Air Bank rozšířila svou mobilní aplikaci My Air o takzvanou bankovní mobilitu. Klienti, kteří mají účet i jinde a chtějí ho tam zrušit, to tak mohou nově zařídit přes mobilní aplikaci od Air Bank.
„My se pak za klienta postaráme o to, aby byl původní účet zrušen a aby mu druhá banka případný zůstatek převedla na jeho účet, který má u nás. Pokud si to přeje, přenastavíme mu i platební příkazy. Klient ušetří čas, protože nemusí kvůli zrušení účtu chodit na žádnou pobočku – ani na pobočku své původní banky, ale ani na tu naši. Vše zařídí online ze svého mobilu,“ říká Filip Zavřel, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.
Na takzvaném Kodexu mobility se banky v rámci České bankovní asociace dohodly už před lety. Lidem to umožňuje snadněji změnit banku. Banky si takto například předají i údaje o trvalých příkazech či inkasech.
Změnu banky prostřednictvím procesu nazvaného bankovní mobilita umožňuje Air Bank na svých pobočkách už od svého startu před osmi lety. Od loňského roku mohou klienti této banky o mobilitu požádat i online prostřednictvím internetového bankovnictví.
Aplikaci My Air má v mobilu přes 60 procent klientů Air Bank. Mezi novinky v My Air z poslední doby patří například také potvrzování online karetních transakcí nebo možnost otevření spořicího a dalšího běžného účtu.
Už jste to četli? Konec opisování SMS. Air Bank zjednoduší platby kartou
Sdílejte článek, než ho smažem