Online supermarket Košík.cz před Vánoci rozšíří svoji nabídku pro zákazníky z regionů. Ta byla – a i po změně stále ještě bude – oproti Praze a středním Čechám omezenější.
Nově si lidé z regionů budou moct vybírat z více než 11 tisíc položek potravin, drogerie nebo domácích potřeb s možností doručení do druhého dne.
Od prosince si také budou moct nechat doručit léky a doplňky stravy z lékárenské sítě Dr. Max. S tou sice Košík.cz spolupracuje od roku 2023, ale opět – dosud hlavně v Praze a okolí.
„Před Vánoci se zejména pro domácnosti v regionech změníme na největší supermarket v jejich okolí. Výrazně rozšíříme počet položek, které bude možné si objednat. S doručením zdarma u velkých nákupů se tak stáváme jedním z nejvýhodnějších způsobů, jak nakupovat nejen potraviny, ale třeba také dárky anebo vitamíny a léky, pokud udeří zimní nachlazení,“ říká Klára Tanzerová, šéfka marketingu online supermarketu Košík.cz.
Kam Košík.cz rozváží
Foto: Košík.cz Rozšířit se Košík.cz chystá také nabídku privátních značek. Kromě vlastní značky Authentic a privátních značek Makro nově zařadí také francouzské privátky Casino Group. Konkrétně značky potravin Casino, Naturalia a Monoprix. Do konce roku chce také uvést další vlastní značku.
„Rozhodli jsme se, že do Česka přivezeme ty nejzajímavější evropské privátky za skvělou cenu. Začínáme francouzskými a budeme pokračovat. Kromě toho jsme připravili zcela novou privátní značku Košíku, která bude určena pro každodenní nákupy. Vznikla v úzké spolupráci s našimi zákazníky a spojuje v sobě vše, co domácnosti aktuálně hledají – stabilní kvalitu a skvělou cenu,“ pokračuje Tanzerová.
Košík.cz v Česku rozváží už více než půl milionu zákazníků. Zároveň si podle svých slov všiml, že počet velkých nákupů – na kterých letos začal stavět svou byznys strategii – stoupá. Ty s hodnotou nad 1199 korun s větším množstvím zásob podle online supermarketu dosahují kolem 80 % ze všech objednávek, a to shodně napříč regiony.
„Zákazníci se shodují, že velký nákup je ve výsledku levnější. Tím, že ho musí trochu plánovat, nakoupí jen to, co opravdu potřebují. Mají možnost nakoupit ve velkém produkty ve slevách anebo využít množstevních slev,“ uvádí Tanzerová.
Online supermarket Košík.cz v dubnu oznámil, že se chce na českém trhu prezentovat jako expert na „velkovýhodné velkonákupy“. Na jaře také přišel se slevovým programem zvaným Multikup, kde se sleva odvíjí od množství nakoupeného zboží. Prodejce tak snižuje cenu přímo úměrně počtu pořízených položek, nejčastěji už od dvou zakoupených kusů.
Zároveň kompletně změnil svůj design. Logo, e-shop, rozvozová auta i uniformy kurýrů zabarvil do fialova.
Letos ovšem dostal i pokutu od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže ve výši 1 836 000 korun za porušení zákona o významné tržní síle. S desítkami svých dodavatelů totiž uzavíral takzvaný marketingový bonus a trademarketingovou podporu (marketing zaměřený na podporu prodeje výrobků, pozn. red.), ve smlouvách ale nebyly sjednané povinné náležitosti.
Kromě Česka působí Košík.cz také v Bulharsku a od začátku června na Slovensku. Zároveň letos dál posílil rozvozové oblasti různě po Česku, v květnu přibral 25 nových měst.
Sdílejte článek, než ho smažem