Neuznali vám reklamaci? Obraťte se na znalce.

František Mašek | rubrika: Jak na to | 24. 2. 2010 | 27 komentářů
Při rozhodování o oprávněnosti reklamací na rozlepené boty, vady textilu, nebo jiných výrobků, vám může pomoci soudní znalec. Za posudek musíte zaplatit, ale při úspěšné reklamaci se vám peníze vrátí.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

18. 3. 2017 13:58

Když si koupím značkové boty, líbí se mi, chci je nosit, ale propadá se pata.Prodejna neuzná ani jiný odporný několika stránkový posudek vady a stojí si za několika řádkovým posudkem svého znalce, tak to není lumpárna za strany spotřeblitele ale ze strany prodávajícího.

Zobrazit celé vlákno

+25
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 27 komentářů)

16. 5. 2021 17:16 | Erik

Dobrý den, pokud prodávající na bazoš.cz udává osobní záruku 30 dní, jak mohu postupovat při reklamaci, když mě prodávající nechce vyhovět? Přiblížení k věci: Koupil jsem PC, na který prodávající dal osobní záruku 30 dní (záruka je pouze napsána do sms s popisem produktu -> ano už tehdy mě to mělo přijít divné). Nicméně po týdnu používání mě PC začal zamrzat. Psal jsem tedy prodejci jak mám postupovat dále a ten mě sám doporučil, abych vyhledal někoho ze svého okolí, který rozumí PC a zjistil co je za chybu (prodejce si myslel, že to bude chyba v systému) a posléze mě prodávající řekl, ať nechám systém přeinstalovat. Dal jsem tedy PC na přeinstalování a stále zamrzal. Posléze jsme zjistili, že jsou vysoké teploty na disku a prodávající mě poradil, abych namontoval na disk chladič. Otevřel jsem case, abych nafotil zda se vejde chladič mezi disk a grafickou kartu (tuto informaci píšu z důvodu, že mě prodávající nyní obviňuje z jím nepovoleného otevření PC skříně, kdy mě sám nabádal ke zjištění velikosti místa mezi diskem a grafickou kartou). Nyní jsme ve stavu, kdy mě prodávající nechce uznat jeho osobní záruku 30dní z důvodu nepovoleného vstupu do PC skříně, který mě on sám doporučil. Samozřejmostí je, že mám veškeré podklady jak z sms i e-mail komunikace.
Je nějaká možnost tento spor vyřešit mimo nahlášení policii? Nebo pomůže jedině obracení na státní orgány? Děkuji za odpovědi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 4. 2019 23:53 | Cobold

Tak nevím, ale podle všeho jste trochu mimo nebo neuznáváte reklamace svým zákazníkům. Jsem přesně v situaci, kterou článek popisuje. Koupil jsem dítěti boty a po 1 dnu nošení mi kluk řekl, že ho v nich něco tlačí. Jednoduchým pohmatem je cítit znatelná boule na chodidle jedné boty - jednoznačně výrobní vada. Odnesl jsem k reklamaci a ejhle - zamítnuto nějakým soudním znalcem, kterého si A3sport asi dobře platí. Za 1200 Kč 1 den nošení trochu drahé, že. Pokud by jste se mnou takto argumentoval v hospodě, tak nic ve zlém, ale asi bych vás s radostí nakopl do řiti....
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 5. 2018 9:34 | Lenka

Výborný soudní znalec na obuv je pan Bartošek, pokud posudek je kladný, účtoval si pouze 1000 Kč, jinak jen 200 Kč ! Spolupracuje se zkušebnou obuvi ve Zlíně. mbartosek@itczlin.cz to je pro lidi meil, co ze sebou nechtějí korporacemi blbce a půjdou do toho.. :-)
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 3. 2018 17:02 | Jaroslav Zvěřina

TETRA --- Máte ravdu že někteří zákazníci jsou vychytralí ... koupí foťák zajedu na dovolenou, vrátím foťák ... ano i to se mi stalo . Jako zákazník jsem kouil foťák a na dovolené se mi rozbil tak jsem po dovolené reklamoval ale předtím jsem si z pamětové karty nechal udělat fotky a jaké bylo překvapení že na pamětové kartě byl vyfocen několikrát prodavač na dovolené ..... Při řešení s vedoucím prodejny dotyčný dostal padáka a předtím mě oblboval že reklamaci neuzná že sem si to rozbil sám až když sem chtěl skočit přes pult zavolaly vedoucího kde sem mu vše vysvětlil a ukázal ---- takže zákazníci pozor i prodavači jsou vychcánkové co použijí všci co prodávají nebo známám vymění a myslí si že nějakej blbec to koupí .......
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 3. 2017 13:58

Když si koupím značkové boty, líbí se mi, chci je nosit, ale propadá se pata.Prodejna neuzná ani jiný odporný několika stránkový posudek vady a stojí si za několika řádkovým posudkem svého znalce, tak to není lumpárna za strany spotřeblitele ale ze strany prodávajícího.
+25
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 2. 2017 15:33 | Tetra

Oni jsou někteří naši spoluobčané "zákazníci" tak trochu vychytralí. Koupím foťák, zajedu na dovolenou, vrátím foťák, koupím boty, ošoupu, vrátím boty, koupím stan, postanuju a vrátím stan. Ale oni za to vlastně ani nemůžou, to zákon, ten nám tohle umožňuje. Franta Mašek pak spíchne sem tam nějaký ten článek, aby to podpořil a najednou si bezmorální zákazník myslí, že kupovat a vracet je vlastně ok, vždyť to říká zákon a když Ti nechce obuvník vzít boty, který si prostě už unosil zpátky, tak šup na Tebe se znalcem. Znalec je placen svým zákazníkem, a tak mu chce za ty prachy pohladit duši, posudek tak bude možná třeba ne úplně vyvážený. Trochu mi to připomíná stav s přechody pro chodce, kdy lidi skákali do vozovky na zebře, protože si mysleli, že je tam zákon ochrání. Pár lidí dostalo na přechodu ťafku a tak zase skokani přes přechod zmizeli, šlo o život. S botama, foťáky, stany, oblečením, televizemi, atd. jde jen o peníze prodávajících, oni to nějak ustojí, hlavně že já chytrá česká hlavinka na něj vyzrála a ušetřila nějaký ty penízky. Je to organizovaná lumpárna a je to ostuda.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 12. 2016 20:32 | Michaela

Dobrý den,chtěla bych se zepatar.v červnu 2016 jsem zakoupila zboži (kočarek) v hodnotě 3800 kč.po 2 měsicih uživáni se mi zlomila konstrukce,kočarek sem si odvezla po týdnu se mi zlomila konstrukce na druhe straně usoudila jsem,že kočar je nebezpečny pro mé ditě a chtěla vrátit penize.obchod se mi vyjádřil,že mi vráti pouze 2900 kč.chtěla bych poslat soudnímu znalci na vyjádřeni,je to možné?děkuji za odpověď
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 10. 2016 14:38 | Divá Bára

Před lety jsem díky posudku státní zkušebny úspěšně dotáhla do konce reklamaci bot, kterou mi předtím dvakrát zamítli. Šlo o zimní boty, posudek však prokázal, že nesplňují normu ani pro obuv tzv. celoroční, takže jako zimní byly úplně k ničemu. Prodejce mi nakonec musel proplatit jak cenu bot, tak cenu posudku. Pokud jste si tedy jistí, že jste s výrobkem nezacházeli nijak špatně, využití znaleckých posudků doporučuji. Chce to trpělivost a pevné nervy, ale je potřeba prodejce a výrobce poučit, že prodávat šmejdy a pak zamítat reklamace prostě nejde.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 8. 2015 23:08 | Martys

Spiderman má asi problém nejen s čechy ale asi i s timi od kterých utekl že?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2015 9:05 | Igor

Musíte si všichni uvědomit, že snahou servisů je reklamace neuznávat. Jsou na to speciální školení. Protože prodaný díl plus práce je lepší jak vyměněný díl zdarma. A když se díly prodávají a práce účtují, jsou pak bonusy. Tak to prostě je.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2015 9:02 | Igor

Soudní znalec, který sám uvidí Vámi avizované potíže. A nebo nejprve servisu pohrozit soudním znalcem. Možná to pomůže. Já ho mám také v záloze, kdyby mi neuznali moji oprávněnou reklamaci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 7. 2015 8:57 | Igor

Ano, prodávající musí kupujícímu dokázat, že s výrobkem manipuloval v rozporu s návodem k užití. Já nyní reklamuji NTB Asus Zenbook UX303LN s vadou na displeji a taky to na mě zkouší, že jsem to špatně nosil v tašce, neměl mezi klávesnicí a displejem hadřík a že NTB byl vystaven neúměrnému tlaku. Servis a prodejce to prostě zkouší. A je na Vás, jak vytrváte. Já to v případě zamítnutí posílám soudnímu znalci a pak se uvidí co bude dále.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 3. 2015 18:37 | Dalibor

Reklamoval jsem mobilní jednotku od Jablotronu Automanager. Uvedená jednotka stále nekorektně se dělal zápis ujetých kilometrů. To jsem reklamoval ale, Jablotron Vodafonu zamítal mé reklamace, i když jsem jim stále dokazoval, že jednotka nefunguje korektně. Můžete mi poradit, dobrého znalce, kterému zašlu Jablotron Automanager?
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 9. 2014 21:14 | Jana Randulová

Prosím o radu. V červenci jsem dostala dárek od dcery - letní tričko, které zakoupila v benešovském obchodě za 890 Kč. Tričko jsem měa 2x na sobě a zjistila jsem, že na pravé straně, kde nosím přes rameno kabelku, žmolkuje a chlupatí (složení materiálu je 95% viskoza a 5% elastan. Tričko jsem si vzala potřetí a zašla do prodejny ukázat, co se stalo. Bylo mi doporučeno, abych si ho "odžmolkovala". S touto radou ale nesouhlasím a nehodlám se smířit s tím, že tričko s krátkým rukávem za tolik peněz je po tak krátké době jako hadr na podlahu. Doma jsem ho lehce vyprala ručně, usušila rozložené a vyžehlila. Vrátila jsem se do obchodu a požadovala sepsat reklamační protokol. Paní prodavačka mi reklamaci sepsala s tím, že určitě šéf nebude souhlasit s vyřízením této reklamace. Asi po 14 dnech jsem se zašla zeptat, zda je reklamace již vyřízena a paní prodavačka mi pouze sdělila, že "šéf nesouhlasí". Tak jsem v obchodě tričko zanechala s tím, že takto "vyřízenou reklamaci" já nemohu přijmout a prosím o písemné vyřízení reklamace se všemi náležitostmi. Prosím Vás o Váš názor, jak byste postupovali Vy. Podotýkám, že trička za cca 200 - 300 Kč, která nosím již několik sezon a nosím též kabelku přes rameno, mi zatím "nezežmolkovaly"! Děkuji za radu. Jana
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 8. 2014 15:03 | mila

kdo mi poradí koupila jsem si fotoaparát panasonic DMC-LZ40 ,jeho snímky jsou rozmazané nekvalitní..koupila jsem to přes Alzu... reklamaci mně neuznali -prý to jsou vlastnosti aparátu..nyní jsem to poslala z novu na reklamaci a bylo mně řečeno ,že ještě můžu zaplatit ,za to ,že se to znovu posuzuje... chtěla jsem aby mi vrátili peníze...zatím nevím ,jak to dopadne ,ale poradí mi někdo ...jak mám postupovat ,abych se dopomohla práva..děkuji za každou dobrou radu Míla
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

11. 8. 2014 12:51 | Karlos

Spiderman, ty jsi taky pěkný dáreček. Taky se dočkáš shitu, ty NEčechu...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 7. 2014 14:57 | Vita

Dobrý den, v listopadu 2013 jsem zakoupila v int. obchodě Elektromedia sušičku LG, která po 2 měsících hlásí chybu a přestane sušit. V rámci reklamace přijel technik LG, vadu neodstranil, přestože vyměnil součástku a během 14 dnů přijel podruhé a za měsíc potřetí. Vada stále nebyla odstraněna a prodávající mi odmítl vrátit peníze, přestože se stejná vada vyskytla 3x během 3. měsíců s tím, že vada je způsobena nesprávným používáním. Několikrát jsem uváděla, že sušičku používám v souladu s návodem, přesto prodávající reklamaci zamítl. Kam se mohu obrátit a jak je to s prokázáním nesprávného užívání v prvních šesti měsících používání? Četla jsem, že v tomto případě musí prodávající dokázat kupujícímu, že nedodržel návod na použití. Děkuji
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 6. 2014 0:31 | Jan Novák

Začněte občanko právní soudní řízení. Pokud nejste dospělá, řekněte mamince.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

31. 10. 2012 7:52 | Petra

Dobrý den,chtěla bych vás požádat o radu.Loni v Listopadu jsem si zakoupila mobil v Brne v Mobilpohotovosti.Dcera ho dostala na vánoce a už hned při prvním používání se na něm projevila vada v podobě hlášení "chyba registrace sim karty,občas jen tísňové volání a sms se občas odeslaly a někdy ne.Reklamovala jsem mobil asi v únoru když jsem jela do Brna.Oni mi po měsíci řekli že to opravené je.Jenže ani ne po 14 dnech to začalo dělat to stejné.V dubnu jsem jej opět vrátila že to dělá opět s tou stejnou vadou.V červnu mi ho vrátili že je v pořádku že to opravili.Pak byly prázdniny tak ho dcera nevyužívala tak moc ale v září se opět ukázala ta stejná chyba jako v předchozích opravách.V říjnu jsem jim ho tam opět dala na opravu a oni mi sdělili ža nejde ani už vyměnit ani vráti peníze ani opravit že už není v záruce.Když jsem tam volala tak mi pán na rovinu řek že oravit jde,ale musím si to zaplatit.Tak jak to že to opravit jde ale neopravili mi to už ty 2 reklamace předtím?Mohu se nějak bránit? Děkuji za pomoc.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

16. 10. 2012 15:16 | LUCIE DOLEŽELOVÁ

Dobrý den snad si muj příspěvek ještě přečtete,mám stejný problem a nevim co stím mužete mi prosím napsat email nebo zavolat 775041115 diky
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Kasa

podnikatel a investor, Ticketon.cz

Daniel Beneš

manažer

Martin Kasa
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Daniel Beneš
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services