Chcete zdvojnásobit příjem? Není to nic nereálného!, říká Brian Tracy

František Mašek | rubrika: Jak na to | 25. 11. 2010 | 20 komentářů
V každé společnosti vydělává 20 procent nejúspěšnějších 80 procent peněz. Ostatní bojují o to, co zbylo. Na vrchol se můžete dostat i vy, uvedl ve své přednášce Brian Tracy, poradenský guru, který pomáhá motivovat vedení řady významných firem i jejich zaměstnance.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

29. 11. 2010 12:18, Petr*

Zbohatnout můžete stejně jako Rothschild, ten měl jeden dolar a za něj koupil jablko to vyleštil a prodal za dva dolary, za ty koupil dvě jablka vyleštil a prodal za 4 dolary pak šel spát, druhý den se probudil zjistil že má na poště dopis kde mu teta odkazovala 10 000 000 dolarů, no a takhle se stal milionářem.

Zobrazit celé vlákno

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

11. 2. 2019 1:31, Bublina

já těžím kryptoměny, projekt vyplácí a vše je na faktury, za mě velká spokojenost...
Jde o vcelku nový Český projekt s názvem UppAmbrella a jde u něj o těžbu Appucoinu.
Registrace je zpoplatněna 605 Kč a dostanete jednu těžící věž zdarma, ta vám hodinu
po zaplacení registrace těží. Jeden Appucoin má hodnotu dnes cca 2 dolary.
To máte vytěžené za 3 dny, jen s jednou věží a ta a všechny ostatní věže vám těží
neustále až roku 2027.
Co je to Appucion?
Appucion je kryptoměna (jako třeba Bitcoin), tedy elektronické peníze, které lze
směnit na normální peníze, nebo jakoukoliv jinou kryptoměnu.
Z čeho se těží Appucion?
Projekt jde ruku v ruce s vývojem mobilních aplikací, které využíváme každý den,
ale nic z toho nemáme (tedy alespoň po té finanční stránce). V aplikacích jsou umístěné
reklamy a za jejich shlédnutí se firmám připisují odměny.
Appumbrella se s vámi o své zisky z reklam podělí, jediné co pro to musíte udělat vy,
je zaplatit registrační poplatek, který není zas tak vysoký.
NENÍ TO PODVOD, můžete si vyhledat, že projekt je zapsán u soudu v Praze a firma má své IČO.
Chcete vydělávat ještě víc? Můžete si za 990 Kč dokoupit další těžící věž.
Nechcete investovat? Tvořte tým! Pokud zaplatíte registrační poplatek (na který máte
samozřejmě fakturu) stáváte se klientem. Pokud chcete vytěžit více, ale nechcete
investovat, zvěte do projektu lidi. Ukažte jim jak projekt funguje, není to nic
složitého a vám se bude připisovat podíl z jejich těžby na účet každou hodinu.
Appuciony si můžete nechat vyplatit na svůj bankovní účet, nebo elektronickou peněženku.
Doporučuji reinvestovat, nebo Appucion převádět třeba na paypall a čekat a získá víc
na ceně. Pro zajímavost, v roce 2010 jste mohly dát za obyčejnou pizzu deset tisíc bitcoinů.
Teď by stejná částka stačila k nákupu luxusní vily i s pozemkem.
Chcete se k projektu připojit také?
Můžete zde: https://www.appumbrella.online/cz/registrace?CID=kyqubcae

-14
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 20 komentářů)

11. 2. 2019 1:31 | Bublina

já těžím kryptoměny, projekt vyplácí a vše je na faktury, za mě velká spokojenost... Jde o vcelku nový Český projekt s názvem UppAmbrella a jde u něj o těžbu Appucoinu. Registrace je zpoplatněna 605 Kč a dostanete jednu těžící věž zdarma, ta vám hodinu po zaplacení registrace těží. Jeden Appucoin má hodnotu dnes cca 2 dolary. To máte vytěžené za 3 dny, jen s jednou věží a ta a všechny ostatní věže vám těží neustále až roku 2027. Co je to Appucion? Appucion je kryptoměna (jako třeba Bitcoin), tedy elektronické peníze, které lze směnit na normální peníze, nebo jakoukoliv jinou kryptoměnu. Z čeho se těží Appucion? Projekt jde ruku v ruce s vývojem mobilních aplikací, které využíváme každý den, ale nic z toho nemáme (tedy alespoň po té finanční stránce). V aplikacích jsou umístěné reklamy a za jejich shlédnutí se firmám připisují odměny. Appumbrella se s vámi o své zisky z reklam podělí, jediné co pro to musíte udělat vy, je zaplatit registrační poplatek, který není zas tak vysoký. NENÍ TO PODVOD, můžete si vyhledat, že projekt je zapsán u soudu v Praze a firma má své IČO. Chcete vydělávat ještě víc? Můžete si za 990 Kč dokoupit další těžící věž. Nechcete investovat? Tvořte tým! Pokud zaplatíte registrační poplatek (na který máte samozřejmě fakturu) stáváte se klientem. Pokud chcete vytěžit více, ale nechcete investovat, zvěte do projektu lidi. Ukažte jim jak projekt funguje, není to nic složitého a vám se bude připisovat podíl z jejich těžby na účet každou hodinu. Appuciony si můžete nechat vyplatit na svůj bankovní účet, nebo elektronickou peněženku. Doporučuji reinvestovat, nebo Appucion převádět třeba na paypall a čekat a získá víc na ceně. Pro zajímavost, v roce 2010 jste mohly dát za obyčejnou pizzu deset tisíc bitcoinů. Teď by stejná částka stačila k nákupu luxusní vily i s pozemkem. Chcete se k projektu připojit také? Můžete zde: https://www.appumbrella.online/cz/registrace?CID=kyqubcae
-14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 3. 2015 15:42

A jak?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 3. 2015 15:42

A jak?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 11. 2010 22:07 | Martin

Já s Pavlem 1 v zásadě souhlasím. Co se mi nezdálo je, že prezentuje známosti a celý ten propletenec mezilidských vztahů téměř jako nedovolený doping. Kdo chce být ale výjimečně úspěšný, musí si tyhle vazby vytvořit. To platí u nás i v cizině, platilo to v minulosti a určitě to bude platit i v budoucnosti. No a k vaší poznámce, že bez zlodějiny a korupce to nejde - takhle silné to vždy být nemusí. Měl jsem na mysli hlavně věci jako je podlézání, různé ekonomicky motivované sňatky, intrikaření, nebo třeba tolerování toho, že někdo z mého okolí nepracuje dobře, případně okrádá klienty a partnery. S tou poslední věcí mám teď dilema sám. Tvářit se že nic nevidím nebo si dělat problémy s kolegy?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 11. 2010 12:18 | Petr*

Zbohatnout můžete stejně jako Rothschild, ten měl jeden dolar a za něj koupil jablko to vyleštil a prodal za dva dolary, za ty koupil dvě jablka vyleštil a prodal za 4 dolary pak šel spát, druhý den se probudil zjistil že má na poště dopis kde mu teta odkazovala 10 000 000 dolarů, no a takhle se stal milionářem.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 11. 2010 18:17 | jiný Pavel

"ochoty zaprodat někdy pro majetek své zásady"
Tedy přesně to co ten na koho reagujete píše, bez zlodějiny a korupce to nejde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 11. 2010 8:02 | Martin

Máte pravdu, že bez štěstí to nejde. Máte taky pravdu, že to nejde bez sociálních vazeb a kontaktů. Ty si někdo vytvoří a někdo je přebere třeba po otci (stejně jako jiný majetek). Pak to má lehčí. Taky to nejde bez určitých schopností, tvrdých loktů, ochoty zaprodat někdy pro majetek své zásady atd. Boháčem se holt nemůže stát každý
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2010 12:32 | jsk

Jiným slovy musíte se naučit okrádat jiné, jinak budete okraden sám.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 11. 2010 8:01 | Martin

Máte pravdu, že bez štěstí to nejde. Máte taky pravdu, že to nejde bez sociálních vazeb a kontaktů. Ty si někdo vytvoří a někdo je přebere třeba po otci (stejně jako jiný majetek). Pak to má lehčí. Taky to nejde bez určitých schopností, tvrdých loktů, ochoty zaprodat někdy pro majetek své zásady atd. Boháčem se holt nemůže stát každý
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2010 1:05 | Pavel

Ok, beru. Kdysi jsem dostal nějakej kolovací mail o tom, že když má člověk počítač, umí číst, psát, počítat, má v bance kontíčko s pár korunama navíc nad svou spotřebu, patří k tuším jednomu promile vysoce majetných lidí na světě. Poznal jsem Kellnera osobně z dob jeho počátků, můj spolužák u něj začínal. Neříkám, že to není řehole, ten chlap maká, ale měl štěstí. Je to o štěstí, schopnosti jsou nutná, nikoli však postačující podmínka. Za posledních deset let jsem zdesetinásobil svůj příjem, ale pořád je to směšné. Znám ale i rodiny, co musí vyžít ze čtvrtiny mého příjmu a ještě ušetří, ale ... osobně já se sám za dítě štěstěny nepovažuju ani náhodou. A to jsem v ruce držel věcičku za miliardu. Ale vzali mi jí. :-) Kdepak, chce to aspoň trochu štěstí.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2010 18:35

já mám za posledních 5 let jednou tolik, asi jsem úspěšný
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2010 7:17 | josef

Bakala a Kelner jsou multiMILIARDARI. Multimilionar je tady kde kdo.
Bakala zil v zahranici to za prve. A Kelner chytil dobre zacatky privatizace.
Potrebujete byt skutecne multimiliardar? Nestaci tech par desitek milionu? To se da, jako podnikatel, zvladnout. Ale nesmi clovek brecet, ze to nejde. Pokud nabidnete lidem zajimavy produkt, tak se vas nebudou ptat, ci jste bratranec. A kdyz to prodate kazdy tyden rekneme sto tisicum lidi s dobrou marzi, tak uvidite.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2010 6:39 | franc

Sohlas, navíc vycucat a odkopnout! Jakmile ukážeš, že něco umíš, tak tě jen zneužívají. Před dvaceti lety jsem měl jinou představu o vztahu zaměstnanec-zaměstnavatel.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2010 21:20 | Pavel

Článek jsem pouze přelétl,neboť podobných keců jsem četl již mnoho a mohu jej napsat za deset minut taky. Zvýšit efektivnost, sledovat to, jak pracujíc bohatí a tak dále. Přečel jsem všechny Kiyosakiho knihy, Napoleona Hilla, Vodičku a další populární autory a mohu říci, že mnozí z nich mají i nemají pravdu. První, základní a jediné, co potřebujete, je štěstí. Umět se narodit, mít štěstí na rodiče, na učitele, na lektory a na podmínky. Bez toho to nejde. Vystudoval sem kdeco, podnikal, mám doktorát, pracoval jsem v mnoha odvětvích a vím, kde je toho co zač. Jo, nějaké peníze mám, zkušeností taky, kontakty taky, ale je to o řádově zcela jiných penězích. Jako zaměstnanec to nelze, to je vyloučené. Ale myslíte, že na vás někdo jinde čeká? Dneska? To je svět bratranců, korupčníků, zlodějů a lobbyistů. S tím jsem nikdy nechtěl nic mít. A mohu prohlásit, poctivě se člověk multimilionářem nikdy nestane, kdyby se na hlavu stavěl. Nemyslím teď třeba OSVČ, který má v bance pár set tisíc, auto na lízátko a třeba i hezkou dílnu. Myslím tím třeba Bakalu, Kellnera s pol. Tento úspech u nás nelze legálně prožít.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2010 20:36 | josef

jsem zaměstnanec a za posledních 6 let jsem 6,3 krát znásobil plat
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2010 19:54 | eďa

Proč chodit kolem horké kaše. Finančně negramotná ovce spoří a dře, aby ji smečka finančně gramotných vlků neroztrhala a finančně gramotní vlci- predátoři investují a tak vlastní jak živý, tak i mrtvý inventář. Vesměs jde vždy o dvě kategorie: O lovce a kořist. Kořist spoří, protože ji dokonale ovládá strach. Lovec nespoří, strach ho neovládá a proto může vidět kam, kdy a do čeho se vyplatí investovat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2010 13:33 | charlie

No když pominu že článek se týkal zaměstnání, tak stejně jsou to jen obvykle přehnané řeči. Motivačních knih je dost a ve všech různou měrou přehánějí, někdy až vyloženě demagogicky. Píle a snaha sice pomáhá, ale bez řady dalších předpokladů sama o sobě rozhodně nestačí. To pak není z takových 80% fňukání, ale realita. Doporučuji knihu Douglase Rushkoffa - Manipulativní nátlak.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2010 12:26 | wow

Pane Růžičko, asi jste vůbec nepochopil to základní - musíte se naučit jak pracovat "sám na sebe", jako zaměstnanec nemůžete nikdy zbohatnout...to je základní teze. Musíte se naučit svůj čas a schopnosti multiplikovat, tím může dojít i k multiplikaci vašeho příjmu...
Češi jsou mistři světa ve fňukání, že něco nejde, že je někdo využívá, že kdyby oni mohli, taaak.....toho jsou denně plné hospody...
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

25. 11. 2010 11:25 | Elisa

S tímhle názorem mezi horních 10 tisíc neprorazíte.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 11. 2010 9:53 | Milan Růžička

Ćlánek je sice zajímavý,ale až příliš teoretický,vycházející z předpokladu,že zaměstnavatel čeká s otevřenou náručí na každého snaživce.Realita je bohužel taková,že právě ti nejsnaživější z toho "spodku"jsou doslova zneužíváni za svoje dovednosti a snahu a stávají se časem jakýmsi přehlíženým inventářem zaměstnavatele.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Andrej Babiš

podnikatel, Agrofert

Michal Mejstřík

ekonom

Andrej Babiš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Michal Mejstřík
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services