Převod bonusů v rodině je jen sleva za dohození dalšího klienta

Věra Tůmová | rubrika: Jak na to | 23. 11. 2009 | 8 komentářů
Řadu let trvalo, než se v Česku vybudovala centrální databáze škod pro pojišťovny. Měla být pro ně zdrojem informací o škodách řidičů. Pojišťovny se přesto dál předhánějí v nabídce slev bez ohledu na to, jak řidiči jezdí. Říkají tomu převod bonusů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 11. 2009 19:21, Ing. Zdeněk Konfršt

A ještě si neodpustím poznámku k ČKP... Co se týče téhle "polooficielní instituce", která si hraje na hybrid mezi "zástupcem všech pojišťoven, městským úřadem - odborem dopravy a přestupkovou komisí a exekucí" - je celá jejich databáze vrchol všeho bordelu, který tam mají skutečně neskutečný. Při nahlížení do této databáze se mi běžně stává, že jeden a ten samý klient má u Kooperativy XY smluv se 118 měsíci - bez škodní události, u poj. Uniqa má jednu smlouvu - 48 měsíců a u toho jednu škodu a u ČPP ho pro změnu nenajdu vůbec. :-(

+7
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)

28. 5. 2021 9:55 | Pavel

Taktéž se chci zeptat a je mi záhadou proč nikdo neodpovídá!Dobrý den,chci se zeptat co se děje z bonusem povinného ručení evidovaném u ČKP když jeho majitel zemře? Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 6. 2020 15:16

Dobrý den,chci se zeptat co se děje z bonusem povinného ručení evidovaném u ČKP když jeho majitel zemře? Děkuji.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

22. 5. 2015 20:58 | Ing. Zdeněk Konfršt

1) pokuste se příště podepsat, 2) zkuste reagovat na příspěvky do diskuze poněkud dříve, než za 2 roky /pardon - abych byl "přesný" - za 23 měsíců a pár dnů poté, co byl můj příspěvek vložen/ :-) Nebudu se vracet k výše uvedenému (po těch letech to už stejně není pravda - jak jsem tehdy zcela správně poznamenal), ale neodpustím si poznámku k ČKP. Na bordelu a chybách v jejich databázi trvám! Možná nemusely být způsobeny jejich databází, ale mohly být chybně dodány již z pojišťoven - nicméně pár příkladů: Jindřiška X Jindra Nová, Ngien Vuan Chong X Vuan Chong Ngien a další a další nesrovnalosti... Vše bych ukončil konstatováním, že nakonec jim byl odebrán - a to je jedině dobře - institut "ne"oprávněného vymáhání pokut za neplacení povinného ručení. Což jistě svědčí o vysoké profesionalitě "instituce zřízené ze zákona". Toť další a poslední "blud" ziskuchtivého obchodníka. (Mimochodem, jste zaměstnanec ČKP nebo někdo ze státní správy?) :-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2009 19:07 | Ing. Zdeněk Konfršt

... malus bude uplatňován pouze u řidiče, který nehodu způsobil, tj. pouze u viníka pojistné události. Ostatním členům rodiny, kteří mají převedený bonus od "vzorného" řidiče se to na bonusu neodrazí. Dále - co se týče uznávání "nadbonusu" pro řidiče, kteří jej ve skutečnosti vyjetý nemají je to různé. Jsou pojišťovny (ČPP, Triglav a možná další), které převedený nadbonus potvrdí v případě ukončení pojistné smlouvy a předají jej v tištěném originále klientovi. Ostatní ovšem potvrdí pouze skutečně vyjeté měsíce... Takže vlastně nadbonus uznávají pouze do chvíle, než se klient rozhodne přejít jinam. Závěrem je dobré podotkout, že co je dnes ještě pravda, už zítra být nemusí a také na druhou stranu - co se "oficielně píše" také ne vždy sedí. Už mnohokráte jsem vyřešil všelijakou "výjimku" z těchto podmínek...
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 11. 2009 10:38

Citace - mirek / 23.11.2009 08:14

Sleva je celkem jasná a lákavá .Zajímalo by mně,jak se ale pojišťovna zachová v případě škodní události některého z "duplikovaných" řidičů. Bude malus uplatňován jen u toho řidiče který škodu způsobil ,nebo u všech členů skupiny? Jestli to někdo víte ,dejte ve známost ... Díky


Možná jste si toho zatím nevšimnul, ale na trhu nepůsobí jediná pojišťovna. Takže podmínky se mohou lišit ústav od ústavu. Jistě bude klienty zajímat i fakt, zda jim bude onen nadbonus uznán i v případě, když opustí řady klientů té či oné pojišťovny, tedy zda dostanou potvrzení na skutečně odježděnou dobu nebo na dobu přiznanou nadbonusem.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2009 8:14 | mirek

Sleva je celkem jasná a lákavá .Zajímalo by mně,jak se ale pojišťovna zachová v případě škodní události některého z "duplikovaných" řidičů. Bude malus uplatňován jen u toho řidiče který škodu způsobil ,nebo u všech členů skupiny? Jestli to někdo víte ,dejte ve známost ... Díky
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 11. 2011 23:15

To z vás ale pane hovoří pouze totální neznalost problematiky :) . ČKP eviduje dobu trvání veškerých pojištění a počet případných škod tedy kompletní historii k dané osobě tuto historii si pojišťovna získá dotazem a aplikuje na ní svoje obchodní podmínky ... tzn jednoduše vybere to co chce zohlednit při určení výše pojistného ... tedy se Vám pak u každé pojišťovny zobrazuje jiný počet smluv a měsíců... někdo vybírá druhy vozidel, někdo nevybírá trvající pojištění a k němu připojenou historii atd... tedy se Vám logicky výstupy u různých pojišťoven pro téhož klienta liší ... svojí neznalostí jste si tedy sám odpověděl ... nadáváte na bordel v databázi ČKP a přitom uvádíte že rozporuplné výsledky uvádí nějaký nástroj Kooop , ČPP atd .. :) ...
k té polooficiálnosti ČKP... tato instituce je zřízena ze zákona :) a její činnost je jasně zákonem vymezena takže další blud ....
mimo jiné zde popisujete nějaký proces potvrzování nějakých fiktivních nadbonusů do potvrzení ... zde tedy pane inženýre nastudujte vyhlášku 205/1999 Sb která jasně stanoví co má pojistitel do potvrzení které vystavuje na základě zákona 168 ( a to nikoliv jen při zániku pojištění ) uvádět a vámi uvedené je v přímém rozporu ... do potvrzení se uvádí doba trvání pojištění aktuálního a doba trvání pojištění které formou potvrzení klient dokládal při sjednání ( pak ještě počty škod ) tedy tam žádná fiktivní doba být nemá ... právě databáze ČKP pak tvoří rovné podmínky tedy klienti mají jen to co si reálně v roli pojistníka na smlouvě vyjezdí a tyto fiktivní bonusy jsou pouze obchodní slevou která zaniká změnou pojistitele ....
bylo by to strašně krásné když by na trhu existovala pojišťovna která by každý rok trvání 5x vynásobila ( tedy taková pračka na bonusy ) a vystavila na to potvrzení ... vy jakožto obchodník živý z provize by jste byl spokojen že se smlouvy hrnou a každý má bonus bez ohledu na to jak jezdí .....
To že za zaplacenou pojistku 3000 Kč takový vypraný klient způsobí každý rok škodu za 100 000 by ti slušně jezdící nějak doplatili ¨..
jsou to právě obchodníci a obchodní služba která stále pokřivuje reálnou historii chování klienta ... obchod měří na počty pojistek a již je nezajímá jejich následné chování... registry jako ten na který nadáváte dává ničím nezkreslenou historii ... to jak s ní pak pojišťovna naloží je čistě její věc některá ucití výhodu čistého systému ocení ty opatrné a postihne ty škodiče.... jiná naopak buduje fiktivní duplikace odpouští atd... vše se pak projeví za pár let kdy zjistí že její klienty tvoří ti škodící a že se kšeft typu vyberu 3000 a zaplatím 100000 vyplácí právě a jen obchodníkům co se na konci roku poplácají po ramenou kolik že to zase nových smluv uzavřeli :)))) tuto skupinu také logicky rozčiluje vznik registrů a institucí které se snaží nějaká pravidla zavést do praxe :)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 11. 2009 19:21 | Ing. Zdeněk Konfršt

A ještě si neodpustím poznámku k ČKP... Co se týče téhle "polooficielní instituce", která si hraje na hybrid mezi "zástupcem všech pojišťoven, městským úřadem - odborem dopravy a přestupkovou komisí a exekucí" - je celá jejich databáze vrchol všeho bordelu, který tam mají skutečně neskutečný. Při nahlížení do této databáze se mi běžně stává, že jeden a ten samý klient má u Kooperativy XY smluv se 118 měsíci - bez škodní události, u poj. Uniqa má jednu smlouvu - 48 měsíců a u toho jednu škodu a u ČPP ho pro změnu nenajdu vůbec. :-(
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Vostatek

ekonom

Tomáš Hodboď

podnikatel, Miton

Jaroslav Vostatek
ÚSPĚŠNOST
100,00 %

z 1 duelů
×
Tomáš Hodboď
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services