Diskuze - Česká spořitelna, a.s.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 393 komentářů)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Stránka 1/20
Předchozí
Následující
17. 4. 2024 9:24 | Česká spořitelna
Citace - slonik27071983 / 14.04.2024 08:22
Těší nás, že jste s našimi službami spokojená a budeme rádi, když se nám podaří vysvětlit, jak to s registry funguje. Do bankovních (BRKI) a nebankovních (NRKI) registrů máme náhled pouze v případě, že s klientem modelujeme nový úvěrový produkt. V takové chvíli z BRKI a NRKI dostáváme informaci o klientových pozitivních i negativních záznamech. Naše systémy tyto informace zahrnou do modelace úvěru a výsledkem může být schválení žádosti, nebo její zamítnutí. Do hry však vstupují nejen záznamy z BRKI a NRKI, ale také vaše příjmy, výdaje, další závazky a další proměnné, které by mohly ovlivnit řádné splácení. My v České spořitelně máme poměrně přísné podmínky pro schvalování úvěrů, díky tomu máme ale velmi nízké procento půjček, které spláceny nejsou a u kterých musíme splátky vymáhat. Velmi nás mrzí, že se nám nepodařilo chválit Vaši žádost o půjčku, neznamená to však, že by se to nepodařilo třeba příště.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 4. 2024 8:22 | slonik27071983
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 4. 2024 7:59 | Česká spořitelna
Citace - slonik27071983 / 11.04.2024 18:05
Dobrý den, Váš komentář chápeme tak, že jste zřejmě prostřednictvím České spořitelny chtěla zkontrolovat, zda nemáte negativní záznam v bankovních a nebankovních registrech. Rádi bychom Vás informovali, že k těmto informacím nemáme běžný přístup. Do registrů smíme nahlédnout pouze v případě modelace nového úvěrového produktu. Vystavit přehled z bankovních a nebankovních registrů a předat ho klientovi prostřednictvím České spořitelny nelze. Pokud jsme Vám neschválili žádost o půjčku, nemusí to nutně znamenat, že máte v registrech negativní záznam, může to skutečně souviset s nízkými příjmy nebo vysokými výdaji.
Chcete-li zkontrolovat produkty, které máte u České spořitelny sjednané, kontaktujte nás kdykoliv prostřednictvím George, ať už telefonicky nebo na chatu. Rádi Vám sdělíme podrobnosti z Vašich účtů.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2024 18:05 | slonik27071983
7. 4. 2024 19:55 | slonik27071983
8. 3. 2024 12:29 | Česká spořitelna
Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31
Dobrý den, ke zrušení účtu může dojít z různých důvodů, nejčastěji však proto, že nám klient neposkytne nějaké důležité informace, např. z důvodu nevyplnění KYC dotazníku.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 3. 2024 12:24 | Česká spořitelna
Citace - Žeha / 28.02.2024 22:20
Dobrý den, zrušení účtu vždy předchází komunikace, prostřednictvím které klienty upozorňujeme na nezbytnost určité spolupráce. Ke konkrétnímu případu se nelze vyjádřit, nicméně může to souviset například s nevyplněným KYC dotazníkem.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 2. 2024 18:54 | Žeha
Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31
Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 2. 2024 22:20 | Žeha
21. 9. 2023 9:56 | Česká spořitelna
Citace - B / 21.06.2023 11:03
Dobrý den, mrzí nás, že jako banka nesplňujeme vaše představy o kvalitní klientské obsluze. O to více nás ale udivuje, že jste si přála v takové instituci pracovat. Uchazeči o práci v ČS jsou přijímáni na základě svých schopností a dovedností, nikoli na základě věku nebo vzhledu Jakákoliv diskriminace je u nás nepřijatelná. Pokud se domníváte, že jsme vás na pozici, o kterou jste měla zájem, nepřijali kvůli vašemu věku, jde o vaši subjektivní domněnku, nikoli o náš důvod. I my všem našim potenciálním i stávajícím klientům doporučujeme, aby četli recenze a zmínky o České spořitelně. Vždy je dobré mít představu o subjektu, se kterým spolupracujete, či se kterým spolupráci zvažujete. Děkujeme, ať se daří!
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2023 8:20 | Česká spořitelna
Citace - Domča / 29.06.2023 22:22
Dobrý den, každého klienta kontaktujeme s nabídkou našich služeb v souladu s tím, jaké kanály pro oslovení preferuje. Při uzavření smluvního vztahu, nebo v jeho průběhu, si klient volí, jakou formou, nebo zda vůbec, chce být ze strany banky informován o novinkách. Pokud o informace tohoto typu nemáte zájem, nebo pokud je chcete získávat jinak než telefonicky, můžete si souhlas s oslovením upravit. Souhlas s personalizovaným marketingem můžete zcela vypnout v mobilním i internetovém bankovnictví George, tím však zcela přijdete o možnost dozvědět se, jaké produkty by mohly vhodně doplnit vaše portfolio a podpořit tak vaše finanční zdraví. Nechcete-li o tuto možnost přijít, kontaktujte nás telefonicky na naší bezplatné lince, nastavíme pouze takové komunikační kanály, které vás nebudou obtěžovat.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 6. 2023 22:22 | Domča
26. 6. 2023 15:10 | Česká spořitelna
Citace - B / 21.06.2023 11:03
Dobrý den, mrzí nás, že jsme vás zklamali. Dovolte nám však, prosím, vyjádřit údiv nad tím, že jste chtěla pro Českou spořitelnu pracovat i přesto, že s ní nemáte dobrou zkušenost. Bohužel nepíšete, z čeho konkrétně vaše negativní zkušenost pramení, proto můžeme reagovat pouze obecně. Neustále rozšiřujeme množství úkonů, které lze provádět on-line bez návštěvy pobočky. Pokud klient preferuje komunikaci s bankéřem, ale nemá čas (nebo nechce) přijít na pobočku, může se se svým bankéřem setkat virtuálně. Pokud dojde při této virtuální schůzce k uzavření smlouvy, zašleme klientovi smlouvu k podpisu do bankovnictví George. Drtivou většinu bankovních úkonů, včetně sjednávání nových produktů, je však možné provádět on-line i bez asistence bankéře. Pokud se klient rozhodne své záležitosti řešit osobně na pobočce, ochotně s ním budeme komunikovat v soukromí uzavřené jednací místnosti. Zaměstnanci ČS nejsou nijak diskriminováni, zaměstnance si vybíráme na základě jiných kritérií, věk v nich nehraje žádnou roli.
Pokud si přejete řešit nějakou konkrétní stížnost, můžete nás kdykoliv kontaktovat prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů. Za vaši zpětnou vazbu děkujeme.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 6. 2023 11:03 | B
flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit
personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď, nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty, životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné. Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká. prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost, abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem
Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS, abyste nebyli zklamaní.
23. 1. 2023 12:28 | Česká spořitelna
Citace - Blanča / 23.01.2023 11:56
Dobrý den, na veškeré náměty, které jste zde přednesla, jsme se snažili reagovat co nejsrozumitelněji, abychom vám vysvětlili naše stanovisko. Pokud jsme nějaký váš dotaz přehlédli a zůstal tak bez odpovědi, neváhejte se znovu zeptat. Nejlépe prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů. Děkujeme za čas, který jste této diskuzi věnovala.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 1. 2023 11:56 | Blanča
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 1. 2023 16:54 | Česká spořitelna
Citace - Blanča / 22.01.2023 11:24
Dobrý den, dovolíme si zmínit, že nelze paušálně srovnávat spolehlivost různých bankovních aplikací. Je to podobné, jako prohlásit, že když v jednom obchodním domě nepojedou eskalátory, nepojedou v žádném. Na správné fungování bankovních aplikací má vliv více proměnných, z nichž většinu ovlivňuje jejich uživatel. Nebudeme vás už dál přesvědčovat o tom, že používání bankovních klíčů je na rozdíl od sms zpráv bezpečnější, jednodušší a uživatelsky příjemnější. Je pouze na vás, jak se k tomuto problému postavíte a zda využijete modernějších metod přihlašování. Co se týká automatického odhlašování z George při nečinnosti, jde o pětiminutový limit, který začíná běžet skutečně ve chvíli, kdy v bankovnictví nic neděláte, nic nezadáváte, nikam neklikáte, tedy pravděpodobně děláte něco jiného a možná i někde jinde, tedy ne u PC. Timeout v délce 5 minut byl stanoven na základě regulatorních technických standardů (RTS) ke směrnici PSD2. Znění nařízení ve všech jazycích EU je dostupné na webové stránce zde: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX%3A32018R0389 Požadavek na odhlášení klienta z bankovnictví, pokud jeho doba nečinnost dosáhne maximálně 5 minut, je upravena v článku 4, odstavec 3, písmeno d)
Pokud nás hodnotíte jako nejhorší banku na světě, je nám to líto. Chápeme, že nemůžeme vyhovět všem lidem a ano, klienti od nás odcházejí. Je to ovšem běžná fluktuace, se kterou se setkáte v každé bance. Pravdou je, že počet našich primárních klientů každý rok stoupá. Píšeme o tom na našem webu ve výročních zprávách, které jsou k dispozici i vám.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 1. 2023 11:24 | Blanča
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2023 13:09 | Česká spořitelna
Citace - Blanča / 21.01.2023 11:24
Dobrý den, tato diskuze se už bohužel dostala do roviny přetahované a už nemá racionální základ. Nám v České spořitelně na klientech záleží, a proto se je snažíme motivovat k tomu, aby používali bezpečnější cesty pro potvrzování plateb a přihlašování. Netušíme, jak jste přišla na to, že je aplikace George klíč nespolehlivá, když s ní ani vy, ani váš přítel nemáte zkušenost. Pětiminutový limit, po kterém vás automaticky z George odhlásíme, začíná běžet poté, co v bankovnictví nic neděláte. Vnímáme to opět jako prvek zabezpečení, aby s vaším bankovnictvím nemohl nikdo manipulovat nebo si prohlížet citlivé informace bez vašeho vědomí, tedy tehdy, kdy jste mimo počítač a s bankovnictvím nepracujete. Ztráta každého klienta nás mrzí, ale dokážeme racionálně přijmout, že někdy vztah prostě nevyjde. Pokud nejsme schopni naplnit představy klienta a tom, jak by měla banka fungovat a jsme důvodem k jeho permanentní nespokojenosti, pak je, myslíme, pro obě strany lepší, když se jejich cesty rozejdou. Mrzí nás, že s námi nejste spokojena, ale potvrzování bankovních úkonů pomocí kódů z sms zpráv vnímáme jako zastaralé a málo bezpečné, a proto se zpoplatněním sms zpráv snažíme motivovat klienty k přechodu na bezpečnější variantu, jakou je naše aplikace George klíč.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2023 11:24 | Blanča