Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 261 komentářů)

18. 5. 2022 9:03 | Daxi

Hrůza
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2022 14:34 | MPI

Generali nebrat. Je to pojoštovna, kde se pouze pojistky slouží pouze k placení nikoliv k plnění.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 5. 2022 10:55 | Petr

Nahlásil jsem škodní událost později, než bych měl. Škodní událost(operace kýly a následná PN) vznikla 25.1.2022 ukončena 4.4.2022 a já ji nahlásil až 3.3.2022. Likvidárorka mě telefonicky ujišťovala, že žádne sankce nebo respetive žádné strhnutí z vyplacené cástky se konat nebude. A já mám dotaz, jestli jen kecala nebo se mám připravit na snížení vyplacené častky. Děkuji za Vaše zkušenosti, názory
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2022 18:49 | Janečková Bára

Nějak se to tu kupí. Zrovna chci rozhořčeně napsat své zkušenosti s Česká pojišťovna Generali a vidím, že nejsem sama. Úraz pracovní, údajně výjimky a výluky v pojistce. Přitom jsem byla ujišťována, že právě takovou pojistku potřebuji. Určitě jdu někam, kde si váží klienta a chovají se korektně.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2022 18:47 | ST

Špatná zkušenost s Generali Česká pojišťovna a.s.. Velmi špatné reference bych zhodnotil za jejich telefonní výstupy a realné jednání a plnění. V podstatě nedodrží, co slibují. A nebo vás oškubou. Všechno je problém.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2022 22:31 | Honza

Blbost. Podívej se poj.podminky na předmět pojištění a na výluky z pojištění. Když to nebude sedět, napiš stížnost. A zeptej se, kdo má tvoji smlouvu na starosti.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 3. 2022 22:31 | Honza

Blbost. Podívej se poj.podminky na předmět pojištění a na výluky z pojištění. Když to nebude sedět, napiš stížnost. A zeptej se, kdo má tvoji smlouvu na starosti.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 3. 2022 20:21 | Dominik

Katastrofa. Odmítají cokoliv vyplatit,i když mám na pojistku nárok,arogantní chování operátorek. Pak už jen komunikace přes email,že se ozvou do 5 dnů,a za 5 dnů email,že se ozvou do 20 dnů a tím mají vyřešeno. Bude řešenoz mé strany právní cestou. Naprosto nechutné jednání,rychle pryč od nich.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2022 18:22 | honza

Naprostý souhlas s příspěvky! okamžitě od nich pryč,protože když se něco stane tak se vymlouvají .U mého urazového pojíštěni napsali že nemůžou likvidaci přiznat,protože se jedná o čl.10 výluka a to platí i v případech,kdy tyto obtíže byly vyvolány úrazem !!!! Můj úraz skončil hospitalizací a operací v nemocnici. Takže vlastně pojištění na h..... Žádná výluka na smlouvě krom neplánovaného adrenalinu není a ani mne na něco takového jejich agent neupozornil !! Takže mne uvedl v omyl a podvedl . tak asi tak PRYČ OD NICH !!!!!!
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2022 18:03 | Jiří

Ani ať vás nenápadně se pojistit u Generali české pojišťovny,je to banda zlodějů,okradou vás a ani korunu vám nedají.Prokliname a Bůh proklej tuto zlodejskou pojišťovnu Jiří
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2022 11:24 | Jiří

Nejhorší pojišťovna , nedoporučuji místo vyplácení pojistky mi radši pojistku zrušily úplně
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2022 7:53 | Lenka Bittmanová

Kdysi jste byli super pojišťovna, ale teď katastrofa. Loni v srpnu 2021 jsem ukončila pracovní neschopnost po pracovním uraze. Část mi byla vyplacena v prosinci a nyní je březen adoplatek nikde. Jen kdyby jim člověk dlužil, to ho budou honit. Nedoporučuji. Budu to muset řešit jinak
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 2. 2022 16:30 | Pavelek

platíte pojištění několik let. Pak nastane událost a neustále po vás chtějí odborné posudky. Posudky dostali a stejně nic nevyplatili. Chtěli další posudky. STRAŠNÉ !!!
Už nikdy více
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 2. 2022 23:37 | Richard Dudek

To bych chtěl vidět co byste dělala vi řikala kdyby váš vám váš agent zdražil váš vůz váš pojištění navíšil. A pak vám nepojistil váš vůz vám váš!!!
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 2. 2022 15:12 | Karolína

Dobrý den,
zdražování pojistného v případě pojištění motorových vozidel je běžné v každé pojišťovně, není to "problém" jenom GČP. V případě, že máte stálého agenta nebo-li člověka co Vám smlouvy v GČP dělal není opravdu problém se s ním domluvit a smlouvu nějakým způsobem přepracovat. Musíte brát v potaz, že cenu povinného ručení neovlivňují pouze pojistné události, ale existují zde i další faktory (inflace, zvýšení mezd pracovníků servisů, zvýšení cen materiálu apod.)
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 4. 2022 16:10 | Petr Wagner

Chci také Důrazně nedoporučit tuto kdysi možná dobrou pojišťovnu. Nebudu asi úplně zabíhat do detailů, ale hodí se říci, že mám u nich obě auta, více smluv, atd.
První případ: platím si havarijní na dodávku, pracovně v rakousku v dubnu jsem si poprvé za milion km bez nehod zabouchl klíče. Anabáze jejich call centra, kde údajně seděl záskok, slíbil, že zavolá, nezavolal, nechali mě celkem dlouho bez informací. Neděle. Auto bez klíčů, pojišťovna tvrdí, že to neumí vyřešit, protože jsem dodávka s rakví a prej jsem ve špatném parkovacím místě. Že by pro mne nemohl přijet pojízdný servis (stačilo poslat někoho, kdo umí otevřít auto), do servisu, že mě musí dovézt nákladní auto s rukou, to neumí sehnat a není jistota, že mě dovezou do servisu, když v pondělí začíná lockdown. Toto jsem si vyslech ve třech telefonátech, které jsem inicioval sám. Pokaždé, když vypadl signál a podotýkám, že jsem operátorku upozorňoval, že potřebuji jednat rychle a kontruktivně, protože nemám ani bundu, ani doklady, ani nabíječku, vše v autě... Nebyla mi schopná zavolat zpátky, což považuji za vrchol . Zkrátím to, nakonec jsem požádal ženu a ta mi vezla náhradní klíče přes půl rakouska. Na asistenci mi sdělili, že bych měl uplatnil alespoň plnění pojišťovny co do nákladů na naftu v dalším voze a mém voze. Cca přes 8 tisíc korun za to, že mi pojišťovna řekne v podstatě, že mi nepomůže. Za což jim platím, že? Skvělé.
Druhá čerstvá událost. Čez auto s vozíkem mě odřelo bok transportéra a to tak, že při předjíždění se dostal do mého pruhu. Krom toho, že mne málem vytlačil z cesty mimo vozovku, se Čez distribuce postavila čelem, "že mi vyjdou vstříc" v monitorovaném hovoru. Tak nějak jsem čekal cokoli, jen ne to, že odpoledne mi sdělili, že žádné jejich vozidlo na cestě nebylo, protože jim žádná GPS nehlásí pohyb vozidla. Zřejmě jsem já i svědek z PPL měl fatamorgánu. No nic. Šetření PČR. Spousta času a energie a nyní do situace vstupuje slavná Generali Česká pojišťovna a.s.. Vše vypadá dobře do situace řešení opravy na autě dle technologických postupů lakoven (více názorů, odborníků). Technik pojišťovny přijede ihned, celkem objektivně vše zhodnotí, nafotí i když mu řeknete, že je lepší auto fotit až po umytí. Prý nevadí. U pana technika bych se nezastavoval. Horší je klasický "odborník" s asertivním kurzem na telefonu, který je logicky placený za škrtání, ale aby se pánové manažeři na Generali České jednou nedivili až klienti začnou jezdit s vozy opravdu do nejdražších servisů a lakoven. Neboť argumentace telefonisty ohledně technologických postupů a procesů byla naprosto zcestná. Několik servisů, lakoven mi nezávisle na sobě potvrdilo, že takto se auto opravdu v takovém rozsahu lakovat nedá. Ovšem Generali "plnit" ve smyslu správného lakovacího technologického postupu nechce. Překvapuje mne, že jim není hloupé takto si nechat roky od klientů platit a pak slovy kvůli pár tisícům korun riskovat svoji pověst. Za mě rozhodně nejhorší pojišťovna za 25 let, které funguji jezdím a řídím.
Obracím se také na právní kancelář a hodlám všechny upozorňovat na tuto pojišťovnu, jako velmi velmi klientsky nepřátelskou.
Navíc dělat rozdíly v havarijním pojištění s nějakými výjimkami, když havarijní si platím snad proto, abych pro případ nouze mohl využít....
Jsem do nebe zklamaný z toho, jak se Ti zaměstnanci mohou každé ráno s úsměvem podívat do zdrdcadla....
Nedoporučuji a všechny varuji před zajímavým marketingem, který vlastně lže.
+18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2022 12:26 | LM

Nedoporučuji služby Generali ČP, za 10let nás naše podnikatelská pojistka stála bezmála 400tis. Měli jsme 2 pojistné události, které plnili asi celkem za 18tis. a 3.poj.ud. za 20 tisíc odmítli plnit protože pry nemáme potřebnou koncesi na činnost, které se to ani netýká a nikdy jsme ji neprovozovali. Jinými slovy nás prostě podělali. Ať je to pro každého varování. S pozdravem Lukáš M.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 2. 2022 15:06 | Karolína

Dobrý den,
tradiční lhůta pro výplatu plnění z pojištění je max. 90 dní. V případě, že byly opravdu dodány všechny potřebné dokumenty k ukončení řešení pojistné události.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 2. 2022 20:00 | Michal Bobek

Tak si udělejte ještě jednu do třetice. Bobek
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2022 17:38 | Jarka

Nejhorší pojišťovna v naší republice. Když platíte tak vše OK,ale při úrazu nejsou schopni pojistku vyplatit. V reklamách slibuji vyplacení do 2 dnů. Od nahlášení události je to 3 měsíce a pořád nic a likvidátor jen slibuje. S nimi nikdy více.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Kamil Vacek

podnikatel a investor

Ladislav Blažek

podnikatel, pánské oděvy Blažek

Kamil Vacek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ladislav Blažek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services