Co o webu Maximkarty soudí porotci Peníze.CZ

Petr Vykoukal | 16. 8. 2002
Pavel Janeček, Pioneer, investiční společnost Pavel Janeček, IT ředitel, Pioneer investiční společnost

Maxim karta se tak trochu vymyká z ostatních "kartových" stránek. Není totiž webem produktovým, ale je součástí stránek mateřské banky. Vzhledově nelze nic podstatného vytknout - dobře čitelné písmo, čistý barevný koncept, zdárné využití technologie Flash. Co se mi nelíbí je "autoscrolling" v hlavním navigačním menu. Informace ke kartovému programu jsou z mého pohledu dostatečné. Zajímavě je řešen INFOBOX s dynamickým obsahem a včetně on-line dialogu/chatu. Škoda jen, že odpovědi jsou pouze ve stylu zavolejte na naši informační linku. Chat s historií může být docela dobrým nástrojem, pokud je obsahově smysluplný.

Radovan Jelen, marketing manager, internet full-service agentura Forrest Gump, a. s. Radovan Jelen, marketing manager, internet full-service agentura Forrest Gump, a. s.

HVB nemá separátní microsite kreditní karty Maxim, ale díky přímé implementaci do portálu hvb.cz zde ukázkově funguje křížový prodej produktů.

Na úvodní straně lze získat pouze základní informace o hlavních výhodách všech kreditních karet, překvapila mě ale jejich strohost. V úvodu získá uživatel pouze základní marketingové informace. Podrobnosti lze získat až po odskoku do speciálních sekcí jako např. Toolbox, doplňkové služby, kompletní sazebník. Kreditní karty a rovněž i celý portál je řešen ve stejném designu a struktuře jako na mateřském hvb.com. Grafickému zpracování i navigaci se nedá nic vytknout – odpovídají design manuálu.

Na webu však postrádám možnost pořízení kreditní karty on-line. Všechny informace o kreditní kartě Maxim jsem však nakonec získal a možná si k ní pořídím ještě T-mobile club. Stručný, přehledný, designově výborný web.

Mezi porotce patří také také Michal Drtina, Vltava-Labe Press, Eda Hekšová, Marketing manager, CREDIT SUISSE ASSET MANAGEMENT, Gabriela Hrušková, Advertising Sales Manager, Tiscalli, Vladimír Iliev, zástupce šéfredaktora iStrategie.cz, Ivona Koucká, výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu, Naveed Gill, generální ředitel, Tiscali Czech Republic, Petr Nešpůrek, obchodník, ARBOmedia, Pavla Paseková, Českomoravská stavební spořitelna a Tomáš Tyll, Nexen. Jejich hodnocení zde chybí pro přílišnou časovou zaneprázdněnost nebo problémy způsobené povodněmi.

Už jste někdy surfovali stránkami Maxim karty? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Partneři soutěže
Tiscali
Strategie

Dlouhodobý investiční produkt

Dlouhodobý investiční produkt

Myslete na sebe a zabezpečte se na penzi co nejlépe. Třeba investováním do široké nabídky fondů.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+4
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

Oblíbená témata

banky, HVB, karta, Kreditní karta, Maxim, reklama

Nejlevnější aplikace na trhu. Zpracujte si daňové přiznání pro fyzické osoby v roce 2024 v jednoduché online aplikaci. Pro naše čtenáře exkluzivní sleva 10 %.

DníHodinMinutVteřin
Slevový kód: PENIZE1O
Vyplnit přiznání

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Maximovi do maxima ještě něco chybí

16. 8. 2002 | Jan Žáček

Maximovi do maxima ještě něco chybí

Moderní, kreativní a graficky dobře provedené stránky první kreditní karty v Čechách jsou sice plné informací, ale za konkurencí silně kulhají v nabídce (lépe řečeno nenabídce) on-line... celý článek

Partners Financial Services