Diskuze - Generali Česká pojišťovna a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 261 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 2/14
18. 5. 2022 9:03 | Daxi
16. 5. 2022 14:34 | MPI
1. 5. 2022 10:55 | Petr
29. 4. 2022 18:49 | Janečková Bára
29. 4. 2022 18:47 | ST
28. 3. 2022 22:31 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 3. 2022 22:31 | Honza
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 3. 2022 20:21 | Dominik
23. 3. 2022 18:22 | honza
16. 3. 2022 18:03 | Jiří
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 3. 2022 11:24 | Jiří
5. 3. 2022 7:53 | Lenka Bittmanová
23. 2. 2022 16:30 | Pavelek
Už nikdy více
22. 2. 2022 23:37 | Richard Dudek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 2. 2022 15:12 | Karolína
zdražování pojistného v případě pojištění motorových vozidel je běžné v každé pojišťovně, není to "problém" jenom GČP. V případě, že máte stálého agenta nebo-li člověka co Vám smlouvy v GČP dělal není opravdu problém se s ním domluvit a smlouvu nějakým způsobem přepracovat. Musíte brát v potaz, že cenu povinného ručení neovlivňují pouze pojistné události, ale existují zde i další faktory (inflace, zvýšení mezd pracovníků servisů, zvýšení cen materiálu apod.)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 4. 2022 16:10 | Petr Wagner
První případ: platím si havarijní na dodávku, pracovně v rakousku v dubnu jsem si poprvé za milion km bez nehod zabouchl klíče. Anabáze jejich call centra, kde údajně seděl záskok, slíbil, že zavolá, nezavolal, nechali mě celkem dlouho bez informací. Neděle. Auto bez klíčů, pojišťovna tvrdí, že to neumí vyřešit, protože jsem dodávka s rakví a prej jsem ve špatném parkovacím místě. Že by pro mne nemohl přijet pojízdný servis (stačilo poslat někoho, kdo umí otevřít auto), do servisu, že mě musí dovézt nákladní auto s rukou, to neumí sehnat a není jistota, že mě dovezou do servisu, když v pondělí začíná lockdown. Toto jsem si vyslech ve třech telefonátech, které jsem inicioval sám. Pokaždé, když vypadl signál a podotýkám, že jsem operátorku upozorňoval, že potřebuji jednat rychle a kontruktivně, protože nemám ani bundu, ani doklady, ani nabíječku, vše v autě... Nebyla mi schopná zavolat zpátky, což považuji za vrchol . Zkrátím to, nakonec jsem požádal ženu a ta mi vezla náhradní klíče přes půl rakouska. Na asistenci mi sdělili, že bych měl uplatnil alespoň plnění pojišťovny co do nákladů na naftu v dalším voze a mém voze. Cca přes 8 tisíc korun za to, že mi pojišťovna řekne v podstatě, že mi nepomůže. Za což jim platím, že? Skvělé.
Druhá čerstvá událost. Čez auto s vozíkem mě odřelo bok transportéra a to tak, že při předjíždění se dostal do mého pruhu. Krom toho, že mne málem vytlačil z cesty mimo vozovku, se Čez distribuce postavila čelem, "že mi vyjdou vstříc" v monitorovaném hovoru. Tak nějak jsem čekal cokoli, jen ne to, že odpoledne mi sdělili, že žádné jejich vozidlo na cestě nebylo, protože jim žádná GPS nehlásí pohyb vozidla. Zřejmě jsem já i svědek z PPL měl fatamorgánu. No nic. Šetření PČR. Spousta času a energie a nyní do situace vstupuje slavná Generali Česká pojišťovna a.s.. Vše vypadá dobře do situace řešení opravy na autě dle technologických postupů lakoven (více názorů, odborníků). Technik pojišťovny přijede ihned, celkem objektivně vše zhodnotí, nafotí i když mu řeknete, že je lepší auto fotit až po umytí. Prý nevadí. U pana technika bych se nezastavoval. Horší je klasický "odborník" s asertivním kurzem na telefonu, který je logicky placený za škrtání, ale aby se pánové manažeři na Generali České jednou nedivili až klienti začnou jezdit s vozy opravdu do nejdražších servisů a lakoven. Neboť argumentace telefonisty ohledně technologických postupů a procesů byla naprosto zcestná. Několik servisů, lakoven mi nezávisle na sobě potvrdilo, že takto se auto opravdu v takovém rozsahu lakovat nedá. Ovšem Generali "plnit" ve smyslu správného lakovacího technologického postupu nechce. Překvapuje mne, že jim není hloupé takto si nechat roky od klientů platit a pak slovy kvůli pár tisícům korun riskovat svoji pověst. Za mě rozhodně nejhorší pojišťovna za 25 let, které funguji jezdím a řídím.
Obracím se také na právní kancelář a hodlám všechny upozorňovat na tuto pojišťovnu, jako velmi velmi klientsky nepřátelskou.
Navíc dělat rozdíly v havarijním pojištění s nějakými výjimkami, když havarijní si platím snad proto, abych pro případ nouze mohl využít....
Jsem do nebe zklamaný z toho, jak se Ti zaměstnanci mohou každé ráno s úsměvem podívat do zdrdcadla....
Nedoporučuji a všechny varuji před zajímavým marketingem, který vlastně lže.
30. 3. 2022 12:26 | LM
18. 2. 2022 15:06 | Karolína
tradiční lhůta pro výplatu plnění z pojištění je max. 90 dní. V případě, že byly opravdu dodány všechny potřebné dokumenty k ukončení řešení pojistné události.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 2. 2022 20:00 | Michal Bobek
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 2. 2022 17:38 | Jarka