Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 165 komentářů)

22. 7. 2024 12:40 | SoňaD

Dobrý den, připojuji se k varování před touto firmou. Pokud chcete oprávněně vyplatit pojistku z cestovního pojištění, nepomohou ani lékařské zprávy v nichž jasně stojí diagnózy a termín jejich stanovení. Ttito "odborníci" však berou v potaz anamnézu. Tj. pikud jste kdykoli dřive navštívili lékařa, nemáte nárok pojistit si dovolenou, protože už v minulosti jste byli nemocní. Chápete tu logiku? Já v ní vidím jen aplikaci rčení "kdo chce psa bít, hůl si najde". Předatavte si, že si záměrně zaplatíte dovolenou jen proto, abyste ji pak mohli stornovat a přijít tak o 20% z této částky! To je určitě promyšlená investice, nemyslíte? A přesně to Vám pojišťovna tvrdí. Ve zkratce, protože jste v minulosti měli např. bolestivé větry a za rok na to Vám lékaři při vyšetření najdou nádor (což vás zdecimuje psychicky) a vás čeká operace a tudíž zrušíte dovolenou - hyeny z této pojišťovny Vám odpoví, že nemáte nárok, protože bolesti bříška, ať už to byly prdíky či ne (bez diagnozy) v loňském roce pro Vás měly být opodstatěním pro to, že si nemáte kupovat zájezd? Prosím o radu, jakým způsobem AXU zažalovat a domoci se práva lidsky, smysluplně a na základě prokazatelných důkazů. Děkuji a prosím promyslete, kde se pojistíte, ať nezažijete šok jako já.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 7. 2024 8:43 | Sarah

Před 2 měsíci jsem měla poprvé zkušenost s touto pojišťovnou z důvodu poruchy auta na dálnici v Německu. Opravdu netuším jaké lidi tato pojišťovna zaměstnává, ale to co se dělo ten den bylo neskutečné. Pojišťovnu jsme kontaktovali z důvodu poruchy auta na dálnici, které se stalo nepojízdné. Pán nám sdělil, že zavolá na německou stranu a ozve se. Na tento hovor jsme čekali 1 hodinu. Po hodině kdy nám zavolal, nám sdělil, že auto nemůže být odtaženo do České republiky. Z toho důvodu jsme chtěli odtáhnout alespoň 100 km daleko, kde jsme měli pronajatý apartmán. Na to nám bylo řečeno, že to nakonec také nepůjde a odtáhnou nám auto do nejbližšího servisu a nám zavolají taxi. Po 2 dalších hodinách přijel taxi, ale odtahová služba stále nikde. Taxikář tedy zavolal na německou stranu a zjistil, že česká strana odtah zrušila. Tomuto rozhodnutí jsme absolutně nerozuměli. Jak je možné zrušit odtah auta, kvůli kterému jsme pojišťovnu kontaktovali a ještě když stojíme na dálnici. Zavolali jsme tedy na českou stranu, která nám sdělila že znovu objedná odtah. Dalších 5 hodin jsme čekali, odtahová služba nikde, česká strana nám stále tvrdila, že je na cestě a absolvovali jsme více než 10 telefonátů. Když nám konečně AXA poslala kontakt na odtahovou službu, která nám má auto odtáhnout, rozhodli jsme se kontaktovat přímo je. Když jsme tam zavolali sdělili nám, že to není v jejich okresu a že pojišťovnu kontaktovali, že nám auto neodtáhnou. Jelikož už jsme na dálnici byli více než 7 hodin, bez vody a čehokoliv, na slunci kde bylo 30°C byli jsme už opravdu vytočení. Zavolali jsme tedy na českou stranu a ta nám řekla, že tohle je pro ně nová informace a že o tom neví. Zeptali jsme se tedy jestli si můžeme zařídit odtah sami a bude nám to poté proplaceno. Odpověď pána na lince zněla "Ano, auto si můžete nechat odtáhnout do vašeho pronajatého apartmánu a vše vám bude v plné výši proplaceno". Zařídili jsme si tedy vlastní odtah od společnosti ADAC. Odtah vozidla nás stál necelých 1500€. Na to pojišťovna zareagovala tak, že nám proplatí pouze 500€, protože tato částka odpovídá  nákladům, které by museli uhradit smluvní odtahové službě při odtahu vozidla. Bohužel až po téhle zkušenosti jsme či přečetli recenze na tuto pojišťovnu. Nebyli schopni zajistit odtah, celou dobu jsme čekali a žádná odtahovka nebyla na cestě a potom nedodrželi co slíbili. Tato pojišťovna opravdu NE, už nikdy. Kvůli této pojišťovně jsme přišli zároveň o dovolenou, protože jsme nestihli let z důvodu tak dlouhého čekání. A bůhví jak dlouho bysme tam byli, kdybychom si nezařídili odtah sami a zda by vůbec někdo přijel.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 7. 2024 10:22 | Trubec

Varuji všechny ostatní před sjednáním cestovního pojištění od pojišťovny AXA asistence. Na cestě po Austrálii jsem zažil ledvinovou koliku a poté trauma z toho, jak se chovala jmenovaná pojišťovna. Nekontaktní, reakce téměř žádná nebo silně opožděná, vyžadování dokumentů, které nikdo nechápal a na opakované reklamace arogantní reakce a nebo odpověď typu "já o koze a oni o voze", plnění vyplacené kurzem, který silně poškozoval pojištěného. Po mnoha a mnoha urgencích se mně podařilo dosáhnout po půl roce toho, že mně byly veškeré léčebné náklady uhrazeny, ale toho úsilí, které to stálo. Navíc si myslím, že málokterý pojistník by to ustál, takhle bojovat a zvítězit. Divím se, že se ještě přístupem pojišťovny nezačal nikdo kompetentní zabývat, třeba z dohledových orgánů (ČNB, ombudsman KP, ČOI - důkazy o nesolidnosti klidně dodám). Reklamy plno, sjednání jednoduché a ejhle, když má nastat plnění nastává problém. Zajímavé, že se vždy spletou v neprospěch klienta a nikoliv tohoto subjektu. O tom bych mohl podat důkaz a těch chyb. Divím se že Mgr. Jan Čupa, jejich statutár, se nečervená v jednom kuse!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2023 8:10 | VáclavM

Naprostá nespokojenost. Kdy bych se měl rozepisovat, bude to dlouhé, ale s dvěma malými dětmi (3 a 1 rok) naprosto šílený zážitek. Transport do servisu s porouchaným autem s celou rodinou v porouchaném autě na nákladovém prostoru odtahového vozidla 20 km pod dálnici. Neschopnost zavolat do servisu a informovat se o stavu vozidla a z toho vyplývající repatriaci do Čech. Čekání pět hodin na zařízení hotelu a až po několika urgencích, že máme v autě malé děti a venku leje jako z konve a že už je 21:30, tak nám byl hotel zajištěn. Repatriaci jsem si nakonec zajistil sám. Následné problémy se zaplacením repatriace, kdy částka nebyla proplacena do dnes (událost se stala 30.9.2022). Dokonce jsem zpětně zajistil i vyjádření italského servisu o ne opravitelnosti vozidla do pěti pracovních dní. Prý je to po takové době neodpovídající realitě. Měl jsem potvrzení i z Českého servisu kde oprava trval 5 dní bez čekací lhůty, než se dostanu na řadu. Prostě šílená liknavost a arogance. Rád bych tento příběh předal pořadu Černé ovce, abych tímto varoval případné zájemce o cestovní pojištění a nedostali se do nepříjemné situace jako my.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2022 8:44 | Martina Reitmayer

Dobrý den, od této pojišťovny skutečně ruce pryč. Jejich klient naboural moje stojící vozidlo a odjel. Mám svědka nehody,policejní protokol se zapsanými závadami, fotodokumentaci.Tuto věc řeším od května. Odmítají zaplatit veškeré škody. Uznali pouze přední nárazník, ale s pravým prasklým světem si prej mám v klídku jezdit. Již jsem zaslala stížnost na ČNB, dále to půjde na ČOI a Českou kancelář pojistitelů. Opravdu mazec vážení.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2022 23:02 | Rita Kosejková

26.6.2022 jsme přiletěli do Egyptské Hurghady. Přítelkyně měla v 10 hodin dopoledne kolaps v moři. I přes resuscitaci zemřela. Na AXA pojišťovnu se nedalo dovolat. Když jsem se proklikala na virtuálního pc operátora přepnul mě na záznamník. Zanechala jsem 2x zprávu o kolapsu a že je přítelkyně v nemocnici, aby mi ihned zavolali. Nikdo se mi neozval až do odpoledne a to se zeptali jestli vím v které je nemocnici. Informace co mám dělat, jak zjistit její stav a kde je v nemocnici a nějakou pomoc jsem očekávala marně. Takovou pojišťovnu aby člověk pohledal. V žádném případě nikdy více.
+14
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 7. 2022 22:57 | Rita Kosejková

26.6.2022 jsme přiletěli do Egyptské Hurghady. Přítelkyně měla v 10 hodin dopoledne kolaps v moři. I přes resuscitaci zemřela. Na AXA pojišťovnu se nedalo dovolat. Když jsem se proklikala na virtuálního pc operátora přepnul mě na záznamník. Zanechala jsem 2x zprávu o kolapsu a že je přítelkyně v nemocnici, aby mi ihned zavolali. Nikdo se mi neozval až do odpoledne a to se zeptali jestli vím v které je nemocnici. Informace co mám dělat, jak zjistit její stav a kde je v nemocnici a nějakou pomoc jsem očekávala marně. Takovou pojišťovnu aby člověk pohledal. V žádném případě nikdy více.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 7. 2022 18:51 | Ladislav Hunyadi

Přátelé, z vlastní zkušenosti vám radím, ruce a peníze pryč od Axy, měli jsme nejdražší cestovní pojištění této rádoby pojišťovny pro naši maminku, které bylo 92 let. Skoro 3000 Kč na 14 dní. Maminka v Německu upadla, sešívali ji hlavu. Od té doby odmítala jídlo, pití, byli jsme zoufalí.Opakovala, že chce umřít v Praze.Doktor po návštěvě doporučil transport do Prahy sanitkou.Obrátili jsme se na pojišťovnu s tím, že žádáme urgentní řešení.Nejprve vůbec náš případ nechtěli zaevidovat. Asi po půlhodině jsme doložili požadovanou lékařskou zprávu,druhý den odpověď, další dřívější zrávy atd. atd.Čas plynul, maminka umírala, nakonej jsme ji pomocí improvizovaného lužka v sobotu dopravili do Prahy a splnili ji tak její přání.Maminka v něděli umřela.Ale alespoň doma u sebe.Vrcholem byl pondělní dotaz pojišťovny, zda ještě potřebujeme asistenci, či zda jsme vše vyřešili sami.Po sdělení, že maminka již umřela a svoji asistenci si již mohou ...., se již neozvali, žádná kondolence, nic,Případ uzavřen.Zase se jim podařilo někoho okrást.Hyenismus,znaky podvodvodného jednání. Nechápu, jak takováto pojišťovna může působit na trhu a nikomu to nevadí.Pro pojištěné peníze nedává, ale na velkolepou reklamu ano.Fuj!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 7. 2022 11:20 | Radka

Kdyz tak ctu reference, nebyl by cas na presetreni pojistovny AXA kompetentnim organem/ komorou ? To jen takova basnicka otazka zrejme …
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 6. 2022 23:00 | Klara Mazelis

Pojisteni od Axy NEDOPORUCUJEME. Nase zkusenost je opravdu otresna. Pojistili jsme nasi maminku, ktera se chystala na navstevu do Nemecka. V Nemecku nestastne upadla a musela se volat sanitka. V nemecke nemocnici ji zasili hlavu a potlucenou propustili do domaciho osetreni, protoze nebylo nic zlomeno. Lekarska zprava doporucovala lekarsky transport zpet do CR. Mamincin stav se nelepsil a po nekolika dnech dohadovani s Axou a vyzadovani dalsich a dalsich zprav, vcetne nove zpravy od jeji prazske lekarky tykajici se vsech osetreni a onenocneni za posledni rok, jsme rozhodli, ze nebudeme dale ztracet cas s Axou a maminku dopravime do Prahy autem- prestoze transport byl soucasti uzavrene smlouvy! Druhy den po prijezdu do Prahy maminka zemrela. Od Axy jsme dostali zpravu, jestli tedy uz je maminka doma a s cim nam jeste mohou pomoci. Nemoralni, nehumani a hranici s podvodem. Uzavreli jsme drahou pojistku abychom meli jistotu, ze jsme pripraveni i na nejhorsi, bohuze pojisteni u Axy zadnou jistotu neposkytuje.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 6. 2022 18:03 | David

Velmi špatná zkušenost s cestovním pojištěním. Příště rozhodně vyberu jinou pojišťovnu. Na asistentční lince podávají nekompletní informace. Nevím, zda je to záměr nebo jen nekompetentnost. Zdlouhavá neochotná komunikace. Působí to tak, že cílem je řešení pojistné události v rámci cestovního pojištění protáhnout natolik, aby se klient mezitím vrátil do ČR a vše si pak vyřešil doma mimo cestovní pojištění.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 6. 2022 5:26 | Zdeněk

Díky za vaše zkušenosti. Pro jistotu s axou končím.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 5. 2022 10:58 | Martin

Měl jsem úraz v Rakousku. 4 dny se nedalo dovolat. Všechno jsem platil sám. Jejich komunikace nula. Ohánějí se, že na proplacení mají 90 dní a potom jeden den před uplynutím této doby si vyžádají nesmyslné dokumenty a že prý úraz není likvidní. Nikdy víc vy ZMRDI!!!
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 5. 2022 9:01 | Nela

KATASTROFA! ŠPATNÁ A POMALÁ KOUMNIKACE! NIKDY VÍC! NEPROPLATÍ NIC! Pojistila jsem letenky na storno. Ze zdravotních důvodů jsem nakonec letět nemohla. Napsali mi, že na vyřízení mají 90 dnů. Pojišťuji letenky na storno abych poté viděla svoje peníze a ne čekala 90 dní aby mi nakonec sdělili, že je peníze mi nedají. Letenky jsem mohla prodat.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2022 22:02 | Tereza

2022- Potřebovala jsem gynekologickou pohotovost, ale tam kde ji nabízeli Axa neměla smlouvu a tak mi řekli, že si to buď si ji zaplatím sama (a pak mi to možná proplatí) nebo mám čekat 14dní - měsíc na volného doktora?!?!?! Jakože mám během čekání doma vykrvácet? Finanční vypořádání trvá již 4. měsíc, a to mají lhůtu 90dní. Nikdo se mi opakovaně neozývá!! Nikdy víc.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 3. 2022 19:51 | Simona

AXU už nikdy více. Syna se zlomenou klíční kostí jsme si museli dopravit do ČR na operaci sami. Poslali by sanitu za dva dny. Operace zamítnuta v Itálii. Nejhorší je komunikace, nikdo nezvedne telefon, nikdo nezavolá zpět, děs a hrůza.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 3. 2022 12:58 | Lenka

AXU nedoporučuji. Byli jsme s přáteli na lyžích v Itálii a dvěma se stal úraz. Axa pojišťovna řeší tak, že vás nenechá operovat v Itálii, ale za dva dny, kdy trpíte bolestí pro vás pošle sanitku. Opravdu nedoporučuji se zde pojistit!!!!!!!!!!!!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 2. 2022 16:25 | Billy

Resil jsem pojistnou udalost z prosince 2021 (cestovni pojisteni) a dnes mi prislo vyjadreni o uspesnem vyrizeni. Trvalo to vice nez 2 mesice, ale ze zakona na to maji 90 dni. Neni to nejrychlejsi jednani, ale kazdopadne splni ucel, takze se chci AXA pojistovny trochu zastat :)
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2022 15:11 | Vlasta

Máme naprosto stejný zážitek. Ve Francii ukradeno elektrokolo, na pojišťovnu se nelze dovolat, záznamník hlásil, že se ozvou. Na Policii ve Štrasburku nám řekli, že na výslech a protokol budeme čekat nejméně 4 hodiny a francouzsky bohužel nekomunikujeme... Nikdo nic, díky nekomunikaci pojišťovny neporadil a po 5,5 měsících urgencí neproplatila pojišťovna nic, i když v pojistce je uvedeno "sportovní vybavení" 20 tis. Kč. Považují to ovšem za zavazadlo a to, pokud není v uzamčené místnosti či v autě do kterého nesmí být vidět, tak nejsou splněny pojistné podmínky. Příště tedy víme, že pojišťovat se v podstatě nemá smysl. A komunikace s pojišťovnou AXA je příšerná, nereagují na e-maily, telefonáty přes automat a v podstatě je jim klient úplně fuk. Neumím si představit, že by nám přestalo jet auto a my čekali u cesty na pomoc třeba 48 hodin.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 2. 2022 15:09 | Vlasta

Máme naprosto stejný zážitek. Ve Francii ukradeno elektrokolo, na pojišťovnu se nelze dovolat, záznamník hlásil, že se ozvou. Na Policii ve Štrasburku nám řekli, že na výslech a protokol budeme čekat nejméně 4 hodiny a francouzsky bohužel nekomunikujeme... Nikdo nic, díky nekomunikaci pojišťovny neporadil a po 5,5 měsících urgencí neproplatila pojišťovna nic, i když v pojistce je uvedeno "sportovní vybavení" 20 tis. Kč. Považují to ovšem za zavazadlo a to, pokud není v uzamčené místnosti či v autě do kterého nesmí být vidět, tak nejsou splněny pojistné podmínky. Příště tedy víme, že pojišťovat se v podstatě nemá smysl. A komunikace s pojišťovnou AXA je příšerná, nereagují na e-maily, telefonáty přes automat a v podstatě je jim klient úplně fuk. Neumím si představit, že by nám přestalo jet auto a my čekali u cesty na pomoc třeba 48 hodin.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Stránka 1/9

Předchozí

1

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Klára Samková

advokátka

Petr Kováčik

podnikatel, Skrz.cz

Klára Samková
ÚSPĚŠNOST
46,15 %

z 13 duelů
×
Petr Kováčik
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 18 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services