KB vylepšila aplikaci. Pozná obličej, ukáže PIN a umí další novinky

pk | rubrika: Aktuality | 28. 8. 2019 11:25

Aplikace Mobilní banka a Mobilní banka Business od Komerční banky změnily vzhled a přidaly další funkce. Návrhy na vylepšení sbírala banka od tisícovky klientů včetně těch, kteří mají účet u konkurence.

„Výsledkem je rozložení funkcí tak, aby odpovídaly potřebám klientů. Aplikace jsou nyní výrazně jednodušší. Přehlednější ovládání navíc odpovídá zvyklostem uživatelů operačního systému Android. Aplikace podporují i nový systém Android 10,“ říká David Barczi, který v Komerční bance působí jako manažer digitálních kanálů.

„Po uživatelských testech prošly nové aplikace změnou grafiky, přidali jsme i moderní tmavý motiv, který šetří jak baterii, tak oči. V menu je jen pět položek. Přitom obsahuje výrazně víc funkčností, než tomu bylo doposud. Položky jsme do menu rozdělili a pojmenovali přesně podle výsledků testování,“ upřesňuje Barczi.

Jaké konkrétní novinky do aplikace přibyly?

  • možnost přihlásit se pomocí rozpoznání obličeje na telefonech s operačním systémem Android 9.0 a vyšší
  • nový maximální denní limit pro platby až do výše 500 000 Kč (dosud 300 000 Kč)
  • zobrazení PIN k platebním kartám
  • zobrazení doplňkových služeb k platebním kartám (pojištění ke kartám, asistenční služby atd.)
  • výpisy a daňové potvrzení k účtům a produktům KB a finanční skupiny
  • přehlednější detaily transakcí
  • hlavní účet se třemi nejpoužívanějšími funkcemi na jedno ťuknutí (Platba, QR platba, Zaplať mi)
  • opakované zpracování příkazů (při nedostatku peněz bude banka platbu opakovaně zkoušet zaúčtovat i v následujících dvou obchodních dnech)

Další aktuality z Komerčky:

Líbil se vám článek?

0
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

23. 9. 2021 | Olga Skalková

Na úřad online. Snadné ověření přes banku už funguje pěti milionům lidí

Aspoň jednou už bankovní identitu jako „digitální občanku“ skutečně využilo skoro půl milionu lidí.

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

1. 9. 2021 | Petr Kučera | 1 komentář

Bankovní identitu začíná nabízet i Raiffeisenbank

Bankovní identitu pro jednoduché ověření při online komunikaci s veřejnou správou mohou začít využívat i první klienti Raiffeisenbank. Službu jim banka zpřístupní postupně během září... celý článek

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

18. 8. 2021 | Petr Kučera, Veronika Doskočilová | 11 komentářů

Číslo účtu na přání. Které banky ho nabízejí?

U poloviny bank se nemusíte smířit s tím, jaké číslo vašemu kontu přidělí. Chce to ale aktivitu a vejít se do pravidel. Bohužel: Přenést stejné číslo ke konkurenci nejde (přinejmenším... celý článek

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

11. 8. 2021 | Olga Skalková | 19 komentářů

Peníze pošlete na číslo mobilu. Novinku chystá sedm bank

Banky pokročily s přípravami na nový způsob převodu peněz. Stačí, když budete znát číslo mobilního telefonu příjemce – namísto čísla účtu a kódu banky.

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

10. 8. 2021 | Olga Skalková | 1 komentář

Equa po víkendové chybě už funguje naplno

Neplánovaná odstávka systému Equa bank v noci ze soboty na neděli byla znát ještě v pondělí: klientům dál nefungovaly okamžité platby. Od včerejšího odpoledne už běží normálně, ujišťuje... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.