České i světové firmy upravily loga, aby propagovaly nošení roušky nebo dodržování odstupů v době epidemie.
Roušku nasadila i žirafa. (Zdroj: Zonky)
George z České spořitelny byl na novou povinnost připraven mezi prvními. (Zdroj: ČS)
V roušce jsou si O2 s Georgem ještě podobnější než jindy. (Zdroj: O2)
Rohlík.cz
Vedoucí dejvické pobočky Air Bank jako by se ptal: Je naše oblíbená barva zelená, nebo zelená? (Foto: Air Bank)
Automobilka Tatra pořádá do 10. dubna fotosoutěž na Facebooku. (Zdroj: Tatra Trucks)
V rozletu se během karantény musí brzdit i okřídlený šíp společnosti Škoda Transportation. (Zdroj: PPF)
Rouška je důležitá, ale... (Zdroj: McDonald´s)
... podstatné je i dodržování odstupů. Nemačkejte se. (Zdroj: McDonald´s)
Příkladem jdou i automobilky. (Zdroj: Volkswagen)
Audi.
Mercedes.
Tenhle návod máte na očích každý den. (Zdroj: Google)
Zbývajícím značkám v naší galerii upravil logo Jure Tovrljan, slovinský grafický designér. Jde jenom o jeho návrhy, do praxe se (zatím?) nedostaly.
Návrh: Jure Tovrljan
Návrh: Jure Tovrjan