10. 8. 2004 9:29

Credit Suisse je prima.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-14
Líbí
Nelíbí

22. 11. 2012 11:50 | feerand

Nejhorší pojišťovna, kterou znám. To také potvrzují několik mé známých. Co se tyče povinného ručení jsou docela levné, ale když jste poškozený a viník je klientem této pojišťovny tak to je hrůza. Co se tyče proplacení pojistných události dělají docela problémy. Výpověď 1. Známa mněla opraveno auto v značkovém servisu, poslala jim fakturu a čekala na peníze víc než měsíc. A navíc byla strhnuta částka na amortizace, i když předložila fakturu, že některé díly byly asi před rokem vyměněny za originální nové díly. Známa dála k soudu viníka, abych doplatil tu částku, co byla sražena pojišťovnou. Vyhrála ten soud a rozdíl zaplatila osoba, která zavinila nehodu. Výpověď 2. Známého auto bylo opravené v neznačkovém servisu a ten už mněl zkušenosti s touto pojišťovnou. Tak nechtěli ani s nimi nic vyřizovat. Nic mu nezbylo než uhradit fakturu za opravu a poslat jim k uhrazení. Skoro dva měsíce čeká na proplacení a nic. Lidi, raději se vyhnete této pojišťovně.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+14
Líbí
Nelíbí

27. 11. 2012 10:11 | Holoubková Jarmila

AXA,potvrzuji opravdu nejhorší pojišťovna, vypovíte smlouvu a oškubou Vás o víc jak polovinu naspořených peněz a auto pojištění super levné, ale po těch zkušenostech s likvidací... již nikdy více!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (feerand 22. 11. 2012 11:50)

30. 4. 2013 15:43 | j. procházka

Přátelé, je vždy důležité vědět co mám pojištěné. mortizace se odpočítává vždy a vždy je také dobré se předem v servisu, kde budu opravovat dotázat, jak je to s proplacením faktury!!! Jednoznačně chyba vaše - ne pojišťovny
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

-8
Líbí
Nelíbí

10. 10. 2013 17:40 | Jan

Také mám zkušenosti s touto pojišťovnou a smlouvou do které mě uvrtal jeden poradce(idiot) od Partners, tato pojišťovna mi teď dělá problémy s ukončením smlouvy a chce zaplatit ještě jedno pojistné období(což je rok), i když jsem výpověď zasla včas a několikrát tam volal jestli jí obdrželi(vřdy zapřeli). Ale to je klasika tyhle bankovní ústavy a ta špína kolem:poradci, bankovníci atd.atd. Lidi nikomu s téhle svoloče nevěřte!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

30. 12. 2013 11:31 | Andrej

Je to ta nejhorš, nejdražší pojišťovna, ještě když Vám totálně nevýhodnou předřaženou pojistku uzavře idiot od Partners a výpověď smlouvy Vám neuznají a vy musíte ještě rok platit.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

13. 1. 2014 23:03 | Novák Otakar

Jsou to dobytkové. Zruší Vám povinné ručení po pojistné události u vozidla. Jenom k nim nechoďte!!!!! Arogantí sprosté chování!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+9
Líbí
Nelíbí

11. 6. 2014 0:48

Mám úplně tu samou zkušenost + neuznání pojistného. Pryč od nich.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Andrej 30. 12. 2013 11:31)

3. 6. 2015 15:55 | Petr Málek

Postupují možná dle podepsaných podmínek (husté písmo při sjednávání smlouvy) ale zcela se vymykají dobrým mravům a slušnému zacházení s klienty. S Axou mám nejhorší zkušenosti, přesahující běžný marasmus u bankovních firem. PM
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+12
Líbí
Nelíbí

23. 7. 2015 8:47 | Alice Springerová

Souhlasím na 100%. právě jsem si "naběhla" s pojištěním storna na zahraniční zájezd. Pečlivě si přečtěte podmínky, protože CK vám řekne, že je to prostě pojistka na zrušení zájezdu, ale že jsou tam "kruté" podmínky, to už vám nesdělí (to si musíte naštudovat sami).Musela jsem zrušit zahr.zájezd z vážných rodinných důvodů /jeden člen rodiny nám zůstal "štronzo" a bylo nutné se o něj ihned postarat/. Z pojišťovny, kde jsme si zaplatili storno už někdy v lednu, nám nyní oznámili, že nesplňujeme podmínky - úmrtí,akutní onemocnění a úraz,škoda na majetku způsobená živ.událostí,komplikace v těhotenství,výpověď ze strany zaměstnavatele. Takže jsem přišla o cca 5.000,-. Nevím, jak to mají ostatní pojišťovny, ale tady ze mě akorát vytáhli prachy navíc a kde nic tu nic.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+6
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Holoubková Jarmila 27. 11. 2012 10:11)

1. 11. 2015 22:02 | Josef P.

Zcela souhlasím, nejhorší pojištovna.Uzavře smlouvu potom ve dvouměsíční lhůtě vypoví ale pojistné nechce vrátít!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

1. 12. 2015 18:35 | Procházkovi

Snaží se vyrovnat ostatním pojištovnám, ale nemají na to.Mají drahé produkty, špatnou likvidaci. Na pobočkách nic nevyřešíte, stále nějam volají, jejich systém je k nepochopení. Nemají pokladny. Pouze nějaké asistentky. Na pojišťovnu si jen hrají ale nemají na to. Takže za nás - AXA ne.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+50
Líbí
Nelíbí

10. 4. 2016 11:24 | lumir

mam od nich povinné ručení,a pojistku na barák. Měli jsme problem na domečku, v patek přišel likvidátor a v ponděli přišla zpráva že nám nic nedaj. Přes víkend to prostě vyřešili, zajímavé tomu nerozumím. Praskl nám domeček a prej na to to nemáme pojištěné,uý pul roku to zpravuju protože nemám peníze. at jdou někam
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

24. 5. 2016 15:19 | Poláček

Zkušenosti katastrofální.. nedoporučuji i kdyby měla být zadarmo !!!! Od min.roku řešíme škodu na vozidle/ sklo, dokumenty zaslané několikrát a opakovaně a nikdy je nemají.. Jediné řešení je zasílat vše doporučeně a to ještě má snahu operátor tvrdit,že to nemají !!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

9. 8. 2016 13:21 | Simanski0

Dobrý den všem u této pojišťovny jsem měl povinné ručení skoro 5 let nikdy jsem od nich nic nechtěl jen jsem jim platil nic víc ,po změně v registru motorových vozidel v polopřevodu jsem auto už nemohl na sebe dohlásit neboť majitel zemřel a bylo by to vše moc složité tak jsem jezdil do poslední chvíle co to bilo možné to bilo do 1.6 2015 kdy už nebylo možné s polopřevodem jezdit a končila mi i technická a i povinné ručení ,tak jsem tuto skutečnost oznámil pojišťovně .ale pojišťovna si vymýšlela proč to nejde zrušit tak kde to jsme pojistitel má právo platit a né rušit pojistku kor když už není za co platit auto bez technické vyřazeno z registru a pojišťovna chce abych platil selskej rozum toto nebere . tak mi ty zmetci napálili pojistné sankce z prodlení a ještě právníka toto je AXA už nikdy více jsou to zloději a podvodníci kdo nemusí doporučuji vyhněte týto pojišťovně velkým obloukem jsou to šmejdi podporovaný naší vzácnou juticí fuj styďte se AXA nikdy více ,Všem krásný den přeji
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+4
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Poláček 24. 05. 2016 15:19)

11. 9. 2016 4:56 | Petr

S axa hrozne zkusenosti - pojisteni odpovednosti zpochybnuji a prodluzuji vylukami, ktere se k pripadu vubec nevztahuji, nedokazi otevrit prilohu mailu a cekaji, ze to clovek necha plavat. Stezoval jsem si o "ombudsmanky" Axa na systemove poskozovani klientu podobnou taktikou a chtel pomer nahlasenych a zamitnutych pojistnych udalosti, odpovedela, cituji: "Pracovníci oddělení likvidace jistě postupují v souladu s pojistnými podmínkami. Pakliže je tedy pojistná událost zamítnuta, existují pro to vždy právní důvody...Váš podnět uzavírám a na další podněty z Vaší strany již nebude reagováno." Zvazuji vyzvu k CNB (poverena dozorem nad pojistovnami) o provereni a poskytnuti informaci popr. trestni oznameni, potreboval bych svedecke vypovedi klientu se shodnou zkusenosti. Zvlaste by se hodilo dolozit pripady, kdy pojistovna v prvni reakci zamitla (nejbeznejsi taktika) a teprve pokud se klient nedal, plnila, popr. prohrala soud. Take bych uvital sdileni na socialnich sitich pro rychlejsi vyhodnoceni odhadu o kolik pripadu se muze jednat.Je nekdo ochoten na nejake koordinovane akci spolupracovat ?
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

5. 10. 2016 17:32 | Katka

Axu už nikdy více. Roky jim člověk platí peníze za povinné ručení a havarijní pojištění. Jednou jedinkrát škrábne nárazník jiného auta a Axa vypoví povinné ručení. Pokud platím já, je to v pořádku, jakmile mají jednou platit oni, radši se mě zbaví. Hlavně že já vypovědět havarijní pojištění (abych si uzavřela nové ručení i havarijní pojištění u stejné společnosti) nemůžu. To je tedy jednání fakt jak kráva.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+5
Líbí
Nelíbí

25. 3. 2017 22:54 | Katka

Axa NIKDY viac / cestovne poistenie, meskanie letu viac ako 12 hodin, nejsu schopni zaplatit ani tie drobne vydaje na letisku, pytaju neskutocne vela dokladov, a po podrobnom prestudovani zmluvnych podmienok si myslim, ze vzdy si najdu dovod, preco tento typ poistenia nevyplatit, i ked v krasnej tabulke na zaciatku zmluvnych podmienok stoji jasne napisane 8 EUR/hodina meskania. Zavadzaju,natahuju cas, pytaju nezmyselne doklady, nikdy viac tato podvodna akoze poistovna.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

3. 6. 2017 14:33 | Kratochvílovi

Již třetím rokem jsme si uzavírali cestovní pojištění u pojišťovny AXA a věřili jsme, že jsme v rukou profesionálů. "CHYBA" !!!!! Pokud se vám nic nepřihodí tak se u nich cítíte relativně v bezpečí, ale jakmile máte na cestě technické problémy tak najednou zjistíte, že jste na všechno sami. Auto se nám porouchalo ve Francii ve středu odpoledne a tak jsme volali asistenční službu AXA a požádali jsme v rámci našeho pojištění (Dovolená bez starosti) o pomoc a zajištění opravy auta. Ta nás nechala odtáhnout do údajně autorizovaného servisu pojišťovny AXA. který se skládal z dílny plné rozmontovaných aut a benzinové pumpy. Pracovník "údajný automechanik" nás po složení auta vedle dílny s úsměvem ujistil, že se na opravě bude pracovat a odešel. Tímto pro něho vše skončilo. Po opětovném kontaktování pojišťovny AXA jsme se dozvěděli, že je ve Francii ve čtvrtek svátek a tak se bude auto opravovat až v pátek. Když jsme chtěli aby pracovníci pojišťovny mechanikovi přeložili (ve smlouvě máme překladatelské služby), že jsme ochotni připlatit, aby se auto opravilo ihned ,s hrůzou jsme zjistili že nikdo francouzsky nemluví a vše budou přeposílat e-mailem v angličtině do francouzské pobočky a oni naše požadavky mechanikovi přeloží. Samozřejmě nás po telefonu pracovnice pojišťovny ujišťovala, že dělají vše co je v jejich silách, aby opravu zajistili a mi mohli pokračovat v cestě. Tímto to pro pojišťovnu skončilo a nechali nás na pospas bez pomoci. Konečný verdikt pojišťovny zněl repatriace neopraveného auta zpět do ČR jelikož nebyli schopni domluvit opravu a donutit lenošného francouzského turka se kterým má AXA smlouvu a je jejich autorizovaný servis, aby opravu provedl. Přitom ve svátek dovezl německé auto a toto opravoval okamžitě. Sami jsme si museli najít překladatele,který komunikoval s mechanikem. Po dlouhých diskuzích a absolutní bezmoci a možnosti dovolaní se pomoci jsme se rozhodli auto sami zkusit opravit což se nám nakonec částečně podařilo a domů jsme dojeli sice pouze na třetí a pátý převodový stupeň, ale jsme doma. Závěrem souhlasím: s pojišťovnou AXA na dovolenou JIŽ NIKDY!!!!!!!!
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+2
Líbí
Nelíbí

13. 7. 2017 10:26 | Krakauer

Dobrý den, mám podobnou zkušenost.Komunikace mizerná, jednání arogantní,jsou to prostě šmejdi!!!!!!Byl jsem u nich 1rok a to mě stačilo.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 767 868 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2019

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Umrtí majitele
Poradna > Pojištění a penzijní připojištěníPovinné ručení

Otázka: Dobrý den,prosím o radu.Otec mě zemřel 14,3 2013 zbylo poněm auto fort fiesta.Majetkové vypořádání ještě neproběhlo.Pojištění končí 8 měsíc 2013.Prosím jak mám postupovat? více

Cestovní pojištění

Úrazové pojištění a pojištění v nemoci

Životní pojištění

Havarijní pojištění

Pojištění nemovitosti a domácnosti

Penzijní připojištění

Pojištění odpovědnosti

Povinné ručení

Články na Heroine.cz

Jeho dokonalé tělo. Dočkáme se i mužského hnutí tělesné pozitivity?

Jeho dokonalé tělo. Dočkáme se i mužského hnutí tělesné pozitivity?

Člověk stojí před zrcadlem a užírá se, že je moc tlustý, hubený, neforemný, má málo svalů...více

Socioložka Kateřina Nedbálková. „Žena a zločin nejde dohromady.“

Socioložka Kateřina Nedbálková. „Žena a zločin nejde dohromady.“

Kateřina Nedbálková umí psát vědecké texty, které uhranou i neakademiky. V ženských věznicích...více

Euphoria. Stoprocentní emoce ve světě plném úzkostí

Euphoria. Stoprocentní emoce ve světě plném úzkostí

„Seš jako trip,“ říká drogový dealer Fez sedmnáctileté Rue, své nejoblíbenější klientce,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Michal David

hudebník a podnikatel

František Štěpánek

podnikatel, Sokolovská uhelná

Michal David
ÚSPĚŠNOST
70,97 %

z 31 duelů
×
František Štěpánek
ÚSPĚŠNOST
52,63 %

z 19 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.