Diskuze - eBanka

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 90 komentářů)

20. 5. 2003 20:12

...jinak vůči eBance jako takové nic nemám, dokonce jsem ze zvědavosti několikrát prohlížel v jednom krajském městě i tu jednu jejich tzv. kamennou pobočku - celkem se mi zde líbilo, ač ti jelínci a slepičky za přepážkou se mi tenkrát zdáli ještě příliš vyjukaní. Ale to už asi dnes neplatí.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 5. 2003 20:08

A jsem zvědav, co v tomto směru ukáže dále třeba taková Živnostenská banka, která právě s ohledem na menší pobočkovou síť byla již dříve ke klientům, využívajícím elektronické bankovnictví, poplatkově více než příjemná. A navíc, kredibilita Živnostenské banky je stále pro mne o řád vyšší, než u eBanky. Ano, je to tak ! Ono totiž jde v bankovnictví především o bezpečné a efektivní, klientům obvykle skryté, umístění a správu zdrojů, než o technologii kanálů obsluhy. A v tomto směru je poloprůhledná skupina kolem České pojišťovny pro mne stále otazníkem...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 5. 2003 20:06

Záměrem eBanky bylo konkurovat v reálném čase nákladné kamenné obsluze v ostatních bankách, a to levnou a bezpečnou elektronickou technologií : internetem, později dalšími přímými kanály obsluhy. Třeba přes mobilní telefony. Srovnejme jen tehdy s frontami u přepážek u ve změnách hlemýždí a protivné České spořitelny. A zaujmout tímto, tehdy novým přístupem, sofistikovanou mladší a střední generaci ! Dobrá, téměř baťovská koncepce. Ale žel v době, kdy po zlepšení vnějších podmínek ( dostupnost a láce PC a internetu, snížení cen mobilních telefonů atd. ) by Baťa jistě zavelel k útoku a naopak ještě zlevnil, pan šéf, byv odkojen Českou spořitelnou, zvýšil výrazně poplatky a navíc ne příliš transparentním způsobem. Ostatně, takto jeho mateřská Česká spořitelna dodnes standardně postupuje a těží z hlouposti svých klientů. A tak se sen rozplynul a dnes to je v eBance o návratu ztracené důvěry. Ale v době, kdy už to, co průměrný klient z 99% pro přímý styk s bankou potřebuje a tedy mu stačí, již dnes standardně nabízí svými přímými kanály ostatní zde zavedené velké banky, i ta, fuj, Česká spořitelna, která se dokázala za nějaký ten čas také zmátořit !
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 5. 2003 20:04

...dle mne eBanka již svoji šanci asi v čase ztratila ! Je to o schopnosti využít, nebo právě ztratit, svoji neopakovatelnou příležitost. Poděkovat za to mohou akcionáři banky jistému výlupkovi, kukaččímu to vejci z České spořitelny, který eBanku tehdy vedl. Přece logicky, co se dá jiného očekávat z kadlubu České spořitelny, než tradiční marast, znechucení a hnus ? A to nemluvím o budoucím riziku obecně, kde asi jsou dnes další obdobní výtečníci, odkojení Českou spořitelnou, zalezlí. Někdy se dokonce na příkladu eBanky obávám, že tam i nadále pracují dál pro Českou spořitelnu a likvidují pro ni konkurenci zevnitř, hi, hi, hi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 5. 2003 19:43 | mirmar

Petrovi z 5.3.2003 bych věřil, kdyby uměl psát česky - takhle nevím, zda ho někdo koupil, nebo si z nás dělá šoufky. Mirek
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2003 14:04

tragedie
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2003 13:02

je to ok, idea ciste internetoveho bankovnictvi se ukazala jako trosku neprakticka resp. ze zatim ma sve hranice a aby mohla banka dal rust, potrebuje sit pobocek, takze ted je tady sance nabrat vic novych klientu a zmirnit tak zdimani stavajicich klientu na poplatcich. Jinak se sluzbama jsem spokojenej, porad vedou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2003 12:06 | Mirek

Je skvělé, že nyní mohu vybírat a vkládat na dalších místech po republice.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 3. 2003 11:18 | Petr

Vazeni pratele, jsem klientem eBanky vpodstate od jejiho vzniku a po celou dobu jsem jeste nestacil zaregistrovat jedinou banku v CR, ktera by nabizela klientum takove sluzby s uctem. Napiste mi njekdo, ze se mylim, ale prehledy o platbach, jake eBanka nabizi prostrednictvim INTZERNEtu jsou jedinecne. Nepotrebuji vpodstate vubec vypisy z banky. Informace mam k dispozici on-line podle mnou zvolenych kriterii. Dalsi vec, jako odesilani zprav o realizaci, ci nerealizaci transakce napriklad postou s potvrzenim banky kamkoliv, nebo moznost poukazat penize "od stolu" primo na slozenku nekomu, kdo nema ucet, nebo sprava terminovanych vkladu, inkasa, to je naprosta parada. Poradte mi kdokoliv, jakoukoli banku, kam opravdu nemusim jit na pobocku - eBanka podle me jedina nabizi 100% spravu uctu pres INTERNET. Chapu, ze poplatky za tyto v Cechach NADSTANDARDNI sluzby jsou vyssi, proto ten, kdo chce, at prejde ke "konkurenci". Je jasne, ze pokud nekdo vlozi do banky mesicne XXXX penez a behem tohosameho mesice je vybere po stokorunach z bankomatu, pak si necha poslat vypis, tak se divi nad vysipoplatku. To je ale bohuzel cena za to, ze eBanka je INTERNETova banka, ktera nema pobocky (tedy ne tolik jako jine banky) a je timpadem celkem vyjimecna. Drzim palce vsem, kteri vedi co je to sprava financi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2002 22:36 | Jiří Brázda

Potreboval jsem nyni tri vypisy z banky, tak jsem si je aktivoval... Sup, poplatek 30 Kc jen za aktivaci a prvni vypis sup, 20 Kc. Sluzby pro studenty naprosto paradni!!
Nevim, jak to bylo predtim a nechci patrat po nejakem zdrazeni. Kazdopadne mam pocit, ze komunikacni strategie eBanky uz na podzim 2001 nebyla uplne fair. Chapu, ze je treba trochu mlzit, ale tohle je prilis. Na vsech letaccich se clovek dovi jen to, ze poplatek za vedeni uctu je 15 Kc a ze dostane to a to zdarma. Nikde uz se ale nepsalo o hromade poplatku kolem.
Jsem ted bohuzel vazan tim, ze potrebuju ucet pro garance, pak se ale DUKLADNE podivam, jak si stoji konkurence. Nejsem idiot a pokud jsou bariery prechodu ke konkurenci nizsi nez naklady na ucet, pridana hodnota sluzeb a image eBanky neni takova, abych zustaval.
Mimochodem, nasr*** zakaznik ma s trochou znalosti v prostredi Internetu obrovskou moc a tak apeluji na eBanku, jdete trochu do sebe a vazte si svych zakazniku, nejsme hlupaci!!! Napr. lze vytvorit stranky treba na adrese www.nebanka.cz (2.5. je jeste volna), zaregistrovat a optimalizovat pro vyhledavace a sup, na kazdy dotaz spolu s eBankou vyjede odkaz take na neBanku. Kazdy potencialni zakaznik si jiste rad precte negativni zkusenost... Pak se lze soustredit na financni portaly jako Penize.cz a znicit veskere hlasovani a diskuse zapornymi body a negativnimi komentari. Vzdy uvadet odkaz na neBanka.cz. V paticce kazdeho sveho emailu uvadet odkaz, napsat clanek do studentskych listu... Proste parada. Je to jen o motivaci a ta je primo umerna nasr******
Tesim se na dalsi vyvoj :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2002 17:57

ŽB
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2002 17:34 | fbroucek

Zdá se mi, že se nemohou rozhodnou, zda získávat tržní podíl, nebo vydělávat. Pojišťovna neví co chce.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 4. 2002 21:28

Pekni podrazaci se z nic vyklubali. Tajne upravy v ceniku..
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2002 12:37

" eBanka ukončila k 22.3.2002 tuto bankovní diskusi, neboť její původní cíl (on-line chat související s konkrétními dotazy a požadavky klientů k jejich účtu) přestal být naplňován a diskuse se stala prostředím k řešení obecných otázek nesouvisejících s funkčností účtu a službami poskytovanými bankou.
Na jakékoliv Vaše dotazy a požadavky související s Vaším účtem a službami eBanky jsme připraveni odpovídat na naší Klientské lince 0800 124 200 nebo na e-mailu klient@ebanka.cz."
Tolik zpráva eBanky. Skutečnost je taková, že se v poslední době množily kritické připomínky k eBance, zejména od dlouhodobých klientů. Nejjednodušší je tedy diskusi zrušit, aby náhodou noví klienti nemohli zjistit, jaké služby poskytovala eBanka dříve. Prostě naprosto stejní všiváci jako všude jinde.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 2. 2002 21:42 | Jakub

Klientem jsem jiz od tusim roku 98 ci 99. Konto za 75 kc mesicne s dvemi vybery z bankomatu, tremi info sms zdarma, tremi platebnimi prikazy zdarma atd. No proste super Expandia banka.
Nyni mam ucet Beta v eBance, jen za vedeni uctu platim 2640 rocne (220 mesicne), zdarma mam uz jen dva vybery z bankomatu, a od 1.3.2002 nebudu mit zdarma ani to. Jakoukoliv operaci se svymi penezi tvrde platim.
Tomu se rika bonitni program vernym klientum....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2002 17:59 | Katerinka

Super, jsem sice "čerstvý" klient, ale ten přehled je k nezaplacení :-).
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2002 17:46 | Katerinka

Za tu pohodu, kterou od začátku měsíce mám si ráda připlatím. To co mi tato banka nabídla jsem ve své bývalé nejen neměla šanci získat, ale její zaměstnanci nebyli schopni mne jako klienta o možnostech alternativních přístupech k účtu ani informovat (a ptala velmi konkrétně) natož mi je nabídnout :-). Teď ořesbě vím, kdy odešla (přišla) jaká platba a sama si nastavuju platnost příkazů k úhradě apod. Fakt super.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2002 9:18

Co se týče služeb, je eBanka skutečně špičková
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 2. 2002 9:11 | Pavel Beran

Ne, žádná účetní kouzla mě nedokáží přesvědčit o tom, že jde o důvěryhodnou banku, kde bych chtěl mít své peníze...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 12. 2001 2:31 | Petr

Drazí jak v čem, za přípis platby dáte u eB 2,- a za odeslání platby i do jiné banky 1,5 (v ideálním případě), u IPB/CSOB dáte v obou případech asi 6,- Kč (4, pokud jde o stejnou banku), mluvil jsem o firemním účtu...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Markéta Šichtařová

ekonomka

Renata Vesecká

bývalá nejvyšší státní zástupkyně

Markéta Šichtařová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Renata Vesecká
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services