Trivi
Jsme jediná účetní společnost, která na základě vlastních podnikatelských zkušeností automatizuje zpracovávání účetnictví a daní pro malé a střední podnikatele v ČR, kteří chtějí mít nejaktuálnější přehled o finanční kondici svého podnikání.
Automatizujeme účetnictví vlastními technologiemi tak, aby pomáhalo řídit podnikání. Účetní v Trivi se díky tomu zaměřují na to podstatné - na práci s podnikatelem a jeho výsledky.
A teď bychom rádi pomohli i Vám.
Jak Trivi funguje
Video: Jiří Rostecký – Mladypodnikatel.cz
Proč využívat Trivi
- Věnujeme se účetnictví, daním a mzdové agendě.
- Zvládneme jak OSVČ tak i velkou firmu.
- Pohlídáme vše, co je potřeba, třeba daňové přiznání a účetní závěrka jsou v ceně.
- Předávaní dokladů je online, vše zaúčtujeme do 72 hodin.
- Díky našem portálu máte kdykoliv přehled o aktuální finanční kondici podikání.
- Zastupujeme úřady, banku s doklady párujeme automaticky.
- Tým účetních a daňových poradců je kdykoliv k dispozici.
- Jsme členy Komory daňových poradců, Svazu certifikovaných účetních a České FinTech asociace.
- Za správnost našich kroků ručíme. Zodpovědnost za škodu jsme si pojistili až do výše 5 milionů korun.
Profil
Obor | účetnictví, daně, automatizace procesů |
---|---|
Zakladatele | Katarína Augustini, Michal Drozd, Radek Stavinoha |
Založeno | 2015 |
Investoři | Michal Drozd, Radek Stavinoha |
Kontakty
Adresa | Španělská 2, Praha 2 – Vinohrady, 120 00 |
---|---|
Telefon | 420 773 756 659 |
hello@trivi.com | |
Web | www.trivi.com |
FB | www.facebook.com/trivi.cz/ |
Další informace o Trivi na Peníze.cz