Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Kvalita výrobků se už moc neliší. Rozhoduje dobré jméno

| rubrika: Aktuálně.cz | 1. 7. 2011
Praha - Společnost Unilever se začala věnovat CSR před více než sto lety, kdy Lord Lever, zakladatel jedné poloviny společnosti, vynalezl mýdlo a k němu vymyslel slogan: Vyrábíme produkt, který pomáhá lidem dosáhnout vyššího stupně hygieny. Podobné uvažování najdete ve firmě i dnes, protože myšlenka obecné odpovědnosti vstoupila do DNA firmy, říká Moti Keren, generální ředitel společnosti Unilever pro střední Evropu. Takže ani krize vám nezabránila chovat se společensky odpovědně? Naopak, krize nekrize, koncept CSR vždycky bude součástí naší práce. Věnujeme se strategickému CSR ze stejného důvodu jako ostatní kvalitní firmy.
  • RSS
  • Kindle
  • Poslat e-mailem
  • Vytisknout

Líbil se vám článek?

-3
Ano
Ne

Diskuze

Žádný komentář nebyl vložen.

 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Všechny materiály © 2000 - 2017 Peníze.CZ a dodavatelé. Všechna práva vyhrazena.

ISSN 1213-2217. Doslovné ani částečné přebírání materiálů není povoleno bez uvedení zdroje a předchozího písemného svolení.
Peníze.CZ vydává společnost Partners media, s.r.o.
Člen SPIR - Sdružení pro internetovou reklamu. Člen SVIT - Sdružení vydavatelů internetových titulů při UVDT.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK