Co o webu České pojišťovny soudí porotci Peníze.cz

Dušan Hradil | 25. 10. 2002
Michal Drtina, manažer internetového oddělení, Vltava-Labe-Press, a.s. Michal Drtina, manažer internetového oddělení, Vltava-Labe-Press, a.s.

Na první pohled mne web České pojišťovny nijak neoslnil. Celá prezentace je vytvořena zcela jednoduše, pevné levé menu, proměnlivá pravá část stránky. Třebaže grafické prvky i volba barev je velice příjemná, první reakce byla, že se firma nijak nevyznamenala a zvolila co nejjednodušší výrobu. Pokud jsem však procházel jednotlivé části, mé mínění se poněkud zlepšilo. Všechny části prezentace spolu logicky souvisí a ať se vydáte jakýmkoli směrem, vždy se vám dostane odpovědi na všechny otázky. Jednoduše, stručně, přehledně. Texty přehledně upravené, použité barevné odrážky zdůrazňující významy, barevně příjemný podklad. Používání webu mne tedy mile překvapilo. Nezatěžovalo mne a předložilo mi veškeré informace s příjemnou lehkostí. Jediný problém bych viděl v nezabezpečeném odesílání dat při vyplnění on-line objednávek a trochu pomalejší načítání některých stránek.

Eda Hekšová, Marketing  manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT

Po obsahové stránce jsou stránky dobře zpracované, navigace je jednoduchá a přehledná, mnoho služeb je on-line. Zajímavá je rovněž možnost velmi jednoduše požádat o informace poštou, telefonicky, osobní návštěvu apod. Méně zdařilá se mi však zdá grafická stránka – web je velmi statický, míchají se různé fonty, občas se vyskytují gramatické chyby. Zavádějící je rovněž vyhledávání nejbližší agentury dle bydliště. Podle interaktivní mapy jsem si našla několik bližších pracovišť než mi vyhledal vyhledávací systém dle PSČ.

Vladimír Iliev, zástupce šéfredaktora, iStrategie.cz Vladimír Iliev, zástupce šéfredaktora, iStrategie.cz

Web pojišťovny je docela dobře přehledný a graficky sladěný. Ale je tu určitá díra v komunikaci. Například pokud si chcete sjednat on-line pojištění, je třeba se zaregistrovat. To se však dozvíte až v dalším kroku. Na serveru je taky plno překlepů a gramatických chyb, což snižuje důvěryhodnost textů.

Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump

"Pište nám své připomínky a problémy se zobrazováním www stránek."

Jsem názoru, že takový text na úvodní stranu největší pojišťovny v ČR rozhodně nepatří. Zvláště, pokud Česká pojišťovna nabízí sjednání pojištění on-line. Jedná se však o skutečné pojištění on-line?

Pozitivně lze hodnotit obsahovou stránku webu. Jsou zde k dispozici veškeré informace o nabídce ČP, informace o společnosti, možnost vyhledat obchodního zástupce, formuláře ke stažení a zmiňované on-line sjednání pojištění. Navigaci v rámci www prezentace hodnotím jako poměrně nepřehlednou a nelogickou. Po grafické stránce se jedná o mírně podprůměrné dílo.

Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny Pavla Paseková, tisková mluvčí Českomoravské stavební spořitelny

Zajímavá prezentace specializovaného pojišťovacího domu. Provázanost vizuálu s ostatními marketingovými aktivitami ČP vhodně posiluje povědomí o značce. Po obsahové stránce nabízí prezentace informace ze všech oblastí, které mohou zajímat jak klienta, tak i další zájemce. Přehledné, informativní.

Tomáš Tyll Tomáš Tyll - společnost Nexen

Korporátní prezentaci společnosti formátu České pojišťovny, jakožto dominantní pojišťovny na českém trhu, si představuji po grafické stránce více zajímavou a profesionální. Očekávám více agresivní a reklamní prezentaci, nabídky promo akcí, rozsáhlejší informační servis, prezentaci portálového typu. Strukturou je stránka více či méně podřízena navrženému layoutu a grafickému stylu, není to však v roce 2002 poněkud zastaralé?

Mezi porotce patří také také Pavel Janeček z Pioneeru a Petr Nešpůrek z ARBOmedia. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost .

Už jste někdy surfovali stránkami České pojišťovny? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie

Líbil se vám článek?

-5
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Oblíbená témata

Internet

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Mnoho povyku pro nic

25. 10. 2002 | Jan Žáček

Mnoho povyku pro nic

Masivní kampaň v médiích se snaží vzbudit dojem, že Česká pojišťovna není zkostnatělou institucí, ale moderní dynamickou firmou. Internetová prezentace ale opakuje stejné chyby jako... celý článek

Partners Financial Services
Nadílka

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.