Klienti ČSOB dostanou digitální asistentku Kate

Petr Kučera | rubrika: Aktuality | 19. 6. 2020 15:00 | 6 komentářů
Klienti ČSOB dostanou digitální asistentku Kate
Novinku představila Michaela Lhotková, která má v ČSOB na starosti inovace.
Zdroj: ČSOB

ČSOB dnes představila „osobní plně digitální asistentku“ Kate. Klientům bude k dispozici až od listopadu, a to v mobilní aplikaci DoKapsy. 

Novinku založenou na umělé inteligenci vyvíjí mateřská finanční skupina KBC. Vedle domovského trhu v Belgii ji vyzkouší právě v Česku. 

Skupina KBC spustí projekt v listopadu zatím záměrně s omezeným počtem možností. „Kate se tak bude moci rychle učit a obratem se aktualizovat a dále rozvíjet,“ říká Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení a inovace. Klientům, kteří si to budou přát, slibuje jednoduché používání služeb a úsporu času i peněz.

„Pomocí hlasového ovládání dokáže už letos zajistit třeba cestovní pojištění, pojištění domácích zvířat, vyřešit ztrátu nebo krádež kreditní či debetní karty nebo porovnat ceny poskytovatelů energií. V příštím roce pak pokročí k řešení dalších situací v mobilních aplikacích Smartbanking a CEB Mobil, včetně hlasového ovládání placení,“ upřesňuje Lhotková.

Aplikace DoKapsy pro operační systémy Android a Apple iOS nahradila v dubnu dřívější aplikaci NaNákupy, kterou ČSOB k letošnímu 31. březnu ukončila. Do nové aplikace si klienti mohou nahrát různé věrnostní kartičky, u poklady pak stačí ukázat čárový kód na displeji. Součástí jsou také slevy z programu Svět odměn. Sledovat lze i zůstatek i historii plateb, měnit limit nebo povolat či zakazovat platby na internetu. Aplikací ale nelze přímo platit – to probíhá prostřednictvím služeb Google Pay, Apple Pay nebo Garmin Pay.

„DoKapsy bude sloužit jako platforma primárně pro použití nebankovních služeb, které pomáhají našim klientům v každodenním životě. Jednou z funkcí bude parkování v řadě měst po celé ČR. Již nyní pracujeme na přidávání dalšího obsahu v oblasti mobility a nakupování. V příštím roce bude zpřístupněna i pro neklienty,“ dodává Lhotková.


A tohle už jste četli?

Petr Kučera

Autor článku Petr Kučera

Šéfredaktor webu Peníze.cz. Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Vedl zpravodajství České... Další články autora.

Líbil se vám článek?

+7
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 6 komentářů

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 6. 2020 8:49, Škodolibka domácí

Nic, ale pomůže jí to získat další informace o chování daného klienta, takže mu pak bude moci lépe předkládat personifikované nabídky dalších služeb v rámci skupiny ČSOB.

Zobrazit celé vlákno

+4
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

22. 6. 2020 10:12, Škodolibka domácí

Však ona se ta poptávka s nabídkou jednou střetne...až budete nucen ustoupit ze svých představ o ceně a podobě poptávané služby, protože to skutečně budete potřebovat a protože zjistíte, že ani jinde to není výhodnější. Anebo pokud je, tak vám to nebude stát za to zařizování jinde :-)

Zobrazit celé vlákno

-1
+-
Reagovat na příspěvek
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem (6 komentářů) příspěvků.

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

23. 9. 2021 | Olga Skalková

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

Aspoň jednou už bankovní identitu jako „digitální občanku“ skutečně využilo skoro půl milionu lidí.

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

1. 9. 2021 | Petr Kučera | 1 komentář

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

Bankovní identitu pro jednoduché ověření při online komunikaci s veřejnou správou mohou začít využívat i první klienti Raiffeisenbank. Službu jim banka zpřístupní postupně během září... celý článek

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

18. 8. 2021 | Petr Kučera, Veronika Doskočilová | 11 komentářů

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

U poloviny bank se nemusíte smířit s tím, jaké číslo vašemu kontu přidělí. Chce to ale aktivitu a vejít se do pravidel. Bohužel: Přenést stejné číslo ke konkurenci nejde (přinejmenším... celý článek

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

11. 8. 2021 | Olga Skalková | 19 komentářů

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

Banky pokročily s přípravami na nový způsob převodu peněz. Stačí, když budete znát číslo mobilního telefonu příjemce – namísto čísla účtu a kódu banky.

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

10. 8. 2021 | Olga Skalková | 1 komentář

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

Neplánovaná odstávka systému Equa bank v noci ze soboty na neděli byla znát ještě v pondělí: klientům dál nefungovaly okamžité platby. Od včerejšího odpoledne už běží normálně, ujišťuje... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.