Regulační poplatky se neplatí jen u lékaře. Banky je mají taky.

Patrik Nacher | rubrika: Komentář | 23. 8. 2010 | 4 komentáře
Regulační, tak by se daly nazvat některé poplatky, kterými české banky chtějí omezovat užívání některých služeb svými klienty. Do této kategorie spadají i nové poplatky, které zavedla bezpoplatková mBank.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 4 komentářů)

24. 8. 2010 22:50 | jiri schauer

Ale má. Už docela dlouho, jmenuje se mBusiness a je určený pro podnikatele-fyzické osoby. http://www.mbank.cz/firemni/mkonto/ Podnikatel-právnická osoba nemůže používat mKonto, protože je také jen pro fyzické osoby.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 8. 2010 15:34 | Pavel

Ovšem problémem mBank byli klienti, kteří osobní účet využívali k podnikání a měli tedy mnohem více operací než průměrný občan-domácnost. Trochu si mBank naběhla, protože hned po vzniku slibovala rozjet podnikatelský účet a ten dosud nemá.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 8. 2010 0:05 | jiri schauer

Tak by mě Patriku zajímalo, do jaké kategorie zařadíš zvýšení poplatku za provedení trvalého příkazu z eKonta Raiffeisenbank na 6 Kč, když jednorázový poplatek byl zvýšen na 4 Kč. Do 7. 7. byly oba poplatky 3 Kč. Je to plánovaný zdroj výnosů, když se mu můžu vyhnout opakovanými jednorázovými příkazy? Nebo je to regulační poplatek, který má klienty odnaučit používání trvalého příkazu, který je z nějakých, pro mě nepředstavitelných, důvodů pro banku nevýhodnější než jednorázový příkaz?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 8. 2010 12:48 | xx

jen upřesnění - žádný předpis (snad kromě všeobecných podmínek banky) neukládá OSVČ mít PODNIKATELSKÝ účet. OSVČ nemusí mít účet vůbec. Takže je jen na OSVČ jaký účet bude ke svému podnikání využívat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  16 117 415 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Užijeme si moře letos naposledy? Češi a dovolená očima expertů

Užijeme si moře letos naposledy? Češi a dovolená očima expertů

Dovolená u moře letos konečně může proběhnout bez covidových omezení. Můžou si ji však...více

Neviditelné padesátnice. Už nejsou juniorky, ale do důchodu mají daleko. Čemu čelí ženy, které...

Neviditelné padesátnice. Už nejsou juniorky, ale do důchodu mají daleko. Čemu čelí ženy, které dospěly za komunismu?

Současná generace 50+ a v těsném závěsu za ní i takzvané Husákovy děti z počátku 70. let...více

Než přišel Abramovič. Návrat do Premier League, kterou vyhrál i Blackburn

Letos na jaře skončila éra muže, který změnil anglický fotbal. Ruský oligarcha Roman Abramovič...více

Aká bude suma trinásteho dôchodku v roku 2022? Plus kalkulačka

Aká bude  suma trinásteho dôchodku v roku 2022? Plus kalkulačka

Vysoká inflácia a rýchly rast cien sú dva hlavné dôvody, prečo sa v roku 2022 trinásty...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jan Kočka

podnikatel

David Marek

ekonom

Jan Kočka
ÚSPĚŠNOST
12,00 %

z 25 duelů
×
David Marek
ÚSPĚŠNOST
82,14 %

z 28 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.