Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 162 komentářů)

20. 3. 2023 8:10 | VáclavM

Naprostá nespokojenost. Kdy bych se měl rozepisovat, bude to dlouhé, ale s dvěma malými dětmi (3 a 1 rok) naprosto šílený zážitek. Transport do servisu s porouchaným autem s celou rodinou v porouchaném autě na nákladovém prostoru odtahového vozidla 20 km pod dálnici. Neschopnost zavolat do servisu a informovat se o stavu vozidla a z toho vyplývající repatriaci do Čech. Čekání pět hodin na zařízení hotelu a až po několika urgencích, že máme v autě malé děti a venku leje jako z konve a že už je 21:30, tak nám byl hotel zajištěn. Repatriaci jsem si nakonec zajistil sám. Následné problémy se zaplacením repatriace, kdy částka nebyla proplacena do dnes (událost se stala 30.9.2022). Dokonce jsem zpětně zajistil i vyjádření italského servisu o ne opravitelnosti vozidla do pěti pracovních dní. Prý je to po takové době neodpovídající realitě. Měl jsem potvrzení i z Českého servisu kde oprava trval 5 dní bez čekací lhůty, než se dostanu na řadu. Prostě šílená liknavost a arogance. Rád bych tento příběh předal pořadu Černé ovce, abych tímto varoval případné zájemce o cestovní pojištění a nedostali se do nepříjemné situace jako my.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2022 8:44 | Martina Reitmayer

Dobrý den, od této pojišťovny skutečně ruce pryč. Jejich klient naboural moje stojící vozidlo a odjel. Mám svědka nehody,policejní protokol se zapsanými závadami, fotodokumentaci.Tuto věc řeším od května. Odmítají zaplatit veškeré škody. Uznali pouze přední nárazník, ale s pravým prasklým světem si prej mám v klídku jezdit. Již jsem zaslala stížnost na ČNB, dále to půjde na ČOI a Českou kancelář pojistitelů. Opravdu mazec vážení.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2022 23:02 | Rita Kosejková

26.6.2022 jsme přiletěli do Egyptské Hurghady. Přítelkyně měla v 10 hodin dopoledne kolaps v moři. I přes resuscitaci zemřela. Na AXA pojišťovnu se nedalo dovolat. Když jsem se proklikala na virtuálního pc operátora přepnul mě na záznamník. Zanechala jsem 2x zprávu o kolapsu a že je přítelkyně v nemocnici, aby mi ihned zavolali. Nikdo se mi neozval až do odpoledne a to se zeptali jestli vím v které je nemocnici. Informace co mám dělat, jak zjistit její stav a kde je v nemocnici a nějakou pomoc jsem očekávala marně. Takovou pojišťovnu aby člověk pohledal. V žádném případě nikdy více.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2022 22:57 | Rita Kosejková

26.6.2022 jsme přiletěli do Egyptské Hurghady. Přítelkyně měla v 10 hodin dopoledne kolaps v moři. I přes resuscitaci zemřela. Na AXA pojišťovnu se nedalo dovolat. Když jsem se proklikala na virtuálního pc operátora přepnul mě na záznamník. Zanechala jsem 2x zprávu o kolapsu a že je přítelkyně v nemocnici, aby mi ihned zavolali. Nikdo se mi neozval až do odpoledne a to se zeptali jestli vím v které je nemocnici. Informace co mám dělat, jak zjistit její stav a kde je v nemocnici a nějakou pomoc jsem očekávala marně. Takovou pojišťovnu aby člověk pohledal. V žádném případě nikdy více.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2022 22:02 | Tereza

2022- Potřebovala jsem gynekologickou pohotovost, ale tam kde ji nabízeli Axa neměla smlouvu a tak mi řekli, že si to buď si ji zaplatím sama (a pak mi to možná proplatí) nebo mám čekat 14dní - měsíc na volného doktora?!?!?! Jakože mám během čekání doma vykrvácet? Finanční vypořádání trvá již 4. měsíc, a to mají lhůtu 90dní. Nikdo se mi opakovaně neozývá!! Nikdy víc.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2022 19:51 | Simona

AXU už nikdy více. Syna se zlomenou klíční kostí jsme si museli dopravit do ČR na operaci sami. Poslali by sanitu za dva dny. Operace zamítnuta v Itálii. Nejhorší je komunikace, nikdo nezvedne telefon, nikdo nezavolá zpět, děs a hrůza.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 3. 2022 12:58 | Lenka

AXU nedoporučuji. Byli jsme s přáteli na lyžích v Itálii a dvěma se stal úraz. Axa pojišťovna řeší tak, že vás nenechá operovat v Itálii, ale za dva dny, kdy trpíte bolestí pro vás pošle sanitku. Opravdu nedoporučuji se zde pojistit!!!!!!!!!!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 7. 2022 18:51 | Ladislav Hunyadi

Přátelé, z vlastní zkušenosti vám radím, ruce a peníze pryč od Axy, měli jsme nejdražší cestovní pojištění této rádoby pojišťovny pro naši maminku, které bylo 92 let. Skoro 3000 Kč na 14 dní. Maminka v Německu upadla, sešívali ji hlavu. Od té doby odmítala jídlo, pití, byli jsme zoufalí.Opakovala, že chce umřít v Praze.Doktor po návštěvě doporučil transport do Prahy sanitkou.Obrátili jsme se na pojišťovnu s tím, že žádáme urgentní řešení.Nejprve vůbec náš případ nechtěli zaevidovat. Asi po půlhodině jsme doložili požadovanou lékařskou zprávu,druhý den odpověď, další dřívější zrávy atd. atd.Čas plynul, maminka umírala, nakonej jsme ji pomocí improvizovaného lužka v sobotu dopravili do Prahy a splnili ji tak její přání.Maminka v něděli umřela.Ale alespoň doma u sebe.Vrcholem byl pondělní dotaz pojišťovny, zda ještě potřebujeme asistenci, či zda jsme vše vyřešili sami.Po sdělení, že maminka již umřela a svoji asistenci si již mohou ...., se již neozvali, žádná kondolence, nic,Případ uzavřen.Zase se jim podařilo někoho okrást.Hyenismus,znaky podvodvodného jednání. Nechápu, jak takováto pojišťovna může působit na trhu a nikomu to nevadí.Pro pojištěné peníze nedává, ale na velkolepou reklamu ano.Fuj!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 7. 2022 11:20 | Radka

Kdyz tak ctu reference, nebyl by cas na presetreni pojistovny AXA kompetentnim organem/ komorou ? To jen takova basnicka otazka zrejme …
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 6. 2022 23:00 | Klara Mazelis

Pojisteni od Axy NEDOPORUCUJEME. Nase zkusenost je opravdu otresna. Pojistili jsme nasi maminku, ktera se chystala na navstevu do Nemecka. V Nemecku nestastne upadla a musela se volat sanitka. V nemecke nemocnici ji zasili hlavu a potlucenou propustili do domaciho osetreni, protoze nebylo nic zlomeno. Lekarska zprava doporucovala lekarsky transport zpet do CR. Mamincin stav se nelepsil a po nekolika dnech dohadovani s Axou a vyzadovani dalsich a dalsich zprav, vcetne nove zpravy od jeji prazske lekarky tykajici se vsech osetreni a onenocneni za posledni rok, jsme rozhodli, ze nebudeme dale ztracet cas s Axou a maminku dopravime do Prahy autem- prestoze transport byl soucasti uzavrene smlouvy! Druhy den po prijezdu do Prahy maminka zemrela. Od Axy jsme dostali zpravu, jestli tedy uz je maminka doma a s cim nam jeste mohou pomoci. Nemoralni, nehumani a hranici s podvodem. Uzavreli jsme drahou pojistku abychom meli jistotu, ze jsme pripraveni i na nejhorsi, bohuze pojisteni u Axy zadnou jistotu neposkytuje.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 6. 2022 18:03 | David

Velmi špatná zkušenost s cestovním pojištěním. Příště rozhodně vyberu jinou pojišťovnu. Na asistentční lince podávají nekompletní informace. Nevím, zda je to záměr nebo jen nekompetentnost. Zdlouhavá neochotná komunikace. Působí to tak, že cílem je řešení pojistné události v rámci cestovního pojištění protáhnout natolik, aby se klient mezitím vrátil do ČR a vše si pak vyřešil doma mimo cestovní pojištění.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 6. 2022 5:26 | Zdeněk

Díky za vaše zkušenosti. Pro jistotu s axou končím.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2022 10:58 | Martin

Měl jsem úraz v Rakousku. 4 dny se nedalo dovolat. Všechno jsem platil sám. Jejich komunikace nula. Ohánějí se, že na proplacení mají 90 dní a potom jeden den před uplynutím této doby si vyžádají nesmyslné dokumenty a že prý úraz není likvidní. Nikdy víc vy ZMRDI!!!
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 5. 2022 9:01 | Nela

KATASTROFA! ŠPATNÁ A POMALÁ KOUMNIKACE! NIKDY VÍC! NEPROPLATÍ NIC! Pojistila jsem letenky na storno. Ze zdravotních důvodů jsem nakonec letět nemohla. Napsali mi, že na vyřízení mají 90 dnů. Pojišťuji letenky na storno abych poté viděla svoje peníze a ne čekala 90 dní aby mi nakonec sdělili, že je peníze mi nedají. Letenky jsem mohla prodat.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 2. 2022 16:25 | Billy

Resil jsem pojistnou udalost z prosince 2021 (cestovni pojisteni) a dnes mi prislo vyjadreni o uspesnem vyrizeni. Trvalo to vice nez 2 mesice, ale ze zakona na to maji 90 dni. Neni to nejrychlejsi jednani, ale kazdopadne splni ucel, takze se chci AXA pojistovny trochu zastat :)
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2022 15:11 | Vlasta

Máme naprosto stejný zážitek. Ve Francii ukradeno elektrokolo, na pojišťovnu se nelze dovolat, záznamník hlásil, že se ozvou. Na Policii ve Štrasburku nám řekli, že na výslech a protokol budeme čekat nejméně 4 hodiny a francouzsky bohužel nekomunikujeme... Nikdo nic, díky nekomunikaci pojišťovny neporadil a po 5,5 měsících urgencí neproplatila pojišťovna nic, i když v pojistce je uvedeno "sportovní vybavení" 20 tis. Kč. Považují to ovšem za zavazadlo a to, pokud není v uzamčené místnosti či v autě do kterého nesmí být vidět, tak nejsou splněny pojistné podmínky. Příště tedy víme, že pojišťovat se v podstatě nemá smysl. A komunikace s pojišťovnou AXA je příšerná, nereagují na e-maily, telefonáty přes automat a v podstatě je jim klient úplně fuk. Neumím si představit, že by nám přestalo jet auto a my čekali u cesty na pomoc třeba 48 hodin.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 2. 2022 15:09 | Vlasta

Máme naprosto stejný zážitek. Ve Francii ukradeno elektrokolo, na pojišťovnu se nelze dovolat, záznamník hlásil, že se ozvou. Na Policii ve Štrasburku nám řekli, že na výslech a protokol budeme čekat nejméně 4 hodiny a francouzsky bohužel nekomunikujeme... Nikdo nic, díky nekomunikaci pojišťovny neporadil a po 5,5 měsících urgencí neproplatila pojišťovna nic, i když v pojistce je uvedeno "sportovní vybavení" 20 tis. Kč. Považují to ovšem za zavazadlo a to, pokud není v uzamčené místnosti či v autě do kterého nesmí být vidět, tak nejsou splněny pojistné podmínky. Příště tedy víme, že pojišťovat se v podstatě nemá smysl. A komunikace s pojišťovnou AXA je příšerná, nereagují na e-maily, telefonáty přes automat a v podstatě je jim klient úplně fuk. Neumím si představit, že by nám přestalo jet auto a my čekali u cesty na pomoc třeba 48 hodin.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 2. 2022 9:35 | Tom

V tom případě jste se asi dostatečně neseznámila s VPP a to není chyba pojištovny.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 1. 2022 14:48 | Jiří Binek

Dobrý den,v říjnu mne okradli v zahraničí. Pojistnou událost jsem okamžitě nahlásil. Na mé podější dotazy, mi pak udpovídali, že na vyřízení mají 90 dnů (pojištění lze sjednat něhem 3 minut)a po jejich uplynutí už na mé maily neodpovídají vůbec. VELMI, VELMI nespokojem.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2021 14:51

Mel jsem nehodu se zvěří, kde jsem byl pripojisten. Po tydnenu jsem se dovolel a nikdo to semnou nechtel resit. Takze radeji neeeeeeee
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/9

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Čech

fotbalová legenda a investor

Jan Keller

sociolog

Petr Čech
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů
×
Jan Keller
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services