V Česku otevřela první kavárna pod značkou kávy Jihlavanka. Na pražské Palmovce nabízí koncept coffee-to-go, tedy hlavně kávu s sebou a drobné občerstvení.
„Trend konzumace kávy mimo domov stále roste. Lidé si stále častěji dávají kávu v kavárnách, nebo si ji berou s sebou. Naším cílem bylo vytvořit koncept, který umožní lidem na cestách vychutnat si kvalitní kávu za dostupnou cenu,“ říká Jan Suchánek, generální ředitel společnosti Tchibo pro Česko a Slovensko, která původem českou značku Jihlavanka vlastní.
Jihlavanka sází na cenu a jednoduchost. Například espresso nabízí už za 29 korun, zájemcům připraví také „turka“. Z občerstvení nabízí například dukátové buchtičky se šodó, koblihy, koláče nebo preclíky.
Pokud se kavárna osvědčí, plánuje Tchibo otevřít ještě další Jihlavanka café v Praze a dalších městech.
„Chceme být flexibilní a přizpůsobovat se různým typům prostor, ať už jde o kamenné prodejny, prodejní okénka nebo stánky. Klíčovým faktorem pro expanzi budou vždy místa s vysokou frekvencí zákazníků, jako jsou rušné ulice, zastávky hromadné dopravy, nemocnice a nádraží,“ dodává Suchánek.
Česká značka kávy Jihlavanka vznikla v roce 1958, v roce 1991 ji koupila německá společnost Tchibo, která po Česku rovněž provozuje kavárny (propojené s obchody, kde prodává své produkty).
Tchibo vyrábí produkty značky Jihlavanka ve svých závodech a je zodpovědná i za distribuci, prodej a propagaci značky v Česku. Společnost má u nás svoji lokální pobočku Tchibo Praha se sídlem v Praze. Logistické centrum a sklady kávy jsou umístěny v Jihlavě.
Sdílejte článek, než ho smažem