Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 70 komentářů)

6. 3. 2021 1:20

omg lol kapital nn podvodnici)))
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 3. 2021 14:50 | Jakub

Milá paní Radko. Tabulky na léčení úrazu mají všechny pojišťovny, ať už je to NN, Allianz nebo jakákoliv jiná a budou Vám plnit za konkrétní úraz konkrétní počet dní x pojistná částka. Netuším, jaké připojištění jste u NN měla, ale např. u NN Život u denních dávek úrazu CDL1 se v případě komplikací vyplácí delší doba. Ideální je věc řešit se svým poradcem, který by Vám měl s vyřízením pomoci.
PS: Na níže uvedených diskusích je vidět, jak moc je potřebná spolupráce s kvalitním poradcem, který dokáže udělat kvalitní smlouvu a nebojí se klientovi navrhnout pojistku tak, jak by měla vypadat, i když to nebude pojistka za 500 Kč, která ovšem nic neřeší (což způsobuje tohle řvaní lidí v diskusích) a vše poctivě zanést do záznamu z jednání, kde si klient podepíše, že doporučení odmítl.
Což mj. může fungovat i ve prospěch klienta, který se pak může otáčet na tom, že mu poradce onu věc nedoporučil, i když měl.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 3. 2021 14:28 | Jakub

Tohle je naprosto irelevantní příspěvek. Pojišťovna se naopak zachovala správně. Uzavřel jste pojistku, proběhlo zkoumání zdravotního stavu, na jehož základě jste byl odmítnut. Férové jednání ze strany pojišťovny. Jak by se Vám líbilo, kdyby Vás vzali, Vy jste 10 let platil pojistku a pak Vám řekli, že nebudou plnit, protože jste byl na psychiatrii?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 2. 2021 13:09 | Martin

Dobry den ja bi sem chtel jenom ze to so najvetši ojebavaci ja swm byl poisten unich este sem si dal pripojistit vice druhu platil sem im a kdiz se neco stalo tak vse zamitli lidi nenechte se ojebavat tou pojistovnov nn ojebavaci životny pojisteny...
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 2. 2021 21:27 | Radek

Co to je za kravinu. Kapitálové životní pojištění dává garantovanou částku při vyplate. Kdybych mohl, koupím si ji v téhle době.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2021 21:27 | Radek

Co to je za kravinu. Kapitálové životní pojištění dává garantovanou částku při vyplate. Kdybych mohl, koupím si ji v téhle době.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2021 21:26 | Radek

Co to je za kravinu. Kapitálové životní pojištění dává garantovanou částku při vyplate. Kdybych mohl, koupím si ji v téhle době.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 2. 2021 21:23 | Radek

Problém s investičním životním pojištění je ten, že lidé ani neví jak řádně funguje a jak jej využívat pro svůj prospěch. Využívání daňových úlev, nastavení správných investičních strategii apod. Ač se Vám to líbí nebo ne, selhala komunikace mezi poradcem a vámi.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 1. 2021 21:34 | Patrik.R.

Banka u které jsem s touhle pojišťovnou bohužel spolupracuje. Když jsem si zakládal životní pojištění tak mi poslali dopis, který dělali asi podle vzoru pohřební kondolence, když začínal větou "S politováním Vám oznamujeme..." prostě z důvodu hospitalizace na psychiatrii z minulosti mi vypověděli smlouvu že můj zdravotní stav je rizikový. Naštěstí jsem jim ještě nic neplatil a díky tomu jsem zjistil co je ta pojišťovna zač. Jelikož je asi ne tak známá, tak si chce nahrávat pro sebe a hledá drobné kličky aby nemusela vyplácet! To už mi někteří lidé potvrdili a recenze mi k tomu pomohli že je lepší si s nimi nic nezačínat. Shrnul bych to tak že životní pojištění je skvělá věc, ale sehnat normální pojišťovnu je snad nemožné.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 4. 2020 12:34 | Dan

Platil jsem 10 let investiční spoření. Vlozeno 144000. Zhodnocení bylo minus 9000.- odkupní hodnota 110000.. . Po deseti letech minus 35000. To je skvěle přece....
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 12. 2020 14:08 | Gabriela

Nejhorší pojišťovna, jakou jsem kdy měla. Řešila jsem pojistnou událost a pojistitel je jen zdroj příjmů. Délka léčení dle tabulek a tím to hasne. Kvalitní pojišťovna přistupuje k jednotlivci individuálně. Doložila jsem veškerou dokumentaci, rehabilitace atd. Nedodržují termíny, komunikace s likvidátorem otřesná, hnus. Voláte na operátora, chcete informace a ten řekne obraťte se na likvidátora. A likvidátor? Nereaguje!!!! Všechny zprávy, co jsem posílala mám uložené!!! A vracely se mi doručenky!!! Žádná omluva, nic!!! Jen výmluvy a pak klasická zpráva - zamítnuto. Doktor do doby léčení napsal rehabilitace, jelikož to moje zranění vyžadovalo, protože jsem po 28 dnech stále nemohla chodit bez berlí. Berle jsem mohla odložit až po ukončení rehabilitací, což bylo více než po 3 měsících od vzniku úrazu a i po rehabilitacích jsem měla berle využívat! Jejich tabulka, že se můj úraz léčí 28 dnů a nazdar je směšná!!! Žádné další informace nechtěli vědět. Pak jen uzavřena škodná událost. Kdyby se na dokumentaci z léčení podíval doktor a ne někdo od počítače, tak by jistě neřekl, že se tohle vyléčí za 28 dnů!!!! Protože tohle nebyl podvrtnutý kotník z chůze, který se léčí 28 dní. Prostě nechtějí platit!!! Já s ním měla problém téměř 4 měsíce!!! Okamžitě ukončuji pojištění a už nikdy víc!!! Tohle není adekvátní pojišťovna pro nikoho protože jen berou peníze a nazdar.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 12. 2020 14:03 | Gabriela

Řeším podobnou situaci. Pojištěný je jen zdroj příjmu, nepřistupují k nám jako k bytostem, ale jako je zdroji peněz a když mají plnit, tak neplní!!!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 12. 2020 16:05 | Petr

Varuji všechny slušné lidi !!! Bude Vám s veškerou úctou a slušností nabízen produkt, který je nejlepší ze všech, který nemá konkurenci, který po několika letech vynese skvělý finanční výnos... Velký omyl dámy a pánové !!! Během spoření se k Vám chovají opravdu velmi mile, bohužel se za tím falešným úsměvem skrývá nepostižitelný podvod. Za mých 50 let aktivního života jsem nenapsal jedinou stížnost nebo recenzi, ale v tomto případě musím. Nikdy jsem nikomu nic neukradl, věřím lidem, a této chvíle jsem věřil i finančním ústavům.. Přeji všem slušným lide hodné štěstí.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 10. 2020 15:36 | Lenka

Už v žádném případě se nenechám přemluvit na tuto pojišťovnu.Mám pojištění nemocenské.Čekám na operaci kolene-meniskus a oni mi napsali že ukončili pojistné plnění za 120 dnů pro bolest kloubů artrózu.Meniskus a artróza je asi podle nich to samé.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 10. 2020 17:22 | Marie

Nejhorší pojištění poslala jsem tam peníze a já na ně dostanu nějaký zpátky prej nevrátny dát jim prachy do kapsy
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2020 7:36 | Michal

Investiční pojištění to je největší zlodějna ??buď b plusu a nebo neuvidíte nic. To už radši investujte do zlata
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 8. 2020 12:07 | Michaela

Nejhorší pojišťovna co může být. Vyplácení pracovní neschopnosti po pracovním úrazu pojistka byla stanovena tak že neschopenku musím mít 28 dní a od 29 dne se platí 300 na den ale pouze 45 dní to nikde uvedeno není a denní odškodné jsem měla 300 na den ale od 22 dne ale tam to bylo zpětné od 1 dne. Nakonec místo 105000 mi přišlo 7000 protože se v této pojišťovně dělá vše podle tabulek které když se ptáte nikde nejsou. Za mě je to omyl a ne pojišťovna. Musím říct že dávat si peníze na stranu místo jim posílat každý měsíc 1000 Kč tak mám daleko víc peněz. A když tam voláte a chcete to řešit tak na vás rve paní z druhé strany telefonu. Že si mám platit víc. Ale proč když mi stejně pošlou 7000 :D paní asi potřebovala nove boty že jsem měla víc platit
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2020 15:49 | Alča

Dobrý den, dnes jsem se vytočila začínala jsem před mnoha lety s životní poj. u ING a nyní NN málem mě ranilo,že dostanu o 30 tis. méně než jsem tam dala, žádné extra poj. pouze za pár korun. Ale vůbec nic. Budu končit a bude možná nutná právní rada.Radši dát peníze do strožoku než jim. Tisíc krát se rozmyslete.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 7. 2019 10:11 | JK

Měnil jsem zaměstnavatele, tudíž jsem s předstihem zašel na pobočku NN, kde nejdříve měli v úředních hodinách zavřeno a ve dveřích lísteček - jsem na školení. OK. Beru. Přijedu podruhé (vzal jsem si na to dovolenou): v místnosti 4 pojišťováci, žádný klient. Oslovený pojišťovák nic nevěděl o mojí smlouvě, nechtělo se mu to ani hledat v PC, pak mi 10 min vykládal, že moje pojistka není dobrá, že by ji rozšířil - vnucování pojištění. Řekl jsem mu, že chci jen změnu - platit si sám, ne od zaměstnavatele. Nevěděl. Nepomohl. Potřetí přicházím, je tam již normálnější pojišťovák, který pro změnu spletl datum změny pojistky. Takže mi o 2 týdny přišla vyhrůžka z centrály, že změna neplatí a platba od zaměstnavatele nebyla připsána. Volám pojišťovákovi, tem ně odbil slovy, že musím volat na centrálu. Tam paní ochotná, že mi hned odešle dopis, kde jenom podepíšu změnu smlouvy a vše ok. Po 2 týdnech dopis nedošel, volám opět. Nervy přetekly, chci jednat s nadřízeným. Lekli se, najednou sehnali paní z centrály, která slíbila poslat dopis. Omluvila se, že zapomněla. Poslala mail. V mailu mi zase spletla datum narození a napsala úplně jiné datum. Toto už je VRCHOL NESCHOPNOSTI, po kontaktu 4 pracovníků NN jsem totálně zklamán neschopností něco vyřešit, pomoct, poradit. Zaměstnávají neschopné lidi - diletanty, kteří by si v normálním pracovním procesu ani neškrtli. Vyhněte se jim obloukem, budete jen platit a servis žádný.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 1. 2019 10:49 | Vítězslav Kudláč

NN, jedna z nejhorších zkušeností, co jsem s pojišťovnou měl. Byl jsem klientem více než jednu dekádu. Zažil jsem opakovaný, těžce popsatelný chaos, investice "se ztratily", pojišťovna měla problém najít, kam je zašantročila, pojišťovák, co mě měl na starosti v Brně, mě nabídl novou smlouvu, ale pak jsem zjistil, že není výhodná, že musím začít od úplného začátku (uděláno tak, aby mládenec dostal svou provizi - a nebylo možné díky jeho vyčuranosti vrátit vše do původního stavu), jedna ruka nevěděla, co dělá druhá ruka, drzosti některých interních zaměstnanců nebo externích pojišťováků (když jsem jednal o ukončení, paní v Praze, co mě měla na starosti, byla drzá a že "přece vám nebudu něco vysvětlovat, přicházím o klienta"). Pojišťovácké vypočítavosti nejhrubšího zrna, lži a výmluvy. Musel jsem se obracet na centrálu v Nizozemí, aby se některé tragické omyly a lumpárny vyřešily. A na závěr jsem jako bonus od NN dostal upomínku, že jsem nezaplatil měsíční platbu, i když bylo dohodnuto a zaznamenáno, že díky tomu, že končím, už nebudu posílat peníze. Kdo má zájem o více detailů, ptejte se. Pěkný den.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 327 549 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2022

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Doporučujeme

Vláda má důvěru, Fiala problém. Proč začíná připomínat Babiše?

Vláda má důvěru, Fiala problém. Proč začíná připomínat Babiše?

„Vláda by měla šetřit na státu, ne na občanech,“ řekl ve svém projevu před hlasováním...více

Nová generace baterií přichází. Elektromobily změní víc, než si myslíte

Nová generace baterií přichází. Elektromobily změní víc, než si myslíte

Když dojde na kritiku elektromobilů, baterie bývají prvním cílem. A dává to smysl. Pořád...více

Láska na fakultě. Šedá zóna vztahů mezi učiteli a studenty je tikající bomba

Láska na fakultě. Šedá zóna vztahů mezi učiteli a studenty je tikající bomba

„Spadla jsem do toho, ani nevím jak. A najednou v tom člověk byl a hrál tu hru, aniž si...více

Žena rodí tak, jak žije. Jak by vypadal manuál dobrého porodu?

Žena rodí tak, jak žije. Jak by vypadal manuál dobrého porodu?

Porodit rychle a hladce. Nebo alespoň nemít trauma. To je přáním a cílem většiny těhotných...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Bém

politik

Dušan Kunovský

podnikatel, Central Group

Pavel Bém
ÚSPĚŠNOST
18,64 %

z 59 duelů
×
Dušan Kunovský
ÚSPĚŠNOST
47,06 %

z 68 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.