souhlasí

Síť obchodů Hruška změní majitele, úřad souhlasí

Společnost Hruška, která provozuje stejnojmenné maloobchodní prodejny především na Moravě,...více

Pošta zruší noční provoz na jediné pobočce, která ho nabízela

Pošta zruší noční provoz na jediné pobočce, která ho nabízela

Česká pošta od 1. května omezí otevírací dobu pobočky v pražské Jindřišské ulici. Ta jako...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services