Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Termín, obecná pravidla výzkumu

| 20. 12. 2001
  • Výzkum byl prováděn v termínu od 12. 11. 2001 do 19. 10. 2001 v průběhu dne od 8.30 do 17.00 hod. 
  • Do každé stavební spořitelny bylo celkem uskutečněno 14 hovorů, při každém hovoru byla pokládána jedna z přiložených otázek. 
  • Všechna testovaná čísla byla nalezena ve Zlatých stránkách, všechny linky jsou bezplatné, pouze VSSKB a ČMSS mají k dispozici jen klasickou telefonní linku (volající hradí náklady) a Hypo stavební spořitelna v průběhu výzkumu změnila zelenou linku na modrou (volající hradí část nákladů).

Výsledky výzkumu

Výsledky jsou přehledně zpracovány v přiložených tabulkách - první rozebírá technické aspekty spojení (dosažitelnost a responční čas), druhá kvalitu nabízených služeb (každý hovor hodnocen "jako ve škole" známkou 1 – 5, posléze spočten průměr pro stavební spořitelnu).

Obecné závěry výzkumu

  • Pokud se jedná o kvalitu telefonátů a zákaznicky orientovaný přístup, nejlépe (s velkým předstihem před ostatními) obstála ČSST (linka informuje o produktech skupiny České spořitelny), nejhůře Raiffeisen stavební spořitelna a Hypo stavební spořitelna. 
  • Z tabulek je patrné, že pokud jsou linky, na kterých mají být předávány informace o stavebním spoření, velmi snadno dosažitelné, nemusí být služby těchto linek perfektní (viz např. Všeobecná stavební spořitelna KB) a obráceně – pokud jsou služby podávané na lince kvalitní, nemusí být snadno dosažitelná (Wustenrot stavební spořitelna). 
  • Linky mají většinou 100% primární dosažitelnost (volajícímu se podaří alespoň spojit se společností, minimálně se záznamníkem, kde se společnost představí a informuje, že linka je momentálně nedostupná – např. Raiffeisen). Pouze linka Hypo stavební spořitelny není dostatečně primárně dosažitelná, informace o nedostupnosti čísla je sdělena ihned bez uvedení názvu společnosti (zřejmě služba Českého Telecomu?). 

Zpět na článek

  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-9
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK