Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 95 komentářů)

3. 3. 2016 17:12 | Petr

Pro nevýhodné služby a hlavně do zahraničí nevýhodnou platební kartu,jsem zrušil u ery euro účet na kterém jsem měl dostatek prostředků na zrušení,velké překvapení pro mě bylo,když mi přišel nedoplatek.Protože nemám řád nesrovnalosti navštívil jsem banku s tím,že nedoplatek bude asi omyl,bohužel zaplatil jsem a opět tam nechal něco navíc.Po nějaké době se to opakovalo,tak jem si nechal vyčíslit opět dlužnou částku a zaplatil.Byl jsem si jistý že se všechno vyřídilo a konečně nic nedlužím.Jenže po půl roce mi přišel dopis od inkasniho řízení,že jsem měl nedoplatek na zmiňovaném účtu a opět mě to stojí peníze.Co je to za banku,která vám nedá vědět o nedoplatku a neumí ani spočítat doplatek k určitému datu?nebo to dělá záměrně?už bych tomu aji věřil a ještě ta drzost,že to předají na vymáhání.Už nikdy poštovní spořitelnu.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 4. 2015 11:59 | Antonin Blatný

Na poště č.15 v Brně Židenice jsem si chtěl na doporučení pošty založit ERA účet.Smlouva se sepsala 20/3,2015,ale do dnešního dne t.j.1/4 mě nepřišlo žádné oznámení,prostě nic.Mojí kamarádi mě varovali abych to nedělal,protože s ERA bankou mají velmi špatné zkušenosti.To se také potvrdilo v mém případě.Vzali mě 2500Kč jako počáteční vklad,ale stále se nic neděje.Tato banka asi nic jiného nedělá než si vezme peníze a tím to hasne.Je to z mého názoru vyložená zlodějna.Proto jsem chtěl smlouvu zrušit a vrátit vložený vklad a to prý také nejde.Tak co si má důchodce které mu je 86 let o tomto jednání myslet? Vypadá to na hrubě neseriozní jednání/zlodějnu/.Toto jsou mé zkušenosti s bankou ERA,Blatný.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2014 9:42 | Michal

No je pravda,že začínám mít i já na tuo banku hodně špatný náhled.Mě se stalo,že to jejich bankovnictví nefunguje tak jak by mělo fungovat.Při přihlášení jsem zadal správné údaje - jak přihl.jméno a heslo a vždy mi to napsalo,že mám překlep a ať kontaktuju help dask,nebo to jejich fin.centrum .Nechal jsem si pro opravu zaslat jiné heslo,v emailu bylo napsáno,že v současné době není možné heslo obnovit atd.Ani na fin.centru či na poště to nebyli schopni vyřešit,třikrát jsem volal na jejich linku,vyplácal jsem za to volání třikrát kredit až poté mi bylo sděleno,že pošlou nový pin i ident.číslo.Takže začínám mít z tého banky špatný pocit,komunikace špatná atd.S mym dotazem proč se tak děje mi nebylo zatím vůbec odpovězeno na email,nevim k čemu takováhle instituce je.ČSOB by měla fungovat jen jako jedna a nemít ještě pod sebou takovou banku,která finančním produktům nerozumí.I s těmi lidmi co tam jsou
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 10. 2014 8:16 | Lucie

To co si tato banka ke klientům dovolí , nezná hranic, tato banka by měla klientům líbat prdel a ne je podrážet .. Banku jsem změnila a užívám si peníz navíc ,které by mi tato banka sežrala !!! Nenažraní darmožrouti !!! NEDOPORUČUJI !!!
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 5. 2014 23:40 | kuba

a kolik vas to stalo? to zruseni
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 5. 2013 21:58 | petr

tato banka je akorát pro komunisty pro stare lidi co neví co spenězamá ja sem si založil učet 2 května a hned 3 května jsem to zrušit jenom proto jak sem se dočetl špatně recenze a hned jsem chudči o 300 kč dávají pokuty za zrušeni učtu jsou nepříjemní na poste jak to jdete rušit nikomu nedoporučuji pokud nechcete vyhlasit bankrot pro nedostatek finance
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 1. 2014 0:10 | kolemjdoucí

Tak to jsem asi jediný, kdo je zatím s PS celkem spokojený. Kreditní karta taky žádný problém. Chce to ale příjít na pobočku informován a změnit si typ účtu a tím vedení účtu zdarma. Běžně vám ho totiž nenabídnou. Pak neplatíte nic, pokud tam máte měsíční zůstatek od 15000 kč výše, čili nemusí být ani pravidelný přísun peněz každý měsíc. Taky u nich funguje GSM banking, jako u jedné z mála bank i na starších mobilech, protože nejsem příznivec smartphonů a je to pro mě mnohem rychlejší než lézt při každé platbě do internetového bankovnictví a je jedno jestli je to přes počítač nebo mobil. Jediné co podělali je internetové bankovnictví rošířené o nesmyslný portál, o který nikdo nestojí a člověk musí akorát více klikat, aby se dostal do původního internet bankovnictví. Při odhlašování se musíte taky odhlašovat na 2x. Jednou z internet bankovnictví a podruhé z jejich stupidního portálu. Navíc poslední dobou je to každou chvíli mimo provoz. K tomu ke všemu to nejde spustit pokud používáte záložky (panely) v prohlížeči a jede pouze pod IE. Ten, kdo to vymyslel a schválil by zasloužil leda tak mokrým hadrem přes čuňu. Jinak nemám námitek :-)
+46
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 8. 2013 9:42

Nalepovací Contactless mám u klíčů (byt, auto)a pokud bych je ztratil, ztratil jsem i kartu a pak musím jednat. Používám několikrát denně a jsem spokojen
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 8. 2013 14:58

A JINAK normální uzavírat něco a až pak si o tom něco zjišťovat :-D a rušit :-D :-D
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 8. 2013 14:56 | nnn

a to je problém si to ohlídat a platit polatky v čas? nic ve zlým ale nemusela jste platit nic to že si to neohlídate je vaše blbost
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 8. 2013 15:33 | pavlína

Myslim, že nastal čas, aby všichni co doteď snášeli poplatky za každou kravinu, šli a udělali si jinde účet, už jich mam plné zuby. Navíc vám pošlou novou embosovanou kartu kde může zlodějíček utrácet i bez pinu, já klidně ty tři vteřiny zadáním pinu nějak přežiju. To mohl vymyslet nějakej blbec, kterej to nemůže s klientem myslet dobře. Poplatky za to, že si vybírám ve své bance? Taky vrchol - navíc vám cpou kreditní karty a tvrdí, jak je to nezávazné a kdykoliv to můžete zrušit a když mi to přišlo tak ejhle neni to kdykoliv, ale jen 14dní na zrušení to se pak musí člověk ohánět, aby to stihl s jejich rychlostí. Už toho mam dost jdu k Egua bance ta je rozumná a nebudu už líná jako doteď a nenechám si vše líbit. Oni si snad myslí, že ty lidi se nechaj srát na hlavu. Fuj......
+42
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 8. 2013 17:36 | Dada

Pokud jste klientem Poštovní spořitelny a jste již v důchodovém věku, myslete na své budoucí pozůstalé. Po smrti mé matky před jedním a půl rokem mi vyčerpali její konto do mrtě. Vaši pozůstalí totiž (dle jejich pracovníků) nemohou účet zablokovat a "dle zákona" platby odcházejí dál. Na pozůstalých je pak hledání a zjišťování, kam peníze odešly a zcela určitě se jim už nikdy nevrátí. Protože částka na kontě půjde do dědického řízení, pozůstalý zaplatí za částku, kterou nikdy neuvidí, dědickou daň (případně odměna notáři). Vašim pozůstalým přeji pevné nervy.
+39
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2013 20:18 | Vaclav S

Dnes jsem se rozhodl take zrusit ucet u Postovni a doplatit uver a pryc . Proc ? Jednak narostly poplatky,jednak vydavaji bez varovani bezkontaktni karty kde neni moznost zmeny limitu na jeden den treba na 500,- Tzn,ze Vam nekdo lohne kartu a bude si nakupovat !!! Za dalsi nejde udelat zmeny v nastaveni elektronicky ,ale musite na postu pro formular,Zustatek kolik mate jeste uver se nedozvite,protoze musite na banku a v bankovnictvi to take neni kde vycist . Za 500,- prevod do zahranici,mesicne poplatky za druhou kartu , moznost duplicitni platby kdyz se podari tak nejde zastavit a to i prestoze odejde az druhy den atd atd atd . !!!! Dnes me tak vytocily , ze koncim a jdu jinam !!!
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2013 11:48 | Libor

Tento účet z vlastní zkušenosti nedoporučuji. Měl jsem jej 19 let, chodily na něj nemalé peníze, platil jsem s ním všechny platby, splatil jsem 250 tis. půjčku, dali mi kontokorent a kreditku. Služby dobré, online přípis na účet ihned, sice poněkud u něčeho dražší. Ale pak mi banka bezdůvodně zrušila účet (nic jsem neporušil) a chtěli po mně ihned 20 tis. splatit kontokorent a 50 tis. kreditku, nehledě ke komplikacím převodu plateb z účtu jinam. A i když jsem splácel vše a pravidelně, dali mne k České inkasní a musím platit dvojí úroky ! Bez upozornění ! ČSOB a Pošt. spoř. už nikdy ! Vyšší moc ? Někdo chtěl mé číslo ? Nevím...
Ani dohodnout se s nimi nešlo. Důvod nesdělili ani arbitrovi.
Takže takto stojí ČSOB o klienty - viz jejich reklamní slogan "s námi můžete mít účet na celý život" - ale to je velká lež v mém případě...a nikdy si nedávejte všechny příkazy na jeden účet, nikdy nevíte, kdy se Vás banka zbaví.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 6. 2013 12:15 | jaknapravdu.infoblog.cz

Mám úplně stejnou zkušenost, viz článek na onom blogu, měl jsem tzv. "mrtvý účet" u Poštovní spořitelny (Era), a nestačil jsem se také po roce divit, kolik ty avíza, je-li člověk krátce v mínusu, stojí... A co více, mě ty avíza domů ani písemně neposlali!
Dnes jdu definitivně zrušit účet u Poštovní spořitelny a nechci o nich do smrti ani slyšet! Jestli nějaký účet, tak jedině u "mBank"!!
Bomberious
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 5. 2013 1:13 | Luka

Přestože mám internetové bankovnictví k Era os. účtu a výpisy stahuji z webu, vyrozumění o deaktivaci automatické plné splátky kreditky přišlo poštou. Další sdělení poštou bylo ohledně změn přihlašování do i.b. Tose to tiskne a rozesílá, když si to vše klient zaplatí v poplatcích.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 1. 2013 13:31 | Mirek ----Sokolov

Také u této instituce ERA končím.Výpisy z učtu chodí pozdě pro mě již neaktualní!!!Tak přešel jsemna internetové bankovnictví ,jejda když jsem přišel včera na pobočku ERA v Sokolově Paní s titulem Bc .mě hned upozurnila ,že na mě má jen pár minut času ,že za chvilku končí!!Trochu mě to zarazilo jelikož jsem se s takovýmto jednáním nesetkal měl jsem učet ve SRN a tam jsem mnohokráte přišel jak se říká za 5.min.12 hod. Vždy se mnou slušně jednaly a vyšli vstříc.Ukázala mi v rychlosti jek se v internetovém bankovnictví orientovat a na otázku zda mohu jíti i do debetu tak mi začala opět říkat ,že má málo času a že zavírají za chvilku do uzávěry to bylo tak 10min.Dokonce jsem si připadal že to byla má chyba že nemám vyplněný jakýsu formulář na to abych mohl přetáhnout učet toto jsem žádal již při mé první návštěvě a doufal jsem ,že za 3 týdny toto bude k mé spokojenosti vyřešené.Nikoliv jen zase opět to že chtce končit abych přišel jindy!!!Řekl jsem této studované paní že přijdu ale tak akorát u nich zrušit účet !! Byl jsem v monterkách a sklidil jsem jen pohrdavý výsměch v jejím obličeji.Je takévé jednání s klientem normální u ERY??!! Po tom co jsem si zde přečetl jsem opravdu utvrzen v tom ,že odcházím od této instituce.!!!Nesmyslné poplatky pro mě jako klienta zbytečné platit za něco co nepožaduji!!A o jednání a vystupování zaměstnanců velice neprfesionální -- jsem přesvědčen ,že prodavačka z jakéhokoliv obchodního řetězce byt třeba ui z masa uzenin má lepší vystupování a jednání se zákazníkem ,dotyčná paní s jejím titule by měla pracovat alespon tak 5 let v tomto obchodním řetězci aby si vážila zákazníků !!! S pozdravem a mým vřelým doporučením dalším nastavajícim klientům ERA banky .Mirek
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2013 1:03 | Luka

Jelikož máme už 20 let vkladní knížky, účet u Poštovní spořitelny, vypravil jsem se na pobočku v Pardubicích ohledně založení ERA kreditní karty. Ujala se mne pracovnice Kristýna Sejkorová. První rok budu mít kreditku zdarma, to se vyplatí. Manželka může mít kreditku dodatkovou. To se to bude nakupovat. Limit jsme stanovili na 40 tisíc. To stačí. Je možné automatické inkaso z účtu? Člověk občas zapomíná. Ano, ale je to za 200. Tak to ne, raději si to ohlídám sám. Tiskárna tiskne velké množství papírů. Podle mne příliš mnoho pro tak malou kartu, co se vejde do peněženky. A je tu podepisování. A nejedno. Abych nemusel vše číst, tedy nevím, jak by se personál tvářil, kdybych vše dopodrobna studoval a vyptával se, co která formulace znamená. Dovedu si představit, že by mne ochranka taky mohla vyprovodit na čerstvý vzduch, kde by mi jistě vše došlo a nemusel se už vyptávat. Tedy, ne že by klimatizace v bance nefungovala skvěle. To ano. Pro jistotu jsem se paní Kristýny zeptal. Je ve smlouvě něco důležitého, co bych měl vědět, nějaká záludnost? Stačí přece dotaz, bance věřím, komu jinému už bych měl věřit, když ne svojí bance, kde mám už léta své peníze? Ne. V pořádku, podepisuji. Příště přijdu s manželkou a budeme mít karty oba. Tak se taky stalo. Jsme tu pro dodatkovou kreditku tady pro manželku. Myslíte platební kartu, že? Ne, kreditní, jak jste mi minule nabídla. Jako dodatkové máme ke kreditce pouze platební, debetní. První moje rozčarování. No dobře, když už jsme vážili cestu na pobočku, tak vyřídíme alespoň platební kartu a jak je to s tou automatickou platbou celé částky, co se mi objevilo v dokumentaci ke kartě? No, to je za poplatek 200 korun, máte to nastaveno ve smlouvě. Ale já jsem to přece nechtěl, výslovně jsem vám to řekl. Můžeme to zrušit. Neplatíte nic, já to hned vyplním. Stalo se. Z banky jsme odešli s původně nechtěnou platební kartou místo kreditky a dalšími papíry. Trochu to nahlodalo moji důvěru v banku. Proto jsem raději napsal mailem dotaz na Poštovní spořitelnu, zda mi budou účtovat poplatek za úkon - službu, který byl deaktivován a nebude proveden. Automatická splátka celé dlužné částky nebude bankou z mého účtu ve prospěch kreditního účtu provedena. Paní Dobšová mi vysvětlila, že služba byla nastavena a bude účtována. Na další můj dotaz, proč bude účtována, když ani z principu nemohla být poskytnuta - podobná odpověď. Shrnuto: Systém je takový. A při pohledu do internetového bankovnictví jsem nevěřil svým očím. Banka si onen pochybný poplatek strhla z mého Era osobního účtu ještě před uzavřením účtovacího období, tedy dříve než by služba automatické plné splátky mohla být realizována. Co je doma, to se počítá. Dělá to na mně takový dojem, že pro banku jsou asi různé paušální poplatky důležitější, než spokojenost, no tedy alespoň důvěra dlouhodobých klientů. Asi ojedinělý přístup na bankovním trhu. Poštovní spořitelna ČSOB je asi něco výjimečného. Ale nic není tak zlé, jak to vypadá. Po této zkušenosti s Poštovní spořitelnou jsem se ponořil do internetu a našel jsem banku , kde budu mít kreditku i platební kartu a účet bez poplatků, pokud na účet přijde měsíčně alespoň 25 tisíc. Dostanu dodatkovou kreditku (tedy nejen platební kartu) pro manželku a co víc? Zdarma mám dostatečný počet příchozích a odchozích plateb a při všech nákupech kreditkou ušetřím. Na poplatcích za účet ušetřím více než 100 Kč měsíčně. Takže stále platí známé: Všechno špatné je pro něco dobré. Díky, Poštovní spořitelno.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 5. 2013 22:03 | DAVID

před týdnem jsem zrušil učet a už nikdy nechci slišet poštovni spořitelna ERA
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

19. 12. 2012 12:55 | Lenka Crháková

Nesmyslné poplatky a nesmyslné úroky. Přišla mi domů upomínka, že mám zaplatit 200kč a za vedení účtu za minulý měsíc cca 20kč. Já to pochopila z upomínky tak, že ty 200kč jsou peníze na vedení účtu na další měsíce. Přece když mě někdo upozorňuje poprvé, tak je to bez finanční sankce, aspoň u solidního a kvalitního finančního ústavu. Prostě mě upozorní, já zaplatím a vše je vyřešeno. A i když účet nepoužívám a platím jim měsíčně za vedení účtu, tak můžou být rádi. Tak jsem zaplatila 220kč a další měsíc...byla další upomínka a to na 400kč plus 40kč. Pánové manažeři ptám se, proč hned tak velká sance 400kč!!! Pánové tam nahoře-ředitelé, manažeři, kdyby jste vymysleli lepší systém v tom, že upozorňujete bez nesmyslných upomínek za nehorázné peníze, tak by jste měli velkou klientelu, co říkáte!!! Nikomu nedoporučuji!!! Tak jsem volala pošt.spoř. na jejich linku a paní na lince si to musela vyposlechnout jak mě to hodně naštvalo a jsem ráda, že si hovory monitorují. Paní mi to vypočítala, abych měla klid i s tím, že vypovědní lhůta je další měsíc a to by byla další upomínka a další peníze. Byla to částka 700kč. Pěkný dáreček pod stromeček....700kč jsem dala pánům manažerům a ředitelům na vánoce, tak ať se pomějí. 920kč za vedení účtu na 4 měsíce a bez toho, abych účet používala. To si hned někdo rozmyslí jestli u Vás být anebo ne!!! Vemte si příklad z mBank. Neplatím ani korunu za vedení účtu a nikdy mi nepřišla od nich žádná "rána pod pás"
+20
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Radim Jančura

podnikatel, Student Agency

Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Radim Jančura
ÚSPĚŠNOST
66,67 %

z 3 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services