Aplikace Mobilní banka a Mobilní banka Business od Komerční banky změnily vzhled a přidaly další funkce. Návrhy na vylepšení sbírala banka od tisícovky klientů včetně těch, kteří mají účet u konkurence.
„Výsledkem je rozložení funkcí tak, aby odpovídaly potřebám klientů. Aplikace jsou nyní výrazně jednodušší. Přehlednější ovládání navíc odpovídá zvyklostem uživatelů operačního systému Android. Aplikace podporují i nový systém Android 10,“ říká David Barczi, který v Komerční bance působí jako manažer digitálních kanálů.
„Po uživatelských testech prošly nové aplikace změnou grafiky, přidali jsme i moderní tmavý motiv, který šetří jak baterii, tak oči. V menu je jen pět položek. Přitom obsahuje výrazně víc funkčností, než tomu bylo doposud. Položky jsme do menu rozdělili a pojmenovali přesně podle výsledků testování,“ upřesňuje Barczi.
Jaké konkrétní novinky do aplikace přibyly?
- možnost přihlásit se pomocí rozpoznání obličeje na telefonech s operačním systémem Android 9.0 a vyšší
- nový maximální denní limit pro platby až do výše 500 000 Kč (dosud 300 000 Kč)
- zobrazení PIN k platebním kartám
- zobrazení doplňkových služeb k platebním kartám (pojištění ke kartám, asistenční služby atd.)
- výpisy a daňové potvrzení k účtům a produktům KB a finanční skupiny
- přehlednější detaily transakcí
- hlavní účet se třemi nejpoužívanějšími funkcemi na jedno ťuknutí (Platba, QR platba, Zaplať mi)
- opakované zpracování příkazů (při nedostatku peněz bude banka platbu opakovaně zkoušet zaúčtovat i v následujících dvou obchodních dnech)
Další aktuality z Komerčky:
Sdílejte článek, než ho smažem