Stanou se 3D televize hitem předvánočních nákupů? Těžko!
Obchodníci s elektronikou si od blížících vánočních svátků slibují razantní zvýšení prodeje 3D televizorů. Realita by však mohla být poněkud jiná. Představám prodejců sice nahrává společnost Toshiba, která začátkem října představila na výstavě hi-tech elektroniky CEATEC v Tokiu první 3D televizory, při jejichž sledování nebude divák potřebovat speciální brýle, obsahová složka je ale stále velkou slabinou této technické novinky.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
16. 11. 2010 16:00 | rav
K clanku jeste dodam, ze jsem byl na Avataru bez 3D a byl jsem unesen i tak. Film bez obrazu jaksi neni film.
18. 10. 2010 22:36 | Pavel
18. 10. 2010 10:06 | Lagarto