Raiffeisenbank doplnila mobilní aplikaci o chat

jih | rubrika: Aktuality | 1. 7. 2020 | 1 komentář
Raiffeisenbank doplnila mobilní aplikaci o chat

Zdroj: Shutterstock

Raiffeisenbank vydává další verzi mobilního bankovnictví pro zařízení s Androidem i iOS. Nově v ní jde chatovat s bankou, změnit kontaktní údaje nebo sjednat novou debetní kartu.

Hlavní novinkou je chat, nový kanál zabezpečené komunikace klienta s bankou. Chatovat je možné až po přihlášení do aplikace a tím pádem můžou bankéři řešit veškeré dotazy klientů včetně otázek na zůstatky nebo třeba konkrétní transakce.

„Poslední měsíce nás utvrdily v tom, jak důležitá je péče o klienty na dálku,” říká k novince Filip Karbulka, manažer mobilního bankovnictví Raiffeisenbank.

Kdo šetří, má tyhle tři

Běžný účet, spořicí účet, kreditka. Tohle trio může ušetřit určitě pár stovek ročně. Pomůžeme s porovnáním a výběrem.

Nově v aplikaci také jde změnit kontaktní údaje, konkrétně se jedná o adresu, telefon nebo e-mail. Chat i změnu údajů klienti najdou v komunikačním centru aplikace.

Nově lze z aplikace žádat také o debetní kartu pro sebe, pro současné držitele karty a další osoby s přístupem na jejich účty (např. pro manžela nebo manželku). Sjednat nově jde také bezúročnou rezervu k účtu.

Už před měsícem také Raiffeisenbank v aplikaci pro zařízení s operačním systémem iOS umožnila klientům nahrát debetní a kreditní karty do Apple Pay přímo z mobilní banky. V procesu přidání karty tak už nemusí klienti vyplňovat její číslo a ani není potřeba její nahrání potvrzovat kódem z SMS zprávy.


Čtěte také:

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-2
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Poslat peníze na číslo mobilu už umí i Moneta

18. 4. 2024 | Petr Kučera

Poslat peníze na číslo mobilu už umí i Moneta

Moneta Money Bank spouští možnost plateb na telefonní číslo – takzvanou platbu na kontakt. Klientům tak nově stačí znát pouze telefonní číslo příjemce místo čísla jeho bankovního účtu. celý článek

UniCredit rozšiřuje Bank ID. Prokážete se i firmám

10. 4. 2024 | Petr Kučera

UniCredit rozšiřuje Bank ID. Prokážete se i firmám

Klienti UniCredit Bank mohou nově využívat bankovní identitu také pro online ověření vůči soukromým společnostem – například pojišťovnám, telefonním operátorům a dalším.

Fio překvapila klienty, platby kartou zaúčtovala dvakrát

8. 4. 2024 | Kateřina Hovorková

Fio překvapila klienty, platby kartou zaúčtovala dvakrát

Fio banka hlásí komplikace s duplicitním zaúčtováním některých transakcí provedených kartami Visa. „O potížích víme a situaci se společností Visa intenzivně řešíme,“ ujišťuje banka... celý článek

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

22. 3. 2024 | Petr Kučera

Tři banky hlásí odstávku, limity na víkend si nastavte včas

Česká spořitelna, Komerční banka a mBank o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti by si proto dopředu měli nastavit limity na platebních kartách, pokud například... celý článek

Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou

14. 3. 2024 | Kateřina Hovorková

Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou

Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě kartou ze středy 13. března, případně byly platby bez popisu. 

Partners Financial Services