Raiffeisenbank doplnila mobilní aplikaci o chat

jih | rubrika: Aktuality | 1. 7. 2020 | 1 komentář
Raiffeisenbank doplnila mobilní aplikaci o chat

Zdroj: Shutterstock

Raiffeisenbank vydává další verzi mobilního bankovnictví pro zařízení s Androidem i iOS. Nově v ní jde chatovat s bankou, změnit kontaktní údaje nebo sjednat novou debetní kartu.

Hlavní novinkou je chat, nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do aplikace a tím pádem můžou bankéři řešit veškeré dotazy klientů včetně otázek na zůstatky nebo třeba konkrétní transakce.

„Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku,” říká k novince Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.

Kdo šetří, má tyhle tři

Běžný účet, spořicí účet, kreditka. Tohle trio může ušetřit určitě pár stovek ročně. Pomůžeme s porovnáním a výběrem.

Nově v aplikaci také jde změnit kontaktní údaje, konkrétně se jedná o adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace.

Nově lze z aplikace žádat také o debetní kartu pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku). Sjednat nově jde také bezúročnou rezervu k účtu.

Už před měsícem také Raiffeisenbank v aplikaci pro zařízení s operačním systémem iOS umožnila klientům nahrát debetní a kreditní karty do Apple Pay přímo z mobilní banky. V procesu přidání karty tak už nemusí klienti vyplňovat její číslo a ani není potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy.


Čtěte také:

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-2
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

19. 4. 2024 | Petr Kučera

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

ČSOB, Raiffeisenbank a mBank o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti by si proto dopředu měli nastavit limity na platebních kartách, pokud například plánují... celý článek

Poslat peníze na číslo mobilu už umí i Moneta

18. 4. 2024 | Petr Kučera

Poslat peníze na číslo mobilu už umí i Moneta

Moneta Money Bank spouští možnost plateb na telefonní číslo – takzvanou platbu na kontakt. Klientům tak nově stačí znát pouze telefonní číslo příjemce místo čísla jeho bankovního účtu. celý článek

UniCredit rozšiřuje Bank ID. Prokážete se i firmám

10. 4. 2024 | Petr Kučera

UniCredit rozšiřuje Bank ID. Prokážete se i firmám

Klienti UniCredit Bank mohou nově využívat bankovní identitu také pro online ověření vůči soukromým společnostem – například pojišťovnám, telefonním operátorům a dalším.

Fio překvapila klienty, platby kartou zaúčtovala dvakrát

8. 4. 2024 | Kateřina Hovorková

Fio překvapila klienty, platby kartou zaúčtovala dvakrát

Fio banka hlásí komplikace s duplicitním zaúčtováním některých transakcí provedených kartami Visa. „O potížích víme a situaci se společností Visa intenzivně řešíme,“ ujišťuje banka... celý článek

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

22. 3. 2024 | Petr Kučera

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

Česká spořitelna, Komerční banka a mBank o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti by si proto dopředu měli nastavit limity na platebních kartách, pokud například... celý článek