ČSOB dnes představila „osobní plně digitální asistentku“ Kate. Klientům bude k dispozici až od listopadu, a to v mobilní aplikaci DoKapsy.
Novinku založenou na umělé inteligenci vyvíjí mateřská finanční skupina KBC. Vedle domovského trhu v Belgii ji vyzkouší právě v Česku.
Skupina KBC spustí projekt v listopadu zatím záměrně s omezeným počtem možností. „Kate se tak bude moci rychle učit a obratem se aktualizovat a dále rozvíjet,“ říká Michaela Lhotková, výkonná ředitelka ČSOB pro platební řešení a inovace. Klientům, kteří si to budou přát, slibuje jednoduché používání služeb a úsporu času i peněz.
„Pomocí hlasového ovládání dokáže už letos zajistit třeba cestovní pojištění, pojištění domácích zvířat, vyřešit ztrátu nebo krádež kreditní či debetní karty nebo porovnat ceny poskytovatelů energií. V příštím roce pak pokročí k řešení dalších situací v mobilních aplikacích Smartbanking a CEB Mobil, včetně hlasového ovládání placení,“ upřesňuje Lhotková.
Aplikace DoKapsy pro operační systémy Android a Apple iOS nahradila v dubnu dřívější aplikaci NaNákupy, kterou ČSOB k letošnímu 31. březnu ukončila. Do nové aplikace si klienti mohou nahrát různé věrnostní kartičky, u poklady pak stačí ukázat čárový kód na displeji. Součástí jsou také slevy z programu Svět odměn. Sledovat lze i zůstatek i historii plateb, měnit limit nebo povolat či zakazovat platby na internetu. Aplikací ale nelze přímo platit – to probíhá prostřednictvím služeb Google Pay, Apple Pay nebo Garmin Pay.
„DoKapsy bude sloužit jako platforma primárně pro použití nebankovních služeb, které pomáhají našim klientům v každodenním životě. Jednou z funkcí bude parkování v řadě měst po celé ČR. Již nyní pracujeme na přidávání dalšího obsahu v oblasti mobility a nakupování. V příštím roce bude zpřístupněna i pro neklienty,“ dodává Lhotková.
A tohle už jste četli?
Petr Kučera
Šéfredaktor webu Peníze.cz. Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Vedl zpravodajství České... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem
Diskuze
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
20. 6. 2020 8:49, Škodolibka domácí
Nic, ale pomůže jí to získat další informace o chování daného klienta, takže mu pak bude moci lépe předkládat personifikované nabídky dalších služeb v rámci skupiny ČSOB.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
22. 6. 2020 10:12, Škodolibka domácí
Však ona se ta poptávka s nabídkou jednou střetne...až budete nucen ustoupit ze svých představ o ceně a podobě poptávané služby, protože to skutečně budete potřebovat a protože zjistíte, že ani jinde to není výhodnější. Anebo pokud je, tak vám to nebude stát za to zařizování jinde :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
V diskuzi je celkem (6 komentářů) příspěvků.