Bannerová reklama
Na této stránce najdete technické parametry pro jednotlivé reklamní formáty nabízené na internetových projektech společnosti Partners media, s.r.o.
Bannerové plochy
Na weby Finmag.cz a Peníze.cz je možné umístit bannerovou reklamu v těchto standardizovaných velikostech.
Pozice | Rozměr | Datová velikost |
---|---|---|
Leaderboard | 1020X100 | 50 kB |
BigSquare | 300x300 | 50 kB |
Skyscraper | 120x600 | 50 kB |
Hypertext | 300x100 | 35 kB |
Způsob dodání podkladů
- Podklady ke standardní formě reklamy musí být dodány nejméně 3 pracovní dny před jejím požadovaným spuštěním.
- Podklady k nestandardní formě reklamy (řídící skript, obrázky, soubory .swf atd.) musí být dodány nejméně 5 pracovních dnů před požadovaným spuštěním reklamy.
Technické specifikace kreativy
- Doporučené grafické formáty pro Adobe Flash je verze 9.
- Rychlost plynulé animace maximálně 25 snímků za vteřinu (max. rozlišení jednotlivých snímků lidským okem).
- Banner musí být kompatibilní s wmode="transparent".
- Barva pozadí není definována přes document properties, ale je nutné vytvořit prvek (podle rozměru banneru), jehož barva bude barvou pozadí banneru a který se bude zobrazovat po celou dobu trvání animace v jeho nejnižší vrstvě.
- V případě, že barva pozadí banneru splývá s pozadím stránky, musí být banner opatřen rámečkem min. 1px kontrastní barvy při zachování daného rozměru.
- Obsahuje-li reklama zvukový soubor, může být max. délka zvukového záznamu 10 vteřin a reklama může zaznít jenom 1x v odezvě na akci uživatele (on/off ovládací prvek, přejetí myši apod.).
- Prolink flash reklamy musí být napsán pomocí proměnné clickthru s proklikem do nového okna dle standardu SPIR.
- Není-li skript plně funkční ve všech prohlížečích, musí být upraven tak, aby v ostatních prohlížečích negeneroval chybu skriptu, nerušil zobrazení stránky apod.
- Z tagu body nelze funkci inicializovat - inicializace tedy musí být provedena přímo z kódu skriptu vloženého ve stránce.
- V případě, že se jedná o standardní banner, musí být klikací celá plocha banneru. V opačném případě je nutné, aby bylo jasně zřetelné, která část má proklik a která ne.
- Jde-li o reklamu omezenou pomocí cookies, je třeba, aby řídící skript nejdříve otestoval, jestli je v konkrétním případě v prohlížeči uživatele ukládání cookie povoleno.
- V případě, že tomu tak není, nesmí se reklama v takovém prohlížeči zobrazit.
- Součástí dodaných podkladů richmedia typů vyžadující spuštění doplňku v prohlížeči je alternativní rastrový soubor stejného typu.
Specifické bannerové formáty
Pozice | Rozměr | Pozadí | Barva | Datová velikost |
---|---|---|---|---|
Branding webu | 1020x100, 2x120x600 | 1980x1000 px (bez možnosti opakovat) | RGB barva | 100 kB |
Nebannerová inzerce
PR článek
- zobrazuje se permanentně na třetí pozici na home-page daného webu a v jedné sekci dle výběru klienta po dobu sedmi dní (neklesá s ostatními články)
- Nadpis článku: max. 80 znaků
- Perex: max. 200 znaků
- Obrázky do textu: maximálně dva obrázky o velikosti 300x300
- Titulní obrázek, pokud je zájem: 680x374 px
- Délka textu: max. 3500 znaků včetně mezer
- Způsob předání textu: článek naformátovaný do odstavců s vyznačenými zvýrazněnými pasážemi, odkazy s cílovými URL a obrázky zasílejte ve formátech .DOC nebo .RTF. Obrázky pak také samostatně jako jpg nebo png.
- Počet zpětných odkazů: maximálně tři na jeden text
- Měřící kódy: Pokud máte, prosíme zaslat v samostatném .TXT souboru s popisem a označením jednotlivých kódů a skriptů