Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 46 komentářů)

12. 11. 2004 22:45 | Martin

ŽIBA má skvělou image. Mám u nich účet od doby, kdy ji koupili Italové a jsem plně spokojený. Seriozní jednání, individuální přístup ke klientovi. Nedá se to porovnat s Čsob,KB nebo ČS, kde si svých klientů moc neváží.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 8. 2004 21:55

No, ta image trochu pokulhává, ale také si myslím, že se neumí prodat. Vůbec si nemyslím, že produktové balíčky "Osobní menu" jsou špatné - ba právě naopak. Účty tupu "all inclusive" jsou v Česku novinkou a pro klienta úspora peněz. Mám účet (Expreskonto) v KB za 300,- Kč!!!!! měsíčně. No, jsem jen zvědavý, do kdy bude Osobní menu v rámci jednoho poplatku. Mám totiž pocit, že ŽB začne postupně balíčky osekávat....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2004 19:34 | Tomáš Marný

Bejvávalo, bejvávalo, že :-(?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2004 19:31 | Tomáš Marný

Tahle nátura je ŽIBA vlastní ještě před vstupem UNO Cretýno. Žádal jsem o kontokorent ve výši 2/3 měsíčního příjmu, těch problémů... Doklad o zbytku úvěru ze stavebního spoření - OK, zaplatil jsem mimořádný výpis, dodal. Chceme ještě OVĚŘENOU!!! kopii smlouvy o tomto úvěru... Chceme písemný ověřený souhlas manželky se zřízením kontokorentu... Po 3 měsících "vyřizování" jsem to vzdal, zrušil u této pochybné instituce běžný účet, okamžitě si ho založil ve vedlejší RaiffeisenBANK a kontokorent získal po 3 měsících vedení účtu a 10 minutách u přepážky :-).
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 8. 2004 14:01 | Honza

Mám naprosto katastrofální zkušenost s žádostí o úvěr u ŽB.Žádost jsem podával už v první polovině března a dnes světe div se,stále nevím konečné stanovisko.Po počátečních zmatcích s úvěrovým registrem - stále jsem zadáno od spořitelny úvěry,které již 3 roky neplatím(jak chytré)!!! a snahách o aktualizaci dat - data se aktualizují 1x měsíčně a občas se stane že jsou chybová,takže čekejte dále na opravu a pořád plaťte za výpiy které už jste viděli,jsem dodal výpis do pobočky v Teplicích.Od té doby již jen stále čekám,jednou je vedoucí na dovolené,pak toho mají v Praze hodně,pak je paní vedoucí na školení nebo má neodkladná jednání,zkrátka katastrofa.V tomto směru mne tato banka tak zklamala,že jsem se rozhodl účet zrušit(jsem klientem již 2,5 roku s dost vysokými obraty)a napsat ofociální stížnost na centrálu banky.Že by se do banky začal vkrádat pověstná italská nátura v létě nepracuji a v zimě tančím?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 8. 2004 12:04

Od listopadu 2003 bylo zpoplatněno vedení běžného účtu a přímé bankovnictví (do té doby zdarma), v červenci 2004 zlikvidována samoobslužná zóna v Ústí n.L. (a co jinde?)Nikdy žádná informace klientovi, ani e-mailem. Zřejmě se nedaří...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2004 12:34 | Tomáš Marný

Čtyřnásobné zdražení poplatků po vstupu skupiny Uno Cretýno, o kterém se klienti dozvěděli oficiálně měsíc po jeho uskutečnění tím způsobem, že jim bylo na výpise napsáno něco ve smyslu "Došlo ke změnám v poplatcích, dostavte se na pobočku, kde Vám to bude vytmaveno".
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2004 11:47 | TGP

Co myslíte tou prasárnou?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 3. 2004 11:13 | Tomáš Marný

Doufám, že Vaše zvědavost byla již uspokojena :-))). Takovou prasečárnu jako ŽIBA neukázala ještě žádná jiná banka.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 10. 2003 18:07

chyba pane milane, zdrazeni vsech sluzeb o nekolik set procent signalizuje problemy... byla to skutecne dobra banka .... skoda
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 8. 2003 23:09 | Milan

Nonstop přístup k účtu (přímé bankovnictví), permanentní možnost výběrů a vkladů v samoobslužných zónách ve všech obchodních místech nenabídne dnes nikdo jiný na trhu. Pro ty, kteří nemají čas chodit do banky zcela ideální stav a pokud je třeba něco řešit osobně - žádné čekání ve frontách a jednání přes sklo u přepážky, ale přímý kontakt se svým správcem účtu. Škoda jen, že průměrný český člověk na tuto, kdysi vlajkovou loď českého bankovnictví, při výběru či hledání banky zapomíná...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 8. 2003 9:31 | Axel

Mám u nich účet něco přes rok a zatím jsem naprosto spokojený. Naprosto minimální poplatky (v porovnání s vyděračským sporožirem, které jsem měl dříve), internetové bankovnictví zadarmo a velmi příjemný a kvalifikovaný personál na pobočkách. Dosud jsem neměl jediný problém, který by obratem nevyřešili k mé spokojenosti... Podle mě v současnosti nejlepší banka na trhu, samozřejmě tedy pro klienty, kteří využívají přímé bankovnictví....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 5. 2003 20:08

A jsem zvědav, co v tomto směru ukáže dále třeba taková Živnostenská banka, která právě s ohledem na menší pobočkovou síť byla již dříve ke klientům, využívajícím elektronické bankovnictví, poplatkově více než příjemná. A navíc, kredibilita Živnostenské banky je stále pro mne o řád vyšší, než u eBanky. Ano, je to tak ! Ono totiž jde v bankovnictví především o bezpečné a efektivní, klientům obvykle skryté, umístění a správu zdrojů, než o technologii kanálů obsluhy. A v tomto směru je poloprůhledná skupina kolem České pojišťovny pro mne stále otazníkem...
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2003 12:15 | Petr

Me vydali Classica i bez povinneho zustatku. Myslim, ze jim jde spise o historii uctu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 2. 2003 21:40

nerozumim, je tam hruza
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2002 11:34

Asi má dobrou image, ale nechápu, proč nevydávají EC/MC karty, taky nevím proč, když mám k účtu 2x VISA Classic (pro sebe a manželku), musím před obnovou karty (každý rok) hlídat, abych měl na BÚ částku více než 50.000.-- Člověk na to musí myslet, aby to v rozhodné období před obnovou karty náhodou nekleslo... ???
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 10. 2002 7:31 | Jirka

Certifikační kódy, které přicházejí ve dvou obálkách k NetBance lze použít k vygenerování pouze jednou. To znamená, že pokud by tyto kódy někdo zneužil, tak už by jste si vy nic nevygeneroval. V tomto bych bezpezpečnostní problém neviděl.
PS : účet u Živnobanky také mám a NetBanku využívám
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 10. 2002 22:59 | Ludek

Před 14 dny jsem si založil účet u ŽB s NetBankou. Nechal jsem si kody k dálkovému ovládaní po inetu poslat na pobočku, protože s poštou mám problémy -). Dostal jsem je v pohodě a doma pak zjistil, že všechny hesla v "neprostupné a neprůhledné obálce" zcela zřetelně prosvítají proti světlu, a navíc že na obálce zvenku, kde jsem měl adresu jejich tiskárna hesla vyrazila do papíru. Bylo to bez barvy, ale viditelné. Při čtení hesel jsem se zmýlil pouze v jednom písmenu ! Když jsem se pak poprvé přihlásil k účtu, změnil jsem co jsem mohl, protože do té doby to mohl udělat za mě každý, kdo si obálku prohlédl proti světlu nebo svrchní stranu pod úhlem. Ve stejné době přišla obálka s PIN ke kartě, která byla bez problémů, jen mě překvapilo, že byla pouze do schránky, bez doručenky na poštu. (?) Na průsvitnost obálky s kody k NetBance jsem upozornil pracovnici v centrále na oddělení rozesílání obálek s kody, ale tu to nezarazilo ani nepřekvapilo. Kdybych byl na jejím místě, asi bych byl překvapený. Takže suma sumarum : Do mého prvního přihlášení na účet přes NetBanku kdo si prohlédl obálky s hesly proti světlu (a pod) si mohl udělat bezpečnostní certifikáty a pak mi vybrat účet, a to bez problémů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 6. 2002 14:31

Nejlepší banka na českém trhu
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2002 9:33 | hohaus

Jsem s bankou velice spokojen. Vždy vyjdou ve všem vztříc i když někdy nejsou s problematikou internetového bankovnictví plně seznámeni. Mám jen trochu strach jak to bude s prodejem této banky. Co myslíte vy ?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  16 081 512 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Je tohle konec bitcoinu? Proč hlavní kryptoměna ztrácí na hodnotě

Je tohle konec bitcoinu? Proč hlavní kryptoměna ztrácí na hodnotě

Cena jednoho bitcoinu se propadla už o víc než milion korun, jako nikdy v historii. Je...více

Neviditelné padesátnice. Už nejsou juniorky, ale do důchodu mají daleko. Čemu čelí ženy, které...

Neviditelné padesátnice. Už nejsou juniorky, ale do důchodu mají daleko. Čemu čelí ženy, které dospěly za komunismu?

Současná generace 50+ a v těsném závěsu za ní i takzvané Husákovy děti z počátku 70. let...více

Rozhovor s legendou Arsenalu. Campbell vysvětluje, proč chtěl ze Spurs a myslí na Německo

Z anglického obránce Sola Campbella je trenér. Na větší příležitost ale stále čeká. V...více

Potrebuje živnostník podnikateľský účet? Mnoho podnikateľov sa rozhodne nesprávne

Potrebuje živnostník podnikateľský účet? Mnoho podnikateľov sa rozhodne nesprávne

Finišujete s prípravami na vlastné podnikanie? Nezabudnite na jednu dôležitú položku....více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Andrej Babiš

podnikatel, Agrofert

Petr Němec

právník a mediátor

Andrej Babiš
ÚSPĚŠNOST
62,96 %

z 27 duelů
×
Petr Němec
ÚSPĚŠNOST
47,62 %

z 21 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.