Fintechová společnost Mall Pay mění svou vizuální identitu. Stylizovanou platební kartu v ní nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení. Slovo Mall sice v názvu zůstává, graficky už ale nebude totožné s logem skupiny Mall Group, která mimo jiné provozuje e-shop Mall.cz.
„Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází – představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech. A hlavně více než 70 tisíc klientů, kteří s námi pravidelně platí online i v kamenných obchodech,“ říká Adam Kolesa, šéf Mall Pay.
Jak se mění logo Mall Pay
„Chceme jasně ukázat, že Mall Pay tu je pro celý trh. E-shopy, které chtějí zlepšovat své služby pro zákazníky. Klienty, kteří s námi přeskočí zdržení spojené s placením úplně kdekoli,” upřesňuje Kolesa. „Neznamená to, že bychom se k Mall Group přestali hlásit. Jen chceme ukázat větší otevřenost vůči celé české e-commerce scéně. Vyrostli jsme a dává smysl se více osamostatnit – i ve vizuální komunikaci,“ vysvětluje.
Chystá se výhledově i přejmenování, tedy název bez Mall? „Diskuze nad značkou Mall v našem názvu tu byly vždy a provází nás v podstatě celou dobu naší existence. Nad změnou však momentálně rozhodně neuvažujeme. Z retailových zkušeností Mall Group budeme čerpat i nadále, zároveň nám značka Mall pomáhá budovat důvěru u nových klientů,” odpovídá Kolesa. Ponechání názvu s opuštěním jednotného stylu tak považujeme za nejlepší možný kompromis. Ukazujeme, kde máme kořeny, ale zároveň jasně říkáme, že jsme tu pro všechny,” dodává.
Mall Pay je společný podnik Mall Group a ČSOB. Funguje od listopadu 2018 a zaměřuje se hlavně na odložené platby. Navazuje na službu Kup Najisto, jejíž historie sahá až do roku 2014. Od loňského února je Mall Pay plně integrována do platební brány ČSOB.
Psali jsme víc:
Petr Kučera
Zaměřuje se na osobní finance a spotřebitelská témata. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Přes pět let vedl web Peníze.cz, předtím ekonomicko-finanční rubriku... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem