Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 121 komentářů)

12. 9. 2019 15:08 | Sylvie

Rozhodně nedoporučuji, žádala jsem po telefonu o zrušení zdravotka . Třikrát jsem s nimi mluvila přes infolinku. A po půl roce mi přišel nedoplatek. Tak jsem tam volala, že nemají ani jeden záznam o požadavku. A že do 14 dní mi má přijít potvrzení o zrušení pojistky a na něm bylo naúčtováno o dalších 300,- kč navíc :D ..... fakt super pojišťovna!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 9. 2019 21:45 | Pepa

já měl ůraz a generáli mi to odmitlo zaplatit i když mám pojištění,a pokud jsou spřažený s českou pojištovnou tak mám stejný zážitek už dříve tak brzy odejdu i s pojikama na auto a káru někam jinam kde jednají seriozně.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 8. 2019 18:15 | Ingrid Szabóová

S pojišťovnou máme velmi zlé zkušenosti. Jsou to zloději. Dnes nám dorazil dopis - samozřejmě nebyl zaslaný doporučeně, pouze do schránky trvalého bydliště mého muže, kde ale nebydlíme, toto obydlí pouze pronajímame. (jistě doufají, že na adrese bydlí chudák potenciální oběť exekutora). Dopis sděluje, že jde o předžalobní oznámení. Musíme zaplatit cca 8. tisíc Kč za škodu, kterou jsme prý způsobili nějakému panu XY. Prý jsme mu vytopili byt. A já mám k pojišťovně pár dotazů: 1. JAK PŘIŠLI NA TO, ŽE VODA TEKLA Z NAŠEHO BYTU 2. JAK PŘIŠLI NA TU ČÁSTKU, KTEROU V DOPISE SDĚLUJÍ. Sledujete doufám všichni, co toto čtete, jak zde nic nesedí? My jsme neviděli žádné důkazy o tom, že jsem někoho vytopili, my jsme od pojišťovny neviděli ani jeden důkaz, že voda tekla z našeho bytu...u nás v bytě nikdo nebyl aby zjistil, že to bylo od nás...ALE POJIŠTOVNA POŠLE PŘEDŽALOBNÍ DOPIS O NÁHRADĚ ŠKODY????Co je to za jednání???Jak se to chovají? Nejde o blbých 8 tisíc, ale o ten způsob jednání s lidmi. My na to máme abychom to zapaltili , ale co kdyby se to stalo člověku, který na to nemá...PROSTĚ JA TO VIDÍM TAK, ŽE POJIŠTOVNA SI JEN A JEN CHCE NACPAT KAPSU PRACHAMA - PENÍZE DEFACTO KRADE OBYČEJNÝM LIDEM...A KDYBY NARAZILI NA ČLOVĚKA, KTERÝ NENÍ SOLVENTNÍ TAK HO OKAMŽITĚ PŘEDHODÍ EXEKUTORŮM..A DOTYČNÝ MÁ SMŮLU,...TAKHLE SE U NÁS KRADE. Nepojištujte se nikdo v této zlodějské instituci. Já osobně odhlásím všechny zaměstnance , kteří u nich mají pojistky, můj muž všechny vozidlá které tam v rámci své firmy pojištuje, a nikdy doopravdy nikdy se tam žádný z 250 lidí naší firmy do této podvodné instituce nezaregistruje a ani nepojistí...Nemám slov.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2019 13:49 | Václav

V současné je Generali pojišťovna v holdingu společně s Českou pojišťovnou. V současné době mohu říci, že s obouma pojišťovnami mám ty nejhorší zkušenosti. Pojistil jsem u Generali před 7 lety manželku s dcerou na hospitalizaci. Když došlo na vyplacení pojistné události začaly výmluvy a hledání důvodů proč nelze plnit pojistnou událost. Především se jedná o nesmyslné spojování diagnóz. Pojišťovna sází na to, že v tomto státě se domoci spravedlnasti je velice drahé a že se nikomu to nevyplatí. Varuji před touto pojišťovnou. Jedná se o velice neseriózní podnik. Holding se chlubí, že působí ve 12 zemích. Bohužel jedná se až na 1 vyjímku v zemích, kde okrádání lidí je zcela běžnou praxí. Například v Německu by tato firma zaplatila za své jednání nemalé pokuty.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 6. 2019 10:53 | Petr

Já vůbec nechápu vaše reakce. Předpokládám, že všichni co tady píšete ty hnusne komentáře tak ste si to hlásili sami a nikdo vám nepomohl. Mám pojištění zivotni/urazove čerpali jsme jiz snad 8x jak ja , tak deti a i manzelka a vzdy bez problemu! Vzdy nam s tim pomuze nas financni poradce a on nic se nestarame! Spokojenost nejvetsi! :)
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 6. 2019 10:30 | Ivana

S Generali mám pozitivní zkušenost, vše vždy proběhne bez problémů a včas.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 6. 2019 8:52 | Bárta Jiří

Dobrý den.Dnes mám první špatnou zkušenost s Generali pojištovnou.Online jsem se zeptal jak dlouho trvá vyplacení škodné události.Paní Zuzana Stehlíková mne slušně pozdravila a asi po 5min konverzace zmizela.Hlavně že tam mají jsme tu pro vás.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 4. 2019 7:32

Bohužel také musím přispět s velice negativní recenzí na pana Bc. Filipa Černého, jak mi bylo prezentováno, špičkového manažera obchodní skupiny Generali.
Nejprve bych vysvětlil danou situaci. Po mém krátkém působení v Generali jsem byl seznámen s tím, že musím dorovnat rezervní konto, tj. 8000 Kč. Ano, ve smlouvě o budoucí smlouvě tato částka je uvedena, takže jsem to respektoval. Ale chtěl jsem se informovat, za co mám tuto částku uhradit a zkrátka zjistit jaké jsou možnosti platby (zda jde rozdělit platbu na více splátek). V tento moment mi přišlo vhodné kontaktovat mého bývalého nadřízeného, což byl právě pan Bc. Filip Černý. Jeho prvotní reakce byla ve zkratce: ,,Aha, to musím vykomunikovat s centrálou". Je zarážející, že špičkový manažer obchodní skupiny Generali, mi nemůže poskytnout podrobnější informace. Ovšem pochopil jsem to, jsme jen lidi a nemůžeme vědět vše. Po týdnu jsem se mu připomínal, bez reakce. Uběhl další týden a pouze přišel strohý e-mail typu: Zatím nemám více informací, vypadá to, že je třeba to zaplatit, ale zkouším ještě jednu variantu. Tento e-mail mi byl odeslán 1.3.2019. Bohužel, jeho e-mail byl posledním a dále se mnou přestal komunikovat. Takže stále čekám na jeho vyjádření. Přijde Vám tato doba komunikace, tj. téměř dva měsíce, přiměřená?
Je to můj osobní názor, ale pochopil jsem z jeho strany neochotu tento problém řešit, minimálně mi podat informace o rezervním kontě a možnostech platby. Zkrátka, jakmile z toho nebude mít finanční profit, tak ho to nezajímá. To je smutné a alarmující pro budoucí klienty.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 3. 2019 8:03 | Jan Folprecht

Tak to budte rad ja prisel dva mesice po uzavreni urazoveho pojisteni o leve oko a uz rok se s nimy hadam....na kazdou odpoved maji mesic..no vysmech ????
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2019 8:00 | Jan Folprecht

Zaplacena recenze nejspis i zamestnanec generali achjo jak jste ubohy ????????
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 3. 2019 7:58 | Jan Folprecht

Katastrofa,takovej bordel sem nezazil.Lzou,kradou a ve finale ani nekomunikuji.Mam potvrzeni od nich ze ke dni 1.11.2018 nemam vuci pojistovne zadny dluh a dnes mi zasilaji vymahaci dopis a to jeste s penalema.Doporucuji co nejrychleji se tech zlodeju zbavit vse si nahravat a dokumentovat a rozhodne jim nedavat zadny original dokumentu vse zaprou.Uz se nemuzu dockat soudu. Nedoporucuju pojisteni od nich ani jako vtip.Banda smejdu.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 3. 2019 10:22

Slušné jednání. Ochota vyjít zákazníkům vstříc.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 3. 2019 15:04

Nevím, koli je moje zkušenost relevantní. Chtěl jsem odstoupit od smlouvi měsíc před koncem pojistného období. Odmítli mě s vysvětlením, že žádost se má podat min 6 týdnů před vypršením. Jen mě napadlo, jaké by to asi bylo, kdybych po nich požadoval vyřízení pojistné události. Jsem rád, že už s nimi nic nemám.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 3. 2019 16:59 | Klient

Nejhorší pojišťovna široko daleko,jen at lide posílají penizky ale nehradi nic,vždy nějaké výluky a podobně sracky.Já u nich "zatím " mám živ. pojistku za cca 1400,- měsíčně.Stal se mi úraz a první jejich reakce byla,ze tohle zrovna nehradi,paráda byt 4 měsíce doma s úrazem a nedostat od nich ani korunu.A běda jak se zpozdite s platbou,hned vám hrozí exekuci ...za me klasicky smejdi...vybrat jinou pojišťovnu,tady těm SMEJDUM už ani korunu!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 3. 2019 21:15 | j.pilný

Generali pojišťovna je snad tím nejhorším parazitem této společnosti. Podvádí, lže a okrádá klienty bez skrupulí. V současnosti řešíme případ pí. H.F.. Generali pojišťovna se neštítí zpronevěry, podvodu a lhaní vůči osobě starší sedumdesáti let, proto že si myslí, že všichni staří jsou bezbraní. PROTO JSME ZALOŽILI SPOLEK NA OCHRANU A OBRANU PROTI ŠMEJDŮM Z ŘAD POSKYTOVATELŮ I PRODEJCŮ SLUŽEB A NEŽÁDANÉHO, PŘEDRAŽENÉHO ZBOŽÍ. Jen hromadné žaloby vyléčí společnost i pažvavé hyeny loby byznysu.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 2. 2019 16:33 | Loder Karel

Připojuji se k dalším nespokojeným zákazníkům,měli jsme sjednáno pojištění domácnosti vzniklá škoda včetně opravy byla 5.300 Kč Pojšťovna nám ani korunu neuhradila,proto rušíme okaqmžitě domácnost i zákonné pojištění na auto. Jsme rádi, že se můžeme obrátit na vstřícnější pojišťovny a Generali se vyhýbáme velkým obloukem
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 2. 2019 16:32 | Loder Karel

Připojuji se k dalším nespokojeným zákazníkům,měli jsme sjednáno pojištění domácnosti vzniklá škoda včetně opravy byla 5.300 Kč Pojšťovna nám ani korunu neuhradila,proto rušíme okaqmžitě domácnost i zákonné pojištění na auto. Jsme rádi, že se můžeme obrátit na vstřícnější pojišťovny a Generali se vyhýbáme velkým obloukem
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 1. 2019 12:45 | Vlastimír

S pojišťovnou Generali mám jen ty nejlepší zkušenosti. Při požáru domu neváhala a vyplatila pojistné plnění. Poté mi dům znova pojistila, přidala bonus, havarijně i povinně mi pojistila auto s maximálním bonusem a chová se velmi profesionálně. Není lepší pojišťovna na trhu.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 1. 2019 0:13 | Cipis

Znám toto jednání z vlastní skušenosti,sice né v tak hrozné situaci,ale když jsem chtěl od Generali odejít podnikly všechny kroky k tomu,včetně zapření odeslané výpovědi dva měsíce předem,abych jim zaplatil aspoň ještě jeden rok navíc.Takže teď mám dvě povinná ručení a doufám,že se nic nestane,protože si nedokážu představit ty výmluvy a tahanice o to,kdo škodu zaplatí.PROTO VAROVÁNÍ VŠEM,NIC SI NEZAČÍNEJTE Z GENERALI,a pokud půjdete koupit auto,nebo si budete chtít něco pojistit a budou vám nabízet pouze pojišťovnu GENERALI,tak raději jděte jinam s vědomím,že to bude jinde draší,ale ve výsledku na tom ušetříte peníze a hlaně nervy.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 1. 2019 12:27 | Shain

Uzavřel jsem smlouvu, která údajně vůbec nevznikla a zaplacené peníze mi zadržují už dva měsíce. A jediné co slyším je, že vše prošetřují...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 911 480 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2019

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

„Přemýšlení nad udržitelností se každopádně jeví jako nadčasová záležitost, se kterou...více

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Podzimní pražský týden módy očima Veroniky Ruppert.

Zabijte veselého tygra. Aby děti nejedly pitomosti

Zabijte veselého tygra. Aby děti nejedly pitomosti

Zaléváte k snídani své ratolesti čokokuličky odtučněným mlékem? Kupujete mu na svačinu...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal Jirák

podnikatel, Miton

Kateřina Neumannová

lyžařka a podnikatelka

Michal Jirák
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 21 duelů
×
Kateřina Neumannová
ÚSPĚŠNOST
44,68 %

z 47 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.