Raiffeisenbank doplnila mobilní aplikaci o chat

jih | rubrika: Aktuality | 1. 7. 2020 15:24 | 1 komentář
Raiffeisenbank doplnila mobilní aplikaci o chat

Zdroj: Shutterstock

Raiffeisenbank vydává další verzi mobilního bankovnictví pro zařízení s Androidem i iOS. Nově v ní jde chatovat s bankou, změnit kontaktní údaje nebo sjednat novou debetní kartu.

Hlavní novinkou je chat, nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do aplikace a tím pádem můžou bankéři řešit veškeré dotazy klientů včetně otázek na zůstatky nebo třeba konkrétní transakce.

„Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku,” říká k novince Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.

Kdo šetří, má tyhle tři

Běžný účet, spořicí účet, kreditka. Tohle trio může ušetřit určitě pár stovek ročně. Pomůžeme s porovnáním a výběrem.

Nově v aplikaci také jde změnit kontaktní údaje, konkrétně se jedná o adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace.

Nově lze z aplikace žádat také o debetní kartu pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku). Sjednat nově jde také bezúročnou rezervu k účtu.

Už před měsícem také Raiffeisenbank v aplikaci pro zařízení s operačním systémem iOS umožnila klientům nahrát debetní a kreditní karty do Apple Pay přímo z mobilní banky. V procesu přidání karty tak už nemusí klienti vyplňovat její číslo a ani není potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy.


Čtěte také:

Líbil se vám článek?

-1
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

23. 9. 2021 | Olga Skalková

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

Aspoň jednou už bankovní identitu jako „digitální občanku“ skutečně využilo skoro půl milionu lidí.

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

1. 9. 2021 | Petr Kučera | 1 komentář

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

Bankovní identitu pro jednoduché ověření při online komunikaci s veřejnou správou mohou začít využívat i první klienti Raiffeisenbank. Službu jim banka zpřístupní postupně během září... celý článek

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

18. 8. 2021 | Petr Kučera, Veronika Doskočilová | 11 komentářů

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

U poloviny bank se nemusíte smířit s tím, jaké číslo vašemu kontu přidělí. Chce to ale aktivitu a vejít se do pravidel. Bohužel: Přenést stejné číslo ke konkurenci nejde (přinejmenším... celý článek

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

11. 8. 2021 | Olga Skalková | 19 komentářů

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

Banky pokročily s přípravami na nový způsob převodu peněz. Stačí, když budete znát číslo mobilního telefonu příjemce – namísto čísla účtu a kódu banky.

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

10. 8. 2021 | Olga Skalková | 1 komentář

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

Neplánovaná odstávka systému Equa bank v noci ze soboty na neděli byla znát ještě v pondělí: klientům dál nefungovaly okamžité platby. Od včerejšího odpoledne už běží normálně, ujišťuje... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.