Diskuze - eBanka

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 90 komentářů)

9. 8. 2011 5:01 | scab

Skuste mBanku ta je úplně bez poplatků.
+28
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 7. 2009 0:14 | nora

Neznate nahodou paysec? Je ted nejaka akce u hellomobile.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

31. 8. 2007 22:02

Ebanka je sice drazsi nez jine banky, ale je tak POHODLNA. Mel jsem konto u CS, KB a Volksbank.. Radsi si priplatim za to ze nemusim do banky s kazdou volovinou..
+17
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 4. 2007 10:56

tak si tam zkus vzít hypotéku a garantuju ti, že z tebe bude supernespokojená klientka ebanky.
+38
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 4. 2007 8:22 | spokojená klientka

Zásadně nesouhlasím !!! ebanka je moderní,dynamická banka,jako jedna z mála (nebo jako jediná???) neměla případ zneužití internetbankingu, ještě jsem se nesetkala s nepříjemným bankéřem a navíc ušetřím spoustu času,protože tam prakticky chodit nemusím :o) , účet si již roky obsluhuji z tepla domova
+62
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2007 18:03 | Tomáš Marný

Konečně člověk, který umí počítat :-). Ona jeBanka jaksi cudně zamlčuje i to, že při určitém příjmu na účtu je vedení účtu sice zdarma, ale poplatky za pohyby jsou oproti jiným bankám o tolik dražší, že to ve finále vyjde na stejno, jako u banky s paušálem za vedení + poplatky za pohyby...
+57
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 2. 2007 17:49 | Pavel

eBanka a její "vedení zdarma" je opravdu skoro podvod... Můžu potvrdit, jelikož mám u eBanky dokonce 3 účty. Ten kdo uvažuje o založení účtu u této unstituce, měl by při rozhodování vzít v úvahu i někté fakty které vám v prvnich chvílích nedojdou a to zejména: žádné paušální poplatky - blbost, i když si tam pošlete 15, nebo 30 tisíc měsíčně zaplatíte vždy poplatek za generování, popř za zaslání výpisu i když ho nepotřebujete a nechcete. U firembích účtů je většina poplatků dvojnásobná i peňěz na to aby vám neúčtovali cca 300 korun za vedení si tam musíte poslat dvojnásobek t.j: 150, nebo 300 tisíc !!! Když limit nesplníte, platíte za výběry z bankomatu celý další měsíc 30 korun !!! Myslíte si najivně, že když si z podnikatelského účtu na soukromý pošlete 15.000 jako výplatu, tak na soukromém nebudete platit za vedení? Nene, toto se totiž do kreditního obratu nepočítá, jo to je smůla, že máte oba účty u nich, poplatky za odchozí a příchozí platbu ale zaplatíte na obou... Takže když to schrnu, máme vedení účtu zdarma, ale za to, že u eBanky uděláme cca 100 příchozích a odchozích plateb, obrat 600.000 zaplatíme přes 800 na poplatcích.... Tolik teda můj komentář, aby jste si mohli udělat obrázek o tom, na kolik vás skutečne příde to jejich vedení "zadarmo"
+57
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 8. 2006 17:25 | ipík

Tak nám prodali eBanku, paní Millerová! Tedy téměř, ačkoliv schválení ČNB ad. institucemi je více-méně formalita. Už před pár dny to proběhlo médii, dokonce i schránkou zpráviček u účtu věrného klienta eB, ale na penězích.cz ani vidu ani drbu...
+44
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2006 2:37 | Mikys

jsem u divize poštovní spoř. a co se týká bezpečnosti internetových převodů tak se mýlíte. dostanete pouze na svůj telefon klíč, avšak jeho použitelnost je jen jednou! pokud zadáte další požadavek ohledně příkazů, dostanete klíč nový a opět pouze na registrovanou dim. aspoň u oskara / woodafouna to tak je...
+35
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 3. 2006 10:00

to je totiž tak, mám taky učet u eBanky a pokud nebudete hloupý a zbavíte se nepotřebného elekronického klíče a zavedete si přístup na účet přes mobilní telefon, což je jak pohodlnější a mobil má v dnešní době každý nebudete platit těch 79Kč to je částka za jeho pronájem, jelikož jste si ho zapůjčil a je to tudíž majetek banky.
+62
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2006 10:48 | xXx

S tím jsem se také setkala, ale podvod to není!!! banka garantuje vedení účtu zdarma (nemluví o elektronických klíčích) při obratu 15.000. Stačí si pořídit např. mobilní a neúčtuje se poplatek na konci měsíce. Takže bych si spíš přečetla za co vlastně neplatíte a to je vedení účtu zdarma, ne elektronických klíčů...a tímto se vytváří negativní šumy :-)
+61
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

5. 10. 2005 10:52

Pokud se budete autorizovat přes mobilní klíč z telefonu tak jim můžete elektronický vrátit. Jsem klientem od založení a váš názor o zdražení služeb nesdílím. Faktem je, že služby jsou obecně drahé, ale nemám pocit, že by se průběžně zdražovaly.
-10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 9. 2005 21:05 | Brno

"ZDARMA" je fikce :-((
eBanka neposkytuje vedení účtu zdarma, to je PODVOD.
Těšil jsem se, že tam budu posílat dostatečnou částku, abych splnil podmínky pro vedení účtu zdarma, ale stejně (asi nejen) se mnou vydrbali :-(( Účtují si totiž měšíční poplatek za elektronický klíč (79Kč), bez kterého se na účet přes internet nedostanu...
Mám tam účet od jejich začátku, ale od doby, kdy je převzala Česká pojišťovna, jdou služby k horšímu za víc peněz. ČP už dokázala zbankrotovat 2 banky, které vlastnila...
+88
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 9. 2005 13:43 | KFL

U eBanky jsem od roku 2000 a za tu dobu jsem pobocku navstivil snad jen 5x. To je zkusenost k nezaplaceni. Na druhou stranu jsou tu poplatky a jeji chovani vuci mne, jako klientovi. A to uz je trosku horsi. Ze dam mesicne na poplatcich bance neco kolem 500-700 korun, to uz je trochu moc. A petikilo za prevod 30 EUR do Nemecka je taky trosku moc.. Krome toho nenabizi zadny sporici ucet, zadny 30-denni bezurocny debet a dalsi veci.
Nicmene i presto u ni zustavam. Moje pohodli, rychlost a komfort internetove obsluhy je pro me prioritni...a kdyz to tak vezmu, tak poplatky v podstate ani nesleduju..
+66
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 8. 2005 11:55

Jsem klientem eBanky od jejích počátků. Přešel jsem sem jako nespokojený klient Spořky a internetové (i PDA) pohodlí si od té doby vychvaluji.
V mezidobí jsem zkusil IPB > ČSOB a opět Spořku. Musím podoktnout, že v pohodlí, službách a bezpečnosti tyto ústavy nesahají eBance po kotníky. A právě za bezpečnost si rád připlatím. Například v případě ČSOB, mám dojem, že jistější je strkat prachy za zadní sedadlo v autě. Na účet se vám podívá kdokoli, kdo zjistí váš PIN a převody si může dělat, kdokoli se zmocní vašeho mobilu, či jen zachytí vaše nezabezpečené smsky - tfuj! Kdokoli dostane do ruky vaši kartu, může na ni za čmáranici na účtenky utrácet, co mu jen limity dovolí - brr!
Abych jen nechválil - na eBančino vybírání poplatků bez předchozího upozornění jsem si už zvykl a jsem při jakýchkoli změnách velmi ostražitý. Odhadem mě nedostatečná informovanost stála za celou dobu používání Expandia/eBanky 1500Kč, a to nemluvím o poplatcích, na kterých bych u jiné banky ušetřil další tisíce.
V současné době se opájím vedením účtu zdarma a třesu se, kde si to na mně má milá eBanka plánuje vybrat. Volím kombinaci půl prachů na účtu, půl v nadité šrajtofli. Spokojenost prozatím převažuje.

Přeji vám přetékající konta!
František Hrdý
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2005 8:55 | Michal

S E-bankou jsem naprosto nespokojen a již v průběhu července budu bankovní ústav měnit.
4 roky E-bance svěřuji nemalé peníze a nemalé peníze také platím a to hlavně díky možnosti internetového vstupu do banky.
Ovšem ze zkušeností uvádím:
Uvítal oznámení, že nemusím platit za vedení účtu při příjmech nad 15000 a pro jistotu si na zelené lince tuto skutečnost ověřil, ovšem pozapoměli mi sdělit, že si o tuto službu musím zažádat. To jsem zjistil až po půl roce, kdy jsem na účtu zaznamenal opětovné platby za vedení. Šel jsem tedy do banky, zažádal a zaplatil za aktivaci částku, kterou jsem si vlastně předplatil vedení účtu na další 4 měsíce. Takovéto poloviční informace jsem od pracovníků E-banky získal vícekrát a vícekrát mi to způsobilo nemalé potíže a zbytečně vyhozené peníze.
Třikrát jsem se za celou historii pokusil o získání úvěrových služeb (spotřebitelský, hypotéční, kontokorent).
Hypotéční: 3 měsíce jsem dokládal potřebné doklady za opětovného ujišťování, že vše proběhne bez problémů. V den podpisu smlouvy mi bylo oznámeno, že žádný úvěr nedostanu z jakých si legislativních důvodů. Hypotéku jsem si tedy za doporučení jejich smluvního odhadce vyřídil u jiné banky.
Spotřebitelský: požadoval jsem 50.000,- na 60 měsíců. Původně jsem žádal 60 na 36, ale kalkulačka mi nedovolila takovýto luxus.V době úrokových sazeb do 10% jsem dostal věrnostní sazbu 18,9% a ještě byl požadován ručitel.
Kontokorent: na ten mám nárok pouze pokud do banky vložím 80tis na term.vklad. Výše mého kontokorentu potom může být dokonce až 80tis!!! Jinými slovy, nejdřív nám ty peníze dej a my ti potom ty peníze půjčíme s úrokem 13% a pokud se opozdíš ve splátce, dostaneme to z tebe s úrokem 16%.
Pro úplnost uvádím, že mé čisté měsíční příjmy se za ty 4 roky pohybovaly od 30 do 50 tisíc. Za 4 roky mého trpělivého sponzorství E-banky jsem jí svěřil správu mých peněz ve výši cca 3.5mil Kč.
Asi musím být mnohem movitější, nebo "NEMUSÍM?"
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2005 8:20

S E-bankou jsem naprosto nespokojen a již v průběhu prázdnin budu bankovní ústav měnit. 4 roky jí svěřuji nemalé peníze a nemalé peníze platím. Uvítal jsem oznámení, že nemusím platit za vedení účtu při příjmech nad 15000 a pro jistotu si na zelené lince tuto skutečnost ověřil, ovšem nebylo mi sděleno, že si o tuto službu musím zažádat. To jsem zjistil až po půl roce, kdy jsem na účtu zaznamenal opětovné platby za vedení. Šel jsem tedy do banky a zaplatil za aktivaci částku, kterou jsem si vlastně předplatil vedení účtu na další 4 měsíce. Třikrát jsem se pokusil o získání úvěrových služeb (2x spotřebitelský, 1x hypotéční). Hypotéční: 3 měsíce jsem dokládal potřebné doklady za opětovného ujišťování, že vše proběhne
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 7. 2005 8:20

S E-bankou jsem naprosto nespokojen a již v průběhu prázdnin budu bankovní ústav měnit. 4 roky jí svěřuji nemalé peníze a nemalé peníze platím. Uvítal jsem oznámení, že nemusím platit za vedení účtu při příjmech nad 15000 a pro jistotu si na zelené lince tuto skutečnost ověřil, ovšem nebylo mi sděleno, že si o tuto službu musím zažádat. To jsem zjistil až po půl roce, kdy jsem na účtu zaznamenal opětovné platby za vedení. Šel jsem tedy do banky a zaplatil za aktivaci částku, kterou jsem si vlastně předplatil vedení účtu na další 4 měsíce. Třikrát jsem se pokusil o získání úvěrových služeb (2x spotřebitelský, 1x hypotéční). Hypotéční: 3 měsíce jsem dokládal potřebné doklady za opětovného ujišťování, že vše proběhne
-7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 6. 2005 14:47 | Standa

eBanka je dobrá svým ibankovnictvím. Ale v jednání a diskusi s klienty při sebemenším problému je arogantní a záludná až běda. Další důkaz: dnes vložila do svých Všeobecných obchodních podmínek tzv. rozhodčí doložku, aniž by se klienti k tomu mohli jakkoliv vyjádřit. Při každém majetkovém sporu klienta s eB a naopak už nebude možné se obrátit na veřejně kontrolovatelný soud, ale vše bude řešit tzv. rozhodce, konkrétně ustanovený jakýsi JUDr. Kuchta. Nikde není stanoveno, co je 'majetkový spor', dá se pod něj schovat ledacos. Přitom rozhodčí řízení je podle vložené rozhodčí doložky 'neveřejné, zpravidla pouze písemné, a že nevyjádří-li se žalovaný do sedmi kalendářních dnů ode dne, kdy mu byla doručena žaloba, jsou skutečnosti vyjádřené v žalobě považovány za nesporné'. Chystáte-li se tedy na dovolenou, důkladně si ověřte, že jste se vůči eB nedopustili podle ní přečinu. Jinak vám to rozhodce napálí a už nikdy nikde se nedovoláte. Tak praví zákon č.216/94Sb. a chtivě se jej chytající eBanka.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 6. 2005 9:28 | AndieCZ

Movitý klient a eBanka? Movitý klient přece potřebuje poradit, dát si u toho kávu s osobním bankéřem a potom se v klidu rozhodnout. Přece mi nikdo nebude tvrdit, že movitý klient se rozhodne koupit akcie jen tak od stolu, aby si to potom na notebooku zařídil přes internet v bance?
eBanka je klasický příklad firmy, která ostatním ukazuje, kudy se dají vyšlapat slepé cesty.
Také mě překvapilo, když jsem byl kamarádovi vkládat peníze přímo na účet v eBance, jak omšelým dojmem zařízení banky působí (zejména na Václavském náměstí). Když chtějí movité klienty, nemohli by alespoň vymalovat, aby bílá opravdu bílá byla. A neměli tam i okopané rohy. Vím, že potřebují nutně KONEČNĚ dosáhnout alespoň provozního zisku, ale tudy cesta opravdu nevede.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 911 480 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

„Přemýšlení nad udržitelností se každopádně jeví jako nadčasová záležitost, se kterou...více

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Podzimní pražský týden módy očima Veroniky Ruppert.

Zabijte veselého tygra. Aby děti nejedly pitomosti

Zabijte veselého tygra. Aby děti nejedly pitomosti

Zaléváte k snídani své ratolesti čokokuličky odtučněným mlékem? Kupujete mu na svačinu...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Janis Sidovský

manažer a podnikatel

Martin Poš

podnikatel, Cybex

Janis Sidovský
ÚSPĚŠNOST
71,43 %

z 21 duelů
×
Martin Poš
ÚSPĚŠNOST
65,22 %

z 23 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.