Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 83 komentářů)

21. 6. 2012 13:38 | Lada

Na kreditni kartu cekam 8 tydnu!!! Vyplnil jsem zadost na internetu. do par dni prisel kuryr podepsat smlovu ze do 2 tydnu se mi ozvou (interni predpisy) ohledne schvaleni karty. Po 3 tdynech!!! mi volali ze mam asi spatne vyplnene udaje na smlouve ze to operatorka opravi. Vsechno jsme znovu prosli a ze mi daji vedet o schvaleni/neschvaleni. Po dalsich 2 tydnech podavam reklamaci ze co se vlastne deje. Po 5 dnech mi prijde sms ze me udaje obdrzeli v poradku. Po dalsim tydnu opet volam co se vlastne deje a ze pry karta jiz bala schvalena a poslana na moji adresu (coze? nikdo mi nic nedal vedet). Po tdynu volam ze karta nedorazila. Prochazime opet udaje a ze pry je spatna adresa. Znova opravujeme adresu a ze pry to poslou v patek. Dnes je patek dasli tyden a karta nikde. Podavam stiznost na FInancniho artitra a prosetrebi na CNB. CITIBANK NIKDY VICE!!! OTRES PRISTUP K ZAKAZNIKUM, NEPROFESIONALITA, PROSTE HRUUUZA.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2012 21:45 | Mill

Zdravim všechny nespokojené. Spadl jsem do toho také, ale musim z vlastní zkušenosti konstatovat,že pokud uděláte vše jak máte, tak odstoupení od smlouvy není problém a přístup city bank k mé osobě byl naprosto seriózní.Našel jsem si na netu formulář pro odstoupení od smlouvy a vyplnil ho.Vzal jsem kartu,a všechny smlouvy včetně formuláře o odstoupení a zaslal jsem to na pobočku do Brna samozřejmě s dodejkou a dopisem kde jsem požádal o písemné vyjádření k odstoupení.Dále musíte samozřejmě vyrovnat všechny závazky a do týdne mi přišlo písemné vyjádření že je vše ukončeno a vyrovnáno. Takže spokojenost. Snad Vám to pomůže a dá naději.Není nic ztraceno.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 3. 2012 9:14 | g

Operatorky vzdy slibi a udajne "poznamenaji" ze"to spravne oddeleni" zavola zpet (pry se s nimi spojit jen tak neda), cekam uz pres tyden a denni volani na zakaznickou linku se uz stalo rutinou...cim dal vic aroganci v hlasech nasranych operatorek, vysledek zadny. Nedoporucuji!!!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 3. 2012 14:19 | Tomáš

Před 14. dny mě telefonicky kontaktoval jejich pracovník z telefonického centra. Mluvil hlasem jako postavička od Disneyho. Poslal jsem ho slušně do zádě. Dnes mě pro změnu kontaktovala jiná jejich pracovnice s tou samou blbinou. Koktala jako kdyby se dozvěděla, že jí zbývá den života a včera jí to zapomněli říct. Už to jaké řečníky mají v zákaznickém centru hovoří za všechno. Další věc - žádná slušná finanční instituce neotravuje potenciální klienty po telefonu. Na můj dotaz kde vzali číslo odpověděla, že databáze shánějí z více zdrojů. Takže obyčejná šmelina s osobními údaji. CO NA TO ÚŘAD NA OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ ?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 11. 2011 8:46 | Pert

těžko se hledá způsob, jak odejít od Citibank. Ztratíte spoustu času a stejně budete v nejistotě, že někde ve všeobecných podmínkách mají schovanou kličku, jak Vás ještě vyždímat. Pro výpověď použijte formulář tady : www.mojebanka24.cz/citibank-cz-formular-vypovedi Pozor na pojištění CreditShield - i když dáte výpověď z účtu, tak Vám to pojištění může běžet dál, - je to placená služba - nezaplatíte - exekutor :-). Tak dávejte pozor. Snad jsem pomohl někomu, kdo naletěl jejich nadháněči stejně jako já. Ta zkušenost s nimi mne poučila .
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 3. 2011 17:52 | Roman

mam tomu rozumet, ze smlouva o zazadani karty nic neznamena? Kdyz mi prijde karta v obalce a ja si ji neaktivuji, bude to jako ze nic. Kartu muzu znicit a nebo ji budu muse vratit. Dekuji za odpoved
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 3. 2011 21:08 | Jungle

Prosimvás operátoři jsou na tom nevinně, mají jen papír, který musí odvykládat a sami nevědí, jak to tam doopravdy chodí nebo nechodí...a ten, kdo si neumí platby pohlídat, ať se pak nediví a každej při jakýmkoliv podpisu čehokoliv dává souhlas s poskytnutím osobních údajů a to znamená, že banka má oprávnění vás kdykoliv telefonicky kontaktovat!!!
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 2. 2011 10:50

jste dobitci
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 2. 2011 10:49

citi bank jsou podvoníci a lichváři již stačí se podívat na úrok 18,5%
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 2. 2011 8:57

Obraťte se prosím na naši poradnu.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 10. 2011 8:22 | petr

Od zástupkyně CITI Bank jsem byl opakovaně ujištěn,že pokud nebudu aktivovat kartu, tak nevznikne mezi mnou a bankou žádný závazek, žádná povinnost, žádný účet, že si vše mohu doma a v klidu rozmyslet po seznámení s obsahem informačního CD - které mi dala. V důvěřivosti, které teď lituji jsem podepsal smlouvu v dobré víře, že od zástupkyně banky dostávám pravdivé informace. Po shlédnutí informačního CD jsem shledal služby CITIBANK jako nevhodné pro moji osobu. Operátorce, která mne kontaktovala na telefon jsem hned a jasně řekl, že nebudu chtít žádný jejich produkt.Přesto mi karta přišla v obyčejné obálce. Nic jsem neaktivoval!!!! Přesto přišel dopis s oznámením že mi byl založen účet!!! Následně přišla informace, že u jiného ústavu - tedy ne u Citibank mi bylo aktivováno zpoplatněné pojištění neschopnosti splácet a zpoplatněná služba Citi Alert. Opakuji nic jsem neaktivoval - přesto jakési služby banka přes moje telefonické výslovné odmítnutí zřídila. Z obavy, aby nemohlo pokračovat vedení těchto nevyžádaných služeb jsem bance poslal písemnou výpověď a odstoupení od smlouvy. Od banky jsem nedostal žádné potvrzení ani vyúčtování, že služby byly uzavřeny a ukončeny. Obávám se, že banka zneužila moje osobní údaje a někde nadále vede aktivované jakési skryté placené služby a v budoucnu ode mne bude vymáhat nějaké penále. Je mi hanba, že jsem tak hloupě naletěl. Cítím se být podvedený. Máte někdo zkušenost, jak od Citibank odejít a mít přitom jistotu, že už s nimi nemáte nic společného?
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2011 14:59

Bohužel mám nepříjemnou zkušenost s osobními bankéři, a to tak, že zvažuju, zda neodstoupím od smlouvy, i když úsměvné je, že prozatím není od jaké. Před 14 dny jsem s jejich osobním zástupcem sjednávala návrh na úvěr s tím, že do dvou dnů budu znát výsledek, jelikož jsem nejprve zažádala elektronicky a byl mi předběžně schválen, dokonce na vyšší částku, než jsem požadovala. Od té doby neustále urguji banku sama, je to již 14 dní a smlouva najednou ze systému, kde byla ve fázi zpracování zmizela. Vzhledem k tomu, že jsem bance poskytla dosti citlivé údaje, začínám nabývat dojmu, že se jednoduše žádost ztratila a tudíž nevím já ani banka co se se žádostáí stalo. jejich neustálé ujišťování o ochraně dat, mi připadá zcela zcestné, když sami nevědí, co se s mými daty stalo a arogantní jednání slečny Bezděkové :-), která mi ironicky při sepisování stížnosti nabídla, že ji tedy mohu nadiktovat stížnost klidně sama, mě opravdu ubezpečuje v tom, že levá ruka neví co dělá pravá a zvažuji stížnost na Úřad pro ochranu osobních údajů k prošetření z důvodu toho, že by mohlo dojít ke zneužití.Vždyť pokud někde obchodní zástupce omylem moje sepsané papíry lajdáctvím vytratí z desek, je tam vše a u nebankovních úvěrů není třeba vůbec osobní kontakt. A tohle je banka pod správou České národní banky. Člověk je slušný, nemá důvod obracet se na nebankovní společnosti, jelikož není v insolvenci a stejně aby jsem měla díky neprofesionalitě a arogantnímu jednání zaměstnanců této Citibank, kteří řeknou, že zavolají, strach kde skončily mnou podepsané papíry s velice citlivými údaji.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2011 18:55

po mych velice spatnych zkusenostech, ktere se daji nazvat trestnou cinnosti ( obtezovani po telefonu nekolikrat denne ), vrele doporucuji teto bance se vyhnout. Maji podepsane tzv. standarty jak ma banka jednat s klienty, ale chovaji se mimo tento ramec. Jakakoliv ustni dohoda neplati, i kdyz ji dodrzujete. Jak se dostanete do skluzu se splatkami, nebo jim neco dluzite, jsou schopni vuci Vam udelat cokoliv i poslat vymahace. Ustni dohody neplati a pisemne nedostanete od nich nic. Jsou to magori. Vim o cem mluvim, a to jim posilam pravidelne penize, dle smlouvy i dohody, jak uhradit nepatrny skluz ve splatkach. PRYC OD NICH!
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2011 12:40 | Albi

Jsou to opravdu zkušenosti z kterých je na zvracení. Sám mám tyto problémy za sebou, hlavně ty s těma smluv. pokutama. Ale jedna věc je opravdu na pováženou. Nikde se totiž nemůžu dopátrat, jak a na jaký formulář můžu ukončit plat. styk mezi mnou a bankou. PORADÍ NĚKDO? Předem velký Dˇ
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 1. 2011 23:08 | Qeeg

Nápodobně, Vámi zmíněná paní žádnou smlouvu neporušila, neb žádnou uzavřenou neměla. Naučte se číst spíše vy... :)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2011 23:02 | Qeeg

To opravdu nevím, poučte mě chytrolíne :)))
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 1. 2011 22:48 | Qeeg

Zdravím, sám jsem v Citi několik let pracoval a s čistým svědomím mohu konstatovat, že se opravdu jedná o bandu pokrytců, kteří se snaží vydělat za každou cenu. Pane Davide teď konkrétně pro Vás - stačí být rodinným příslušníkem či dobrým známým někoho z managementu společnosti a věřte, že k posunutí data splatnosti stačí lusknout prsty :). ... omlouvám se, ale své pravé jméno raději neuvedu, protože při podpisu pracovní smlouvy jsem se zavázal k mlčenlivosti (jako každý jejich pracovník) ... nicméně věřte, že by se dalo mluvit o zajímavých věcech :)))
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 12. 2010 11:33 | makosy

dobrý den,mám stejný problém jako většina. Unáhlila jsem se a podepsala jsem smlouvu se Citibank.Karta mi nepřišla a ani ji nehodlám aktivovat. Nevíte prosím někdo,jestli to bude mít pro mě nějaké následky,popř.jaké a jak se zbavit registrace u této banky. Velmi děkuji za odpověď.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 12. 2010 18:25

Ahoj chci se zeptat taky sem podepsala smlouvu a kdyz si tu kartu neaktivuju budou po me neco chtit tad nevim jak z toho ven diky za odpoved.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 11. 2010 14:46 | David

Hm, jak tak koukám, s citi má každý opravdu jen to nejlepší :) Citi je tak vyčůraná banka až hrozný, už je to skoro 5 měsíců co se snažím rozumě se dohodnout a posunout datum splatnosti o BLBÝ 4 dny dál, tak abych mohl posílat splátky s výplatou a né po splatnosti, dříve hovory tak 2x do týdne, nyní se ozývám jen když oni volají. Díky nemožnosti posunout splatnost, mi každý měsíc přihoděj navrch pokutu 590,- za pozdní úhradu. Když se jim chce člověk dovolat, tak musí volat na placenou linku a než se prokliká přes ten automat tak ho nálada hodně rychle přejde jak uvidí kolik nakonec provolal. Když už zavolají oni, říkám jim že jsou to zloději a podvodníci když mi nechtějí po SLUŠNÉ DOHODĚ (o tu jsem se snažil snad už NĚKOLIKSETKRÁT) posunout datum splatnosti, tak na mě div ta velice příjemná paní nezačne řvát co že si to dovoluji já dlužník, ono kdyby se pořádně podívala tak uvidí že splátky chodí vždy, ale bohužel až o ty 3-4 dny později - dohoda? neexistuje, budeš dostávat pokuty ať můžeme vydělat. Jednou mi dokonce bylo řečeno ať si nechám posunout datum výplaty - to už jsem vážně nepochopil a poslal jsem onu paní dopr. a zavěsil.
A pro spokojeného pána o něco výše, ano pane, máte pravdu - ušetříte, ale jak jste si jistě všiml - když máte tak dobré zkušenosti, ušetříte pouze když využijete něco - jak se říká něco za něco, funguje to celkem dobře, slevy při aktivaci karty a podobně- o něco výš někdo píše že sleva žádná :) já taky nadával, pak jsem z obálky vyhrabal slevový letáček s kódem který jsem musel zavolat přes ten jejich automat na PLACENÉ PEVNÉ LINCE a to se opravdu vyplatí :) u O2 provoláte a pak si to přece zase strhnou - no né! a kde že je ta sleva? u O2 v kapse, A TO SE VYPLATÍ!!! Prostě perfektně zašitá díra. Vše je krásné, nablískané, skoro až neuvěřitelné, až do chvíle kdy nemůžete nebo nechcete kartu využít 1, 2 nebo více měsíců - prostě nepotřebujete... Hm? Najednou jste bitej vy a oni sprostě vydělávaj - v tu chvíly se to otočí z "něco za něco" na "něco pro nás za vaše nic"... Proto jsem po urputném provolávání a fakturám jak špalek jen díky CITI hovorům, konečně díky bohu po 2 měsících zrušil strhávání faktur O2 z oné karty, ono totiž došlo 3 měsíce potom co jsem kartu dostal, ke změně smluvních podmínek a díky tomu už nelze ušetřit na fakturách O2 pokud nebudu kartu aktivně každý měsíc využívat. Jó to byla rána pod pás, ono rychle rychle nacpat všem karty a pak rozešleme na konci roku letáček se změnou smluvních podmínek... A zrušení fakturace O2???? :D to je taky sranda, volám na citibank - byl jsem odkázán několikrát na O2 že prý to mají na starosti oni a že musí dát požadavek na zrušení, no dobrá, volám na O2 - vždy mě odkázaly zpět, že to musí zastavit citi - že oni prý pouze posílají kolik má citi strhnout. A byl tu onen začarovaný kruh, nakonec pomohl stejný dopis poslaný doporučeně oboum společnostem kdy jedna mi odepsala že s tím nic nemůžou dělat a odkázaly mne na tu druhou, druhá odepsala že je zrušeno ale za nějaký poplatek - že prý tento postup není v souladu se smluvními podmínkamy -no budiš, někdo se nažral, ale hlavně že je zrušeno. Takže ať už máte zkušenost jakoukoli, doporučuji všem vyhýbejte se CITI a podobným czechšmejdům vééééélikým obloukem, v telefonu jakmile uslyšíte City - nechci, děkuji, zavěsit.
To je má dobrá zkušenost - a předem upozornůji takové ty rádoby upozorňovače - obchodní podmínky jsem si přečetl velmi pozorně a snažím se podle nich chovat, ale o posunutí data výplaty tam nic není! JAK VY KMY, TAK MY KVY.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Ondřej Raška

podnikatel, Miton

Michal Jirák

podnikatel, Miton

Ondřej Raška
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 2 duelů
×
Michal Jirák
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services