Zlatá koruna předala ceny nejlepším finančním produktům roku 2006

Zlatá koruna předala ceny nejlepším finančním produktům roku 2006
Minulý týden ve čtvrtek byly vyhlášeny výsledky soutěže o nejlepší finanční produkty roku 2006 Zlatá koruna. O ocenění se letos ucházelo 142 finančních produktů skoro pěti desítek společností. Podívejme se na výherce.

Praha, 11. května 2006 - Zlatá koruna vyhlašuje výsledky soutěže o nejlepší finanční produkty roku 2006, v níž se utkaly produkty pro retail i pro podnikatele. Celkem ve čtrnácti kategoriích na základě výsledků hlasování Finanční akademie, jejímž předsedou je Otakar Schlossberger, finanční arbitr ČR, slavnostně uděluje ocenění Zlatá koruna, Stříbrná koruna a Bronzová koruna (viz tato Výsledková listina). O prestižní ocenění Zlaté koruny se letos ucházelo 142 finančních produktů, které přihlásilo téměř 50 společností.

"Ocenění v soutěži Zlatá koruna získává více než dvacet společností, což svědčí o velké konkurenceschopnosti produktů finančního trhu," uvádí místopředseda Finanční akademie Tomáš Ježek, prezident AFIZ.

Dále byla slavnostně předána ocenění vítězům patnácté kategorie "Nejoblíbenější finanční produkt roku 2006", o němž rozhodly výsledky veřejného hlasování na finančním portálu www.zlatakoruna.info, zveřejněné již 4. května 2006.

"Dvě měřítka hodnocení soutěže, kterým procházejí všechny přihlášené produkty, ale i odlišné výsledky - mínění Finanční akademie a veřejnosti, dávají zpětnou vazbu nejen finančnímu trhu, ale i široké veřejnosti, k jejíž orientaci je soutěž určena. Každá společnost, jejíž produkt získal některé z ocenění, má právo toto ocenění, a to vždy včetně roku udělení, používat pro svoji marketingovou komunikaci a reklamu," uvádí ředitel soutěže Zlatá koruna Pavel Doležal.

Kdo si ceny odnáší?
Kompletní výsledkovou listinu v .pdf souboru naleznete zde.

Novinkou letošního ročníku je motivační program Zlaté koruny. Minulé tři ročníky přinášely výsledky Zlaté koruny finančním společnostem efektivní marketingový nástroj pro vnější komunikaci směrem ke klientům. Další přidaná hodnota Zlaté koruny je určena jejich vnitřní komunikaci. Za každým finančním produktem zůstávají trochu neprávem v pozadí lidé - jednotliví manažeři produktů, marketingoví specialisté, tým, který přivádí produkt k životu. Letos proto ve spolupráci s partnery, kteří reprezentují světově proslulé značky, oceňujeme také je. Věříme, že to podpoří zdravou rivalitu, a tím i nové kvalitnější produkty na finančním trhu.

Vítězné produkty soutěže Zlatá koruna i jména výherců veřejné soutěže, kteří obdrží ceny, věnované rovněž partnery soutěže, budou zveřejněny na www.zlatakoruna.info. Výherce cen z hlasování veřejnosti bude sekretariát soutěže Zlatá koruna kontaktovat na jimi uvedených adresách.

Líbí se vám tato soutěž? Ovlivňuje vás ocenění Zlatá, Stříbrná či Bronzová koruna při rozhodování o koupi finančních produktů?

Odeslat
e-mailem

Líbil se vám článek?

-1
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 5 komentářů

Oblíbená témata

Finanční trh

Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.