Raiffeisenbank vydává další verzi mobilního bankovnictví pro zařízení s Androidem i iOS. Nově v ní jde chatovat s bankou, změnit kontaktní údaje nebo sjednat novou debetní kartu.
Hlavní novinkou je chat, nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do aplikace a tím pádem můžou bankéři řešit veškeré dotazy klientů včetně otázek na zůstatky nebo třeba konkrétní transakce.
„Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku,” říká k novince Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.
Nově v aplikaci také jde změnit kontaktní údaje, konkrétně se jedná o adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace.
Nově lze z aplikace žádat také o debetní kartu pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku). Sjednat nově jde také bezúročnou rezervu k účtu.
Už před měsícem také Raiffeisenbank v aplikaci pro zařízení s operačním systémem iOS umožnila klientům nahrát debetní a kreditní karty do Apple Pay přímo z mobilní banky. V procesu přidání karty tak už nemusí klienti vyplňovat její číslo a ani není potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy.
Čtěte také:
Sdílejte článek, než ho smažem