Komerční banka vystrašila klienty. Špatně zaúčtovala platby kartou
14. 3. 2024 | Kateřina Hovorková
Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě kartou ze středy 13. března, případně byly platby bez popisu.
Dobrý den, žádám Vás o právní poradenství, nevím, co mám dělat. Již několik let mám u ČSOB pojišťovny povinné ručení na osobní vozidlo. Pracuji v Rakousku a do ČR jezdím jen občas. V neděli 14.08.2011 jsem si online u ČSOB pojišťovny nechal auto připojistit a k povinnému ručení jsem si doplatil ještě havarijní. Částku jsem zaplatil přes online banking, na email mi přišla smlouva. Počátek pojištění je 14.08.2011. V pondělí 15.08.2011 jsem se vracel zpět do Rakouska. Cestou mi vběhla do cesty srna, nemohl jsem pokračovat v cestě. Volal jsem pojišťovnu, ta mi sdělila, abych ihned volal policii. Policí byla do hodiny na místě. Pro srnu si přijel myslivec z Lesů ČR. Škodu policie odhadla na předběžných 50 000 Kč. Poté jsem volal odtahovku, která mě auto dovezla do servisu. Pojišťovna zahájila řízení a uznala likvidaci vozidla jako totální škodu, jelikož rozsah a cena opravy byla vyšší než cena auta. Což samozřejmě nebyla pravda, byla poškozena jen kapota a nárazník vozidla. Po dvou týdnech šetření mi přišel dopis, ve kterém stojí, že pojišťovna neuhradí škodu vozidla, jelikož jsem uzavřel havarijní pojištění online bez předchozí návštěvy pojišťovny, tudíž jsem si mohl celou srážku se srnou vymyslet. Přitom celé šetření události prováděla Dopravní policie ČR. Nevím, jak mám v celé věci postupovat. Snad mi nějak pomůžete. Děkuji moc. S pozdravem Niemietz
Otázku poslal/a: , 13. 9. 2011 4:38
Na otázku odpovídá:
Dobrý den.
Doporučuji napsat pojišťovně odvolání k dopisu, který Vám poslali a ve kterém Vám odmítli plnit. Pojišťovna musí případ prošetřit a do 30 dnů Vám odpovědět. Požadujte vysvětlení proč Vám plnění neposkytli. To, že jste smlouvu uzavřel on-line není důvod k neplnění. Smlouva by měla být platná stejně jako kdyby jste jí uzavřel osobně. Pokud pojišťovna i poté plnění odmítne, nezbývá, než se obrátit na právníka a vymáhat plnění soudně.
Hezký den.
13. 9. 2011 4:43
Položte svojí vlastní otázku. Finanční produkty je vám plne k dispozíci.
Partner sekce
ČSOB Pojišťovna, a.s.
ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovnou nabízející celou řadu životních i neživotních pojištění pro fyzické i právnické osoby. Objemem předepsaného pojistného se řadí na 4. místo mezi všemi pojišťovnami českého trhu.
Za poradnu odpovídá:
ČSOB Pojišťovna Callcentrum
Aktuální články
Češi mají nejdražší elektřinu v EU, ukazuje nové porovnání
Cena elektrické energie pro domácnosti v Česku byla v loňském druhém pololetí nejvyšší...více
Už víte, kolik zaplatíte na dani z nemovitostí? Termín se blíží
Finanční správa začala rozesílat informace o dani z nemovitých věcí. Lhůta pro zaplacení...více
Kdy půjdete do důchodu? Ve hře jsou tři návrhy
Důchodový věk poroste. Otázkou je, jak přesně. K původnímu návrhu ministerstva práce a...více
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více