Co o webu CCS Kredo soudí porotci Peníze.CZ

Petr Vykoukal | 23. 8. 2002
Michal Drtina, Vltava-Labe-Press, a.s. Michal Drtina, Vltava-Labe-Press

Grafika prezentace, jde-li o něčem takovém hovořit, je velice primitivní a nevkusná. Třeba "potrubí" u navigace, zvláštní grafický motiv, je pravděpodobně pozůstatkem z webu nějaké teplárenské společnosti. Také podtisk textu se snad již nepoužívá, možná i proto, že sdělení nad ním je méně čitelné. A o text jde nejvíce, třebaže nad jeho kvalitou by se dalo polemizovat. Například první odstavec na titulní straně je "skvostný". Chybí také on-line objednávka karty nebo postup, jak a kde mohu kartu získat. Myslím, že mnohý zákazník, který projde uvedenou prezentaci bude muset použít telefonu a volat zákaznické centrum aby vůbec zjistil, jak kartu objednat. Zkusil jsem to a dozvěděl se, že v našem regionu působí nějaký obchodní zástupce. Škoda, ze tato informace na internetu není. Přiznám se, že nechápu, proč společnost nezařadila informace o této kartě do svých, poměrně solidně zpracovaných stránek na adrese www.ccs.cz.

Eda Hekšová, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT Eda Hekšová, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT

Na první pohled mi tyto stránky připadají jako šité horkou jehlou. Možná vedeni snahou nezatěžovat klienta přílišnými detaily zkrátili tvůrci obsah svých stránek na samotné minimum (nebo spíše na ještě výrazně méně). Informace typu – kartou můžete platit v 18 000 obchodech a hotovost vybírat v 1 900 bankomatech - je sice užitečná, škoda jen, že nemáte šanci zjistit, kde se například nejbližší takový bankomat nalézá. V tomto duchu jsou uvedeny informace ve všech sekcích. Stejně stručný byl i grafik – jeden motiv, který se vytrvale opakuje na všech stránkách. Oproti ostatním se zdá tato prezentace jaksi "chudá"….

Pavel Janeček, Pioneer, investiční společnost Pavel Janeček, Pioneer investiční společnost

Velice jednoduchá prezentace, která poskytuje dostatek informací o CCS Kredo. Bohužel není využit potenciál interaktivnosti Internetu a stránky jsou, z mého pohledu, jen elektronickou podobou informační brožury. Jakákoliv možnost náhledu na účet, možnost změn atd. je omezena pouze na osobní jednání. To by bylo pochopitelné u starších produktů, které neměly smluvně ošetřenu možnost elektronické komunikace, ale dnes? Stránky jsou barevně příjemně vyladěny, ale bez jakéhokoliv náznaku kreativity. Pokud tedy nepočítám úvodní "rozjásáné šťastlivce", kteří si zřejmě půjčili a nakoupili na úrok 1,89% měsíčně. Na vertikálně-horizontální navigaci snad ani není možno něco zkazit, vezmeme-li v úvahu jednoduchost struktury. I když… ve vertikální liště je funkční jakési tlačítko vedle popisů menu a v horizontální nikoliv. Proč? Celkově tedy podle rčení - všichni mají nějaký web, tak my ho máme také. Škoda.

Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump Radovan Jelen, internet full-service agentura Forrest Gump

Na webu CCS Kredo je náramně vidět, jak rychle na internetu plyne čas – veškeré informace nalezneme ve třech rámcích. V levém jedno menu, v horním druhé menu a v pravém texty nasázené všechny hezky pod sebe. Tak takto se to už dnes nedělá! Žádná kreativita, prvoplánový motiv šťastné rodinky na pozadí textu, dlouhé texty využité z informačního letáku – to vše odpovídá prezentacím starým asi tak 3 roky.
Objektivně však musím potvrdit, že jsem získal veškeré informace o této kreditní kartě. Nicméně vzhledem k velké konkurenci v tomto odvětví je třeba se více odlišovat a lépe poukazovat na skutečné konkurenční výhody.
Domnívám se, že karta CCS Kredo je velmi zajímavý produkt, který si zaslouží nejen lepší prezentaci, ale i mnohem více on-line pomůcek pro pořízení karty, pro zjištění aktuální výše úvěrového rámce, atp. Říká se, že nic není staršího než včerejší noviny. Dnes to platí i v případě webových prezentací.

Pavla Paseková, Českomoravská stavební spořitelna Pavla Paseková, Českomoravská stavební spořitelna

Motiv "happy" rodinky na úvodní straně je myslím už dost otřelý. Coby "slepec" mám potíže s rozluštěním horní navigační lišty a mnohé informace, které si nejdřív musím nechat rozbalit zřejmě z naskenovaných formulářů, nepřečtu bez vytisknutí vůbec. Totéž platí pro ceník. Doporučovala bych důležité informace prezentovat rovnou, nejen tímto pro redaktora webu zřejmě velice úsporným systémem. Textově je polovina prezentace psaná apelativní 2. osobou, část je jakoby řečnickým dumáním ("Kolik mě stojí CCS karta?"). Jednotlivé stránky jsou pouhým textem klouzajícím po mlhavém motivu z úvodní strany. Upřímně řečeno, připadá mi to trochu odbyté. Ani tak nejde o klasickou prezentaci jako o převedení některé z již existujících marketingových brožurek do el. podoby. Tudy cesta nevede.

Mezi porotce patří také také Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscalli, Vladimír Iliev, zástupce šéfredaktora iStrategie.cz, Ivona Koucká, výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu, Naveed Gill, generální ředitel, Tiscali Czech Republic, Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia a Tomáš Tyll, Nexen. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost nebo problémy způsobené povodněmi.

Už jste někdy surfovali stránkami karty CCS Kredo? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-2
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

C elkem C habé S tránky

23. 8. 2002 | Jan Žáček

C elkem C habé S tránky

Nepříliš kreativní s malým množstvím informací a žádnými on-line službami, takový je web nejmladší české kreditní karty.

Partners Financial Services