Výpočet čisté mzdy 2024
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jaroslav Vostatek
ekonom
Tomáš Hodboď
podnikatel, Miton
100,00 %
z 1 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Převod bonusů v rodině je jen sleva za dohození dalšího klienta
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
23. 11. 2009 19:21, Ing. Zdeněk Konfršt
A ještě si neodpustím poznámku k ČKP... Co se týče téhle "polooficielní instituce", která si hraje na hybrid mezi "zástupcem všech pojišťoven, městským úřadem - odborem dopravy a přestupkovou komisí a exekucí" - je celá jejich databáze vrchol všeho bordelu, který tam mají skutečně neskutečný. Při nahlížení do této databáze se mi běžně stává, že jeden a ten samý klient má u Kooperativy XY smluv se 118 měsíci - bez škodní události, u poj. Uniqa má jednu smlouvu - 48 měsíců a u toho jednu škodu a u ČPP ho pro změnu nenajdu vůbec. :-(
Další příspěvky v diskuzi (celkem 8 komentářů)
28. 5. 2021 9:55 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
3. 6. 2020 15:16
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
22. 5. 2015 20:58 | Ing. Zdeněk Konfršt
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 11. 2009 19:07 | Ing. Zdeněk Konfršt
23. 11. 2009 10:38
Citace - mirek / 23.11.2009 08:14
Možná jste si toho zatím nevšimnul, ale na trhu nepůsobí jediná pojišťovna. Takže podmínky se mohou lišit ústav od ústavu. Jistě bude klienty zajímat i fakt, zda jim bude onen nadbonus uznán i v případě, když opustí řady klientů té či oné pojišťovny, tedy zda dostanou potvrzení na skutečně odježděnou dobu nebo na dobu přiznanou nadbonusem.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 11. 2009 8:14 | mirek
3. 11. 2011 23:15
k té polooficiálnosti ČKP... tato instituce je zřízena ze zákona :) a její činnost je jasně zákonem vymezena takže další blud ....
mimo jiné zde popisujete nějaký proces potvrzování nějakých fiktivních nadbonusů do potvrzení ... zde tedy pane inženýre nastudujte vyhlášku 205/1999 Sb která jasně stanoví co má pojistitel do potvrzení které vystavuje na základě zákona 168 ( a to nikoliv jen při zániku pojištění ) uvádět a vámi uvedené je v přímém rozporu ... do potvrzení se uvádí doba trvání pojištění aktuálního a doba trvání pojištění které formou potvrzení klient dokládal při sjednání ( pak ještě počty škod ) tedy tam žádná fiktivní doba být nemá ... právě databáze ČKP pak tvoří rovné podmínky tedy klienti mají jen to co si reálně v roli pojistníka na smlouvě vyjezdí a tyto fiktivní bonusy jsou pouze obchodní slevou která zaniká změnou pojistitele ....
bylo by to strašně krásné když by na trhu existovala pojišťovna která by každý rok trvání 5x vynásobila ( tedy taková pračka na bonusy ) a vystavila na to potvrzení ... vy jakožto obchodník živý z provize by jste byl spokojen že se smlouvy hrnou a každý má bonus bez ohledu na to jak jezdí .....
To že za zaplacenou pojistku 3000 Kč takový vypraný klient způsobí každý rok škodu za 100 000 by ti slušně jezdící nějak doplatili ¨..
jsou to právě obchodníci a obchodní služba která stále pokřivuje reálnou historii chování klienta ... obchod měří na počty pojistek a již je nezajímá jejich následné chování... registry jako ten na který nadáváte dává ničím nezkreslenou historii ... to jak s ní pak pojišťovna naloží je čistě její věc některá ucití výhodu čistého systému ocení ty opatrné a postihne ty škodiče.... jiná naopak buduje fiktivní duplikace odpouští atd... vše se pak projeví za pár let kdy zjistí že její klienty tvoří ti škodící a že se kšeft typu vyberu 3000 a zaplatím 100000 vyplácí právě a jen obchodníkům co se na konci roku poplácají po ramenou kolik že to zase nových smluv uzavřeli :)))) tuto skupinu také logicky rozčiluje vznik registrů a institucí které se snaží nějaká pravidla zavést do praxe :)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 11. 2009 19:21 | Ing. Zdeněk Konfršt