Co by měl umět dobrý finanční poradce

Jan Stuchlík | rubrika: Když se řekne | 20. 11. 2009 | 23 komentářů
Najít dobrého finančního poradce je v Česku velmi složité. Shoduje se na tom většina Čechů. I proto, že nároky, které na dobrého finančního poradce kladou, jsou poměrně velké.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 11. 2009 8:21, Fritolek

Jste snad psychicky labilní nebo jste další z řady, kteří by pro provizi vnutili úvěr i pro rodinu, která by to neměla šanci utáhnout?

Obrátím se na Fporadce, aby mi nabídl sadu nejlepších produktů, které vyhovují mnou kladených požadavků. Pokud mi tohle nenabídne, nemá pro většinu dalších lidí takový poradce smysl. Nebo jaký je podle vás význam finančních poradců? Lidem většinou nezbývá, než těmto lidem věřit, jelikož nastudování nabídky ostatních subjektů trhu je časově i znalostně velice náročné.

Osobně vás tipuji právě na nějakého takového poradce, kodex vám neříká nic, chodíte do práce znechuceně a když už se na vás někdo ozve, snažíte se vytěžit maximum z neznalosti klienta. Když se o vás někdo opře, je to vůči vám nečestné a hned se ohrazujete tím, že další "kradou" taky.

Poslední co vám mužu říct je: CRY MORE.

Zobrazit celé vlákno

+4
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 11. 2009 14:04, benzin

Dobry financni poradce, musi byt charismaticky, musi byt schopen pusobit pocitem ze on ma hodne penez. Clovek z neho musi mit pocit, ze je empaticky. Navic musi take mit zasobu argumentu, ktere pusobi verohodne. Musi se jevit jako zkuseny v danem oboru. Jen takovy financni poradce muze byt dobry. Take nesmi mit prilis vyvinute svedomi.

POZOR: Dobry financni poradce je vzdy dobry pro banku, protoze umi prodat jeji produkty, ktere jsou vesmes pro zakaznika nevhodne.

Financni poradce, ktery radi v zajmu bezneho obcana (ktery zvladne investovat do peti tisic mesicne) si nevydela ani na suchy chleba. A taky jak by si vydlat mohl? Ma-li bezny obcan mit z jeho titirneho vkladu nejaky smysluplny urok a navic z toho jeste uzivt poradce, tak to by ty procenta musely byt opravdu hodne vysoke.

-12
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 23 komentářů)

30. 3. 2011 15:40 | Nalim

V naší republice běhá po domácnostech tisíce finančních poradců se základním vzděláním, bez finančního proškolení.Pro mne by měl být finanční poradce vybaven vysokoškolským vzděláním hlavně s ekonomickým zaměřením, jinak takové lidi nepřijímám. Jinak obyčejní FP kteří si takhle říkají vám nabídnou to , co sejím hodí a je výhodné pro ně samotné!
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 11. 2009 8:21 | Fritolek

Jste snad psychicky labilní nebo jste další z řady, kteří by pro provizi vnutili úvěr i pro rodinu, která by to neměla šanci utáhnout?
Obrátím se na Fporadce, aby mi nabídl sadu nejlepších produktů, které vyhovují mnou kladených požadavků. Pokud mi tohle nenabídne, nemá pro většinu dalších lidí takový poradce smysl. Nebo jaký je podle vás význam finančních poradců? Lidem většinou nezbývá, než těmto lidem věřit, jelikož nastudování nabídky ostatních subjektů trhu je časově i znalostně velice náročné.
Osobně vás tipuji právě na nějakého takového poradce, kodex vám neříká nic, chodíte do práce znechuceně a když už se na vás někdo ozve, snažíte se vytěžit maximum z neznalosti klienta. Když se o vás někdo opře, je to vůči vám nečestné a hned se ohrazujete tím, že další "kradou" taky.
Poslední co vám mužu říct je: CRY MORE.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 17:46 | Tycoon

Citace - jungy / 20.11.2009 14:58

Zatím tu ale všechni řešíte investice... to přece není jediný obor se kterým poradce poradí... co třeba zajištění rodiny v případě, že se s živitelem něco stane? Tady asi otce rodiny nebude na prvním místě zajímat úžasný výnos z vkladu, ale bude chtít vědět, jak se o rodinu ten který produkt postará v případě jeho smrti či vážného zranění.
Jen odbočka zpátky k věku... jeden můj klient na doporučení dámy v pojištovně za přepážkou vypověděl ve svých 45 letech životní pojistku. Takto učinil v listopadu loňského roku. Z pojišťovny přišel dopis, na jehož konci stála věta o daňovém dopadu zrušeního ŽP. Platil si pojistku cca 15 let a po celou dobu si odečítal příspěvky od základu daně. Jelikož nedodržel zákonou podmínku trvání smlouvy do 65 let, je povinností v následujícím přiznání veškeré příspěvky, co si odečetl, opět přičíst (pokud se nepletu tak 10 let nazpátek). Snažil jsem se mu toto vysvětlit, ale z domu jsem byl vyhozen že nějaký sotva dvacetiletý blbeček mu nebude radit, jak zacházet s penězma, že jsou jeho a udělá si s nimi co chce. Jak si myslíte, že se zachová tento "dospělý" pán, až finanční úřad na nedoplatek přijde a bude jej požadovat a k tomu i penále????
Myslím, že není zase až tak důležitý věk, ale přístup poradce a jeho zájem o vykonávanou činnost. Je to stejné jako v jakékoliv jiné profesi - od nejspodnějšího dělníka až po vrcholového manažera.
Záleží na tom, jaký měl druh životní pojistky. Pokud měl kapitálové nebo investiční životní pojištění, tak udělal dobře. Sice bude muset doplatit nějaké daně, ale už nebude muset příštích 20 let vyhazovat peníze oknem. Tyhlety životní pojistky jsou výhodné pro pojišťovny a nevýhodné pro lidi. Já jsem shodou okolností nedávno taky rušil investiční životní pojištění, ale jako student jsem nikdy neuplatňoval daňové úlevy. Také odbytné mi pojišťovna vypočítala celkem solidně, až jsem se divil.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 17:08 | zřec

Nechci Vám zasahovat do svědomí, nicméně píšete velice zmatečně a iracionálně. Vidíte svět jen černobíle a škatulkujete ho. Jste vyladěn jen na ČT 1, ale těch pohledů - programů lze naladit stovky, v tom je Vás problém. Jste otrokem mysli - není Vaše, jde o implantát, to si laskavě nejprbve zapamatujte, neboť píšete o své vlastní zpovědia chováte se jako nesmrtelný trouba. Zkuste někdy vypnout svůj interpretační systém, třeba, resp. určitě se Vám rozvítí, čemuž věřím a také doufám.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 14:58 | jungy

Zatím tu ale všechni řešíte investice... to přece není jediný obor se kterým poradce poradí... co třeba zajištění rodiny v případě, že se s živitelem něco stane? Tady asi otce rodiny nebude na prvním místě zajímat úžasný výnos z vkladu, ale bude chtít vědět, jak se o rodinu ten který produkt postará v případě jeho smrti či vážného zranění.
Jen odbočka zpátky k věku... jeden můj klient na doporučení dámy v pojištovně za přepážkou vypověděl ve svých 45 letech životní pojistku. Takto učinil v listopadu loňského roku. Z pojišťovny přišel dopis, na jehož konci stála věta o daňovém dopadu zrušeního ŽP. Platil si pojistku cca 15 let a po celou dobu si odečítal příspěvky od základu daně. Jelikož nedodržel zákonou podmínku trvání smlouvy do 65 let, je povinností v následujícím přiznání veškeré příspěvky, co si odečetl, opět přičíst (pokud se nepletu tak 10 let nazpátek). Snažil jsem se mu toto vysvětlit, ale z domu jsem byl vyhozen že nějaký sotva dvacetiletý blbeček mu nebude radit, jak zacházet s penězma, že jsou jeho a udělá si s nimi co chce. Jak si myslíte, že se zachová tento "dospělý" pán, až finanční úřad na nedoplatek přijde a bude jej požadovat a k tomu i penále????
Myslím, že není zase až tak důležitý věk, ale přístup poradce a jeho zájem o vykonávanou činnost. Je to stejné jako v jakékoliv jiné profesi - od nejspodnějšího dělníka až po vrcholového manažera.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2009 14:45 | balu

Toť otázka, čemu říkáte dlouhodobý? Pokud to bude myšleno v měřítku lidského života pak 4% p.a. při aktivní správě nejsou nereálná. Na téma složeného úročení jsem kdysi četl jednu zajímavou sci-fi povídku, na začátku někdy v 15. století bylo pár zlatých deseti dolarů, na konci bylo finanční konsorcium, které ovládalo celý svět.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 14:04 | benzin

Dobry financni poradce, musi byt charismaticky, musi byt schopen pusobit pocitem ze on ma hodne penez. Clovek z neho musi mit pocit, ze je empaticky. Navic musi take mit zasobu argumentu, ktere pusobi verohodne. Musi se jevit jako zkuseny v danem oboru. Jen takovy financni poradce muze byt dobry. Take nesmi mit prilis vyvinute svedomi.
POZOR: Dobry financni poradce je vzdy dobry pro banku, protoze umi prodat jeji produkty, ktere jsou vesmes pro zakaznika nevhodne.
Financni poradce, ktery radi v zajmu bezneho obcana (ktery zvladne investovat do peti tisic mesicne) si nevydela ani na suchy chleba. A taky jak by si vydlat mohl? Ma-li bezny obcan mit z jeho titirneho vkladu nejaky smysluplny urok a navic z toho jeste uzivt poradce, tak to by ty procenta musely byt opravdu hodne vysoke.
-12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2009 13:19 | cml11

Kdy je čověk dost zkušený aby mohl radit ostatním? Většinou tehdy, když má za sebou pár špatných rozhodnutí za které tvrdě zaplatil a vzal si z nich dostatečné poučení. Tehdy, kdy pochopí, že nejen penězi živ je člověk a i když je k životu potřebujeme, nikoho nespasí. Prostě když má nějaké životní zkušenosti a díky nim nadhled nad hromadou grafů a pouček z rádoby chytré literatury, která je stejně více či méně pouhým dějepisem a nic neříká o tom co bude.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 13:16 | Tycoon

Citace - jungy / 20.11.2009 12:49

Tak chápu, že "nedostatečný věk" budí nedůvěru... jak tady napsal kolega ještě mi teče mléko po bradě a chci radit dospělákům. Ale když se nad tím zamyslím... prošel jsem všemi školeními jako 30ti leté matka tří dětí nebo 60 důchodce. Tak proč by jejich znalosti měli mít větší váhu? Pokud jste již někdy jednal s fin. poradcem, určitě se Vám nelegitimoval ani neprozradil, že pracuje jako dělník ve výrobě a tímto si jen přivydělává. Kdy je podle Vás člověk dost zkušený, aby mohl radit ostatním?
Já si dobře pamatuju, že po střední škole jsem ještě nebyl dostatečně obšlehaný životem. Teď jsem o pár let starší a zkušenější. Kdy je zkušený ? Až sám na sobě vyzkouší svět financí, investic atd. Až zjistí, že vše není takový, jak píšou příručky a co vám řeknou na školeních. Začít by jste mohl tím, že si přečtete tento článek: http://www.penize.cz/18484-slozene-uroceni-aneb-deset-milionu-stribrnych-zemekouli-i Ten ukazuje, že dlouhodobý reálný výnos (tedy v reálné hodnotě, nikoliv v dnešních imaginárních penězích) jakékoliv investice ve výši 4% není možný, ačkoliv na školeních vám určitě říkají opak.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 12:49 | jungy

Tak chápu, že "nedostatečný věk" budí nedůvěru... jak tady napsal kolega ještě mi teče mléko po bradě a chci radit dospělákům. Ale když se nad tím zamyslím... prošel jsem všemi školeními jako 30ti leté matka tří dětí nebo 60 důchodce. Tak proč by jejich znalosti měli mít větší váhu? Pokud jste již někdy jednal s fin. poradcem, určitě se Vám nelegitimoval ani neprozradil, že pracuje jako dělník ve výrobě a tímto si jen přivydělává. Kdy je podle Vás člověk dost zkušený, aby mohl radit ostatním?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 12:35

Citace - Jungy / 20.11.2009 11:44

Zdravím, myslím, že tady v té oblasti je největším problém, že oslovení finanční poradce může používat každý. Stačí k tomu obejít několik finančních domů a pojišťoven, domluvit se s nimi od každého dostane nějaký produkt a už vnucuje. Záleží jen na charakteru dotyčného, jestli pochopí, že ne znamená ne!
Právě jsem dokončil střední ekonomického směru a jako nezávislý finanční poradce začínám pracovat, takže doufám, že nespadnu do té skupiny ekonomických negramotů.
Dle mého předsvědčení by se měl dobrý poradce postarat o úsporu mého času a financí. K čemu je mi finanční poradce, který mě pouze seznámí s nabídkou trhu a dá mi na výběr... chci aby pro mě sám vybral to nejlepší. Jako klient nemám zájem hrabat se v tom nepřeberném množství všeho možného a sám si propočítávat jak a co mě vyjde lépe.
A mohli bychom se zamyslet na jednou částí článku... Kolik si myslíte, že je lidí, kteří jsou ochotni platit jen za radu? Na slovensku to vymysleli výborně - fin. poradce je jen ten, který je placen klientem a ne bankou či pojišťovnou, ale kolik čechů je na podobnou situaci připraveno?

Nechci se vás dotknout, ale určitě bych nesvěřil finance někomu, kdo právě dokončil střední školu :-)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 12:22 | jungy

dovolím si vás upozornit že provizi budu vracet pokud mi klient vypoví smlouvu do dvou let... ale v závislosti na smlouvě... u některých provizi nebudu vracet vůbec, protože na ni vzniká nárok až po uplynutí garanční doby...
a proč je pro vás označení nezávislí úsměvné??? není to to o čem se vedla debata... většině se tu nelíbí vnucování produktů --> člověk si z toho odvodí, že lidem by se líbilo najít dobrého !nezávislého! tedy neutrálního poradce...
Mimochodem... každý rozumný člověk Vám vysvětlí, že je lepší jednat s finančním poradcem (ať už závislím či nikoliv) než s dlouholetou rodinnou přítelkyní Annou, která na zavolání přiveze peníze až do domu a pak se objevuje při týdenních splátkách.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 11:52

Citace - Jungy / 20.11.2009 11:44

Zdravím, myslím, že tady v té oblasti je největším problém, že oslovení finanční poradce může používat každý. Stačí k tomu obejít několik finančních domů a pojišťoven, domluvit se s nimi od každého dostane nějaký produkt a už vnucuje. Záleží jen na charakteru dotyčného, jestli pochopí, že ne znamená ne!
Právě jsem dokončil střední ekonomického směru a jako nezávislý finanční poradce začínám pracovat, takže doufám, že nespadnu do té skupiny ekonomických negramotů.
Dle mého předsvědčení by se měl dobrý poradce postarat o úsporu mého času a financí. K čemu je mi finanční poradce, který mě pouze seznámí s nabídkou trhu a dá mi na výběr... chci aby pro mě sám vybral to nejlepší. Jako klient nemám zájem hrabat se v tom nepřeberném množství všeho možného a sám si propočítávat jak a co mě vyjde lépe.
A mohli bychom se zamyslet na jednou částí článku... Kolik si myslíte, že je lidí, kteří jsou ochotni platit jen za radu? Na slovensku to vymysleli výborně - fin. poradce je jen ten, který je placen klientem a ne bankou či pojišťovnou, ale kolik čechů je na podobnou situaci připraveno?


Už jenom to označení nezávislý finanční poradce je úsměvné. Vy nebudete brát provize? A je opravdu úžasné, že někdo, komu ještě teče mlíčko po bradě, chce dospělákům radit, co s penězi. Právě z takových jako jste Vy mám největší hrůzu. Naboucháte si penízky na nový fáro a skončíte. To nový fáro je jediný, co vás zajímá. A mimochodem, už Vás v té úžasné poradenské firmě informovali, že když Vám někdo vypoví smlouvu, tak budete vracet provize?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 11:48

Citace - Kopecká / 20.11.2009 08:19

V anketní otázce mi chybělo slůvko "dobrého". Finančního poradce skutečně najdu okamžitě, znám jich až příliš mnoho, vrhli se na mne poprvé když jsem měla porodit, podruhé, když začínám podnikat.Nehledám já je, ale oni mě. Nicméně dobří nejsou. Když jsem si našla svého, kterému věřím a respektuje mé potřeby, ostatní mě pronásledují a tlačí na mě, abych právě sjednané produkty zrušila. Obhájit svůj postoj nelze, jediná možnost je, vytrvale je vyhazovat, což v případě letitých známých, kterí se vrhli na poradenství, znamená až přerušit kontakt. A to je velmi smutné.


A jak víte, že Váš poradce je dobrý? Protože mu věříte? Úsměvný argument. A jo sorry, Vy jste ženská, tím to je, žádné rácio, jen pocity. Finanční produkty lze distribuovat pouze aktivně, je to specifická oblast. A ostatně jak jinak by se o Fporadci lidi dozvěděli, kdyby je sám nekontaktoval?
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 11:44 | Jungy

Zdravím, myslím, že tady v té oblasti je největším problém, že oslovení finanční poradce může používat každý. Stačí k tomu obejít několik finančních domů a pojišťoven, domluvit se s nimi od každého dostane nějaký produkt a už vnucuje. Záleží jen na charakteru dotyčného, jestli pochopí, že ne znamená ne!
Právě jsem dokončil střední ekonomického směru a jako nezávislý finanční poradce začínám pracovat, takže doufám, že nespadnu do té skupiny ekonomických negramotů.
Dle mého předsvědčení by se měl dobrý poradce postarat o úsporu mého času a financí. K čemu je mi finanční poradce, který mě pouze seznámí s nabídkou trhu a dá mi na výběr... chci aby pro mě sám vybral to nejlepší. Jako klient nemám zájem hrabat se v tom nepřeberném množství všeho možného a sám si propočítávat jak a co mě vyjde lépe.
A mohli bychom se zamyslet na jednou částí článku... Kolik si myslíte, že je lidí, kteří jsou ochotni platit jen za radu? Na slovensku to vymysleli výborně - fin. poradce je jen ten, který je placen klientem a ne bankou či pojišťovnou, ale kolik čechů je na podobnou situaci připraveno?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2009 11:42

Citace - Fritolek / 20.11.2009 11:32

Já využil služeb poradce pro zřízení hypotéky. Poradce mi dal vybrat z mnou dostupných možností, ale již nezmínil to, že pokud si uzavřu hypotéku po webu, dostanu slevu 20tisíc na poplatek atd. Nevyjednal mi ani o fous lepší podmínky, než bych je měl kdybych si banku vybral sám. Jediné v čem mi pomohl, je to, že sem ho bombardoval ruznými dotazy a také oběhal různé věci, mě pak už jen stačilo do banky podepsat smlouvu o HÚ. Když jsem zmínil slevu po webu poradce otočil a nabídl mi uplně stejné slevy. Takže najednou to šlo, ale musí se člověk sám ozvat.
Můj názor je ten, že finanční poradce = člověk, který sice poradí ale na prvním místě je pro něj jeho provize


Tomuto se nedá než zasmát. Vy děláte zadarmo a jediné, co Vás zajímá, je jak své peníze rozdat druhým? Není tomu tak, že jo. Chce to trochu sebereflexe z Vaší strany a podívat se, jak využíváte Vy sám pracovní dobu a prostředky zaměstnavatele, případně jak se sám chováte coby podnikatel ke svým zákazníkům. Nepochybně jste stejný jako většina a myslíte jen na své dobro. A když se to otočí proti Vám, tak najednou je oheň na střeše. Pobavil jste mě.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 11:32 | Fritolek

Já využil služeb poradce pro zřízení hypotéky. Poradce mi dal vybrat z mnou dostupných možností, ale již nezmínil to, že pokud si uzavřu hypotéku po webu, dostanu slevu 20tisíc na poplatek atd. Nevyjednal mi ani o fous lepší podmínky, než bych je měl kdybych si banku vybral sám. Jediné v čem mi pomohl, je to, že sem ho bombardoval ruznými dotazy a také oběhal různé věci, mě pak už jen stačilo do banky podepsat smlouvu o HÚ. Když jsem zmínil slevu po webu poradce otočil a nabídl mi uplně stejné slevy. Takže najednou to šlo, ale musí se člověk sám ozvat.
Můj názor je ten, že finanční poradce = člověk, který sice poradí ale na prvním místě je pro něj jeho provize
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 11. 2009 11:31

Citace - Tycoon / 20.11.2009 07:27

Najít finančního poradce jednoduché - sám jich znám několik. Problém je v tom, že oni vůbec nerozumí ekonomice a financím. Mají prostě naučené fráze ze školení. Neustále vám budou omílat, že akciové fondy dlouhodobě zhodnotí vaše úspory o 5% ročně, ačkoliv tady na penize.cz byl zajímavý příklad, že to není dlouhodobě možné: http://www.penize.cz/18484-slozene-uroceni-aneb-deset-milionu-stribrnych-zemekouli-i U penzijního připojištění vám budou tvrdit, že vyřeší problémy se stárnutím populace, ačkoliv by šlo zase ukázat, že to není pravda. Chápu, že neznalí lidé jim věří a svěří své finance. Já bych jejich služby využil jen z krátkodobého hlediska, když by mi například dokázali u banky vyjednat nižší úrok u hypotéky nebo vyšší úrok u vkladu -jenže to oni nedělají.


Člověče, vždyť trochu myslete. Skutečný odborník se logicky nebude živit tím, že by trávil večery ve společnosti lidí, po kterých je mu hovno, kteří ho nezajímají, neb s nimi nemá nic společnýho. A většina Fporadců je právě na tohle odkázána.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 11:24

Citace - zřec / 20.11.2009 08:50

Ale pánové, všichni máte pravdu, ale otázka zní, proč o ně stále zakopáváme? Je to proto, že se jim daří škubat negramotné stejně jako to dělají banky, pojišťovny a rozličné fondy.


Méně zřete, více myslete. Fporadci prodávají produkty bank, pojišťoven a rozličných fondů. Takže ta druhá věta jaksi nedává smysl. A prý negramotné. Vy jste opravdu jeliman a náfuka. Každý prostě nemůže rozumět všemu, tak jako si to o sobě myslíte Vy, lidi, kteří se nechtějí věnovat světu financím, protože se živí a baví jinak, tak pro ty je Fporadce ideální společník.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 11. 2009 8:50 | zřec

Ale pánové, všichni máte pravdu, ale otázka zní, proč o ně stále zakopáváme? Je to proto, že se jim daří škubat negramotné stejně jako to dělají banky, pojišťovny a rozličné fondy.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/2

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Hřebík

trenér a podnikatel

Ivo Rittig

lobbista a podnikatel

Jaroslav Hřebík
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 4 duelů
×
Ivo Rittig
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 2 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services