Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Komentář Aleny Urubkové k webům pojišťoven

| 5. 12. 2003
Alena Urubková, internetová komunikace, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s.Alena Urubková, internetová komunikace, Stavební spořitelna České spořitelny, a.s.
Přečtěte si více o porotci

Allianz pojišťovna
Známky (informační hodnota, uživatelské prostředí, praktický test) 2, 1, 1-,

uživatelské prostředí: Příjemná a vstřícná navigace. Vzhled doplňují obligátní fotografie lidí. Změnou ale je, že se na návštěvníka zkoumavě dívá střídavě hned několik (děda, holčička, muž). Propichují vás pohledem, jakoby říkali: Sjednej si pojištění tady, jinak uděláš chybu!
informační hodnota: Web je obsáhlý, nabízí veškeré informace k produktům. Pozitivně hodnotím rozsah online služeb.
praktický test: U této pojišťovny jako jediné jsem našla radu, co dělat v případě zániku nároku na daňové odpočty. Hlášení pojistné události je dostupné přímo z menu na homepage.

Česká pojišťovna
Známky: 3, 2, 3
uživatelské prostředí: Ošklivé, nepříjemné, zastaralé. Opravdu nemá naše největší pojišťovna na to, aby dala svým stránkám nový kabát?
informační hodnota: Texty jsou příliš krátké a nedávají v mnohých případech dostatek informací. Přímo odpudivá je povinnost registrace, pokud chci k některému z produktů položit dotaz. I když se mi ČP pokouší vysvětlit, že je to pro moje dobro…
praktický test: Užitečná sekce Co mám dělat, když… návštěvníkovi rychle poradí, jak hlásit pojistnou událost. Odpověď na druhou otázku ale ne a ne nalézt…

ČSOB Pojišťovna
Známky: 2, 1, 3
uživatelské prostředí: Vzhledově celkem příjemný web. Rušivě působí, že pod roletkou menu prosvítá text stránky.
informační hodnota: Rozsah informací je odpovídající, i když chybičky se vloudí. Proč existuje sekce – Zajímavosti – sport a kultura, když se mi dostane jen upozornění, že nebyly nalezeny žádné dokumenty?
praktický test: Pojistnou událost nahlásíte hned po cestě z homepage, informací o zániku nároku na daňové úspory se nedohledáte.

ING
Známky: 2, 3, 4
uživatelské prostředí: Oranžová je příjemnou změnou oproti mo(d)ři.
informační hodnota: Mnoho psů, zajícova smrt. Mnoho rozdílných produktů, nic pořádně.
praktický test: Čtverku dávám jen za to, že jsem našla kontakt na místo, kde by mi na obě otázky, doufejme, odpověděli.

Kooperativa pojišťovna
Známky: 1, 1, 3
uživatelské prostředí: Kreativní, marketingově dobře zpracované prostředí, které neubírá nic na komfortu práce s prezentací.
informační hodnota: Informace o produktech jsou dostatečné, web potom nabízí ještě řadu dalších, praktických informací.
praktický test: Hlášení pojistné události jasné, problémem je opět úkol číslo 2.

Pojišťovna České spořitelny
Známky: 2, 3, 3
uživatelské prostředí: Podobné grafické ztvárnění jako u jiných členů skupiny České spořitelny. Zajímavé je pojetí životních situací. Marketingový potenciál ale zůstal ležet někde na půl cesty.
informační hodnota: Informace jsou poměrně kusé, praktické je ale propojení s následujícími kroky v podobě ikon vedle textu.
praktický test: I zde může návštěvník hlásit pojistnou událost přímo na webu. Otázkou je, zda pochopí, že tuto online službu má hledat pod názvem "Hlášení PU".

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

+8
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Oblíbená témata

Pojišťovny, Web

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK