Velkoobchodní řetězec Makro Cash & Carry ČR začíná testovací provoz služby Klikni a vyzvedni. Ode dneška je dostupná na všech třinácti prodejnách v Česku. Minimální hodnota objednávky je 1500 Kč bez DPH.
Nová služba je k dispozici pro registrované zákazníky z řad podnikatelů a firem. Registraci musí každý zájemce provést osobně na prodejně, kde bude službu využívat. „Zde získá své přístupové údaje do distribuční platformy M-objednávka, prostřednictvím které následně realizuje své nákupy,“ říká mluvčí Romana Nýdrle.
Při objednávce přes internet si pak zákazník vybere časové okno pro vyzvednutí nákupu na vybrané prodejně. Platit lze výhradně kartou, a to až při výdeji zboží.
Pro běžné spotřebitele nabízejí podobnou službu některé maloobchodní řetězce – například Tesco, Ikea, Jysk, Hornbach nebo Globus (ten zatím pouze u zličínského hypermarketu).
Petr Kučera
Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Přes pět let vedl web Peníze.cz, předtím ekonomicko-finanční... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem