Šest rad jak přežít exekuci nejlevněji a bez potíží

Eva Sovová | rubrika: Jak na to | 14. 10. 2009 | 36 komentářů
S rostoucí nezaměstnaností mohou nyní do dluhů spadnout i lidé, kteří dosud neměli žádné finanční potíže. Přinášíme šest rad jak si počínat v případě, že je na dlužníka uvalena exekuce.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 6. 2011 22:06, paní NIKDO ODE DNEŠKA NULA

Zdravím Vás uctivě všechny, četla jsem zde příspěvky a můžu jen tiše souhlasit, exekuce je novodobý exorcismus a je třeba zajít si na přednášku p.Andrease Clause a tam se dozvíte vše o financích a pokud jste aspoň trochu vnímavý, pochopíte, že proti tomu se nedá bojovat vůbec nijak, protože jak říká ON, peníze jsou zákon. A je zde jediná rada, být na systému co nejméně závislý. K životu potřebujeme opravdu méně než si myslíme nebo respektive nás masíruje systém, abychom na něm byli co nejvíc závislí, proto se vyserte s prominutím na reklamy a televizi i na média, obraťte se do sebe a řekněte si co vlastně v životě potřebujete? Já myslím, že jsme to pochopili konec konců všichni ve jménu exekuce. Já to podstupuji příští týden, už je to neudržitelné, sere mě to, ale na druhou stranu si říkám, že život jde dál a mám velký dar, že se o mě rodina v rámci možností postará, abych se mohla zase postavit na nohy. Věřte, že seru na vyžírky, kteří nás manipulují: kup si, půjč si, založ si konto, vezmi si výhodnou půjčku,...............nepotřeb uji,nepotřebuji ani běžný účet, ani drahý telefon, ani drahé jídlo, kosmetiku, bydlení, auto, nepotřebuji od těch zmrdů vůbec nic a víte jak to celé dopadne? S exekutorů budou za chvíli realitky a 90% lidí skončí na pracáku a na sociálce a na ulici a koho to nakonec bude stát nejvíc? No přece stát. A kdo si bude kupovat ty zabavené domy a majetek? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mm,to je otázka.Skoro to připomíná rok 1948, ale trochu jinak pojaté. Když by jste měli nějakou urgentní potřebu se podělit se mnou o své životní útrapy, tak pište ......mám velké zkušenosti.........držte se:o) Jinak já jsem se do sraček dostala kvůli manželovým dluhům z podnikání. Není nad svazek manželský. Jo a všechny finanční krize jsou smyšlený, fakt běžte na toho Andrease, uleví se vám. I nezaměstnanost je manipulovatelná. Vedou to ti nahoře, chtějí vymítit střední třídu a udělat jen dvě třídy: chudý a bohatí

+120
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

29. 10. 2015 20:32, Petr

Rada tomu kdo bude mít exekuci na nemovitost, spolupracujte, vykliďte nemovitost a zpřístuněte ji. Důvod je prostý spousta lidí se dozví co kupuje a vydraždná cena se vyšroubuje na maximum a vaše dluhy na minimum. Dnes jsem byl na prohlídce bytu a bylo tam asi 15 zájemců!!!Předpoklad že se to vydraží hodně vysoko.

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 36 komentářů)

12. 6. 2011 12:52 | tomáš

Moje kamarádka mě půjčila 500000.-Kč na stavbu domu.Firma, která mi dům stavěla, zkrachovala, takže nemám ani dům ani peníze. Na stavební firmu je podáno několik desítek žalob, dluží přes 100 milionů a paní jednatelka se směje. Kamarádka, která mi půjčila s tím, že to vrátím až budu mít a k soudu mě dávat nebude, mě k soudu dala a mám na sebe uvalenou exekuci. Protože nejsem schopen vlastními prostředky tuto situaci vyřešit a půjčovat si nebudu, jsem odsouzen k doživotnímu problému.Přestože jsem celí život vše řádně platil, nedělal podvody a pod. nemůžu si nic pořídit a pokud budu zaměstnán, tak až do důchodu budu dostávat pouze životní minimum. Chci tím jenom říci, že do spárů exekutora se můžete dostat i jako slušný člověk a ne chronický neplatič. To to máme v naší republice pěkně zařízené, co ?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 6. 2011 22:06 | paní NIKDO ODE DNEŠKA NULA

Zdravím Vás uctivě všechny, četla jsem zde příspěvky a můžu jen tiše souhlasit, exekuce je novodobý exorcismus a je třeba zajít si na přednášku p.Andrease Clause a tam se dozvíte vše o financích a pokud jste aspoň trochu vnímavý, pochopíte, že proti tomu se nedá bojovat vůbec nijak, protože jak říká ON, peníze jsou zákon. A je zde jediná rada, být na systému co nejméně závislý. K životu potřebujeme opravdu méně než si myslíme nebo respektive nás masíruje systém, abychom na něm byli co nejvíc závislí, proto se vyserte s prominutím na reklamy a televizi i na média, obraťte se do sebe a řekněte si co vlastně v životě potřebujete? Já myslím, že jsme to pochopili konec konců všichni ve jménu exekuce. Já to podstupuji příští týden, už je to neudržitelné, sere mě to, ale na druhou stranu si říkám, že život jde dál a mám velký dar, že se o mě rodina v rámci možností postará, abych se mohla zase postavit na nohy. Věřte, že seru na vyžírky, kteří nás manipulují: kup si, půjč si, založ si konto, vezmi si výhodnou půjčku,...............nepotřeb uji,nepotřebuji ani běžný účet, ani drahý telefon, ani drahé jídlo, kosmetiku, bydlení, auto, nepotřebuji od těch zmrdů vůbec nic a víte jak to celé dopadne? S exekutorů budou za chvíli realitky a 90% lidí skončí na pracáku a na sociálce a na ulici a koho to nakonec bude stát nejvíc? No přece stát. A kdo si bude kupovat ty zabavené domy a majetek? Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mm,to je otázka.Skoro to připomíná rok 1948, ale trochu jinak pojaté. Když by jste měli nějakou urgentní potřebu se podělit se mnou o své životní útrapy, tak pište ......mám velké zkušenosti.........držte se:o) Jinak já jsem se do sraček dostala kvůli manželovým dluhům z podnikání. Není nad svazek manželský. Jo a všechny finanční krize jsou smyšlený, fakt běžte na toho Andrease, uleví se vám. I nezaměstnanost je manipulovatelná. Vedou to ti nahoře, chtějí vymítit střední třídu a udělat jen dvě třídy: chudý a bohatí
+120
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 5. 2011 9:12 | PAM36

Tak s tím souhlasím ale ne jít zvonit klíčemi ale vzít do ruky hole a všechny moci páni vyhnat já souhlasím s vámi ať vědí ve světě jaká špinavost tu vládne tam ještě něco znamená důstojnost a lidská práva země česká je kupa hnoje a špíny kolem kde vládne korupce obohacování na chudých okrádání obyčejných lidí kteří je živí to by si mohli ty velkomocní páni uvědomit dejte jim do ruky krumpáč a lopatu chcípnou hlady
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 5. 2011 8:57 | PAM36

DOBRÝ DEN měla jsem práci a úvěr bohužel mě z bytu vyhodili přišla jsem o práci protože jsem se musela odstěhovat a najednou mi přišla exekuce za ex manžela tím že mi dali exekuci na účet přestali mi strhávat mé půjčky čímž mě dostali do platební neschopnosti přestože jsem se domluvila s exekutorem na měsíční splátce 1000,- mě banka sebrala všechny peníze a ukradla můj spořící účet exekutor mi vrátil peníze které jsem posílala jako přeplatek tak jak to je dělá si z nás někdo blázna moje dluhy mi stali a já nemám na to abych doplatila 4 splátky najednou a teď to po mě chtěj celé špinavost všech dob pak se máte domluvit s exekutorem když sama banka si z vašima penězi dělá co chce proč mě to okradli když jsem se domluvila s exekutorem pak se prý domluvte navíc pokud vám zůstane nějaký nedoplatek někde počkají si 10 let a pak vám pošlou exekuci a samozřejmě s částkou která pěkně naroste a ještě si vezmou odměnu 9 000,- a to za nekvalitní práci když nejsou schopni vás najít hned a pak vás najednou najdou taktéž špinavost ale v tomto státě kde vládne korupce zloději mafiáni je vše možné není se čemu divit
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 5. 2011 18:37 | Jiri Pavlas

Dobry den cetl jsem vase prispevky a rad bych se zde podelil o svuj pribeh jak jsem se zahrabal do dluhu.Je mi teprve 22let kdyz mi bylo 18let tak jsem skoncil na ulici a nemohl jsem nikde sehnat praci a tak jsem si bral pujcky a pausali jak jen to slo stim ze brzy najdu praci a vse spaltim.Pujcky mi pomahali prezit venku abych aspon trochu vypadal civilizovane a mel moznost si najit praci.Bohuzel praci jsem nasel az v 20 letech a to takovou ze mam jen 35kc na hodinu a do dnes nemam placanou zdravotni ani socialni od zamestnavatele.Nedavno jsem si nasel jeste jednu praci kde mam aspon uz 60kc na hodinu,ale take nemam placenou socialni a zdravotni dnes mi chodi hromada dopisu od exekuce a vseljakych spolecnosti kde po me chteji zaplatit nehorazne castky :( s obema pracema si prijdu za mesic zhruba na 14500kc z ceho musim platit dluhy,najem,jidlo a dalsi potrebne veci takze mi behem 3 dnu po vyplate nezustane ani koruna a takhle musim zit hromadu let nez jednou snad vse splatim.A neexistuje nikdo kdo by mohl pomoc kdyz pujdu a zazadam o pomoc nejakou firmu ktera za mne vse zaplati tak nakonec zjistim ze jsem si nepomohl ze te firme musim vse zaplatit co zaplatila za mne a jeste dalsi penize navrch a pri predstave ze sotva prezivam a platim si dluhy ale pritom mi nadale narustaji u zdravotni a socialni mi prijde ze jsem tu jen od toho abych makal od rana do rana a jini si uzivali me tvrde vydelane penize
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 3. 2011 17:26 | libor milicka

je to svata pravda.je demokracie a nas berou jako kusy.exekutori dostali pravomoce a z maleho dluhu delaji neskutecne sazby aco?za par papiru? v dobe krize! aco pravni ochrana zadna?vsichni to vime a nikoho to nesere.ze jo. avseci ti judr.buch vi jak vystudovani znas delaji hnupi.at chcipnou a pamatujte si je.co pro penize radi udelaji.ze sebe bohace a znas chudaky bohuzel.ze demokracie.hamba blit!!!a co ombudsman ten uz umrel chudak.takze to zase nikdo resit nebude nebo kdy?na svatewho dindy.kdo si to mysli at palec nahoru.diky libor
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2011 16:16 | Michalka

Nikdy jsem si nevydělala ani průměrnou mzdu. Chtela jsem-li více, musela jsem si najít druhou práci (za almužnu 60,-Kč na hodinu). Mám jen jeden dluh z úvěru u banky a to za nákup pozemků s kterými jsem chtěla podnikat. Byli to však pozemky, které prodávajícimu vraceli v restituci....toto právo přešlo na mě.....stát mi pozemky vrátil o 5 let později než bylo původně zákonem stanoveno, to už na pozemcích vázla exekuce a dluh u banky a náklady na exekuci dávno přesáhli hodnotu pozemků. Pak už jsem převážně jen pracovala u zaměstnavatele, mám 4 děti, nepočítala jsem s tím ale stalo se, poslední byla dvojčata. Už jsem slyšela i názory, že jsem si děti pořizovat neměla když jsem na to neměla prostředky, ale v době kdy se narodili, jsem takové existenční problémy neměla. Netušila jsem, že můj plat po letech vzroste o 100% ale nájem bude 5x vyšší, o bezplatném školství se bude jen mluvit ale měsíc co měsít tam plyne spousta peněz....exkurze, výlety, učebnice, sešity a pod. pomůcky.... Tedy já nemám dluhy ze spousty nezodpovědných úvěrů ale z toho, že jsem se snažila zajistit rodině alespoň tu nejzákladnější obživu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 4. 2010 23:41

JO JENŽE V DOBĚ KDY JSEM SI PUJČILA JSEM MĚLA DVĚ ZAMĚSTNÁNÍ A MANŽEL MĚL PRÁCI TAKY VY CHYTROLÍNE.JINAK BYCH SEM ANI NEPSALA!JÁ MĚLA PŘÍJEM 19TIS MĚSÍČNĚ A MANŽEL 10A PŮL.JENŽE KDYŽ SE VÁM O ZTRÁTU ZAMĚSTNÁNÍ POSTARÁ FIN KRIZE A HYENISMUS ZAMĚSTNAVATELŮ TAK SE DO TĚCH SRA... DOSTANETE RAZ DVA.VY JSTE ASI O PRÁCI NIKDY NEPŘIŠEL,BYT JSTE ZŘEJMĚ ZDĚDIL PO RODIČÍCH ,PRÁCI MÁTE V MÍSTĚ BYDLIŠTĚ A ZŘEJMĚ DOBŘE PLACENOU KDYŽ JSTE SI BĚŽNÉ VYBAVENÍ BYTU MOHL POŘÍDIT S PLATU.NEBO MÁTE BOHATÉ RODIČE,.NIKDY JSTE ZŘEJMĚ NEONEMOCNĚL A JSTE ASI PAN DOKONALÝ.PAK DLE VAŠEHO PŘÍSPĚVKU BY ASI TAKOVÝ ČLOVĚK MĚL ŽÍT V LESE V DÍŘE,ABY NEDEJ BOŽE NEPOTŘEBOVAL ŽÍT JAKO ČLOVĚK!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2010 10:31 | Viktor Kraus

Jsem rád, ze nejsem jakkoliv závislý na ceském zkorumpovaném státe a na ceské mafiánské justici. Nastestí ziji mimo ceskou republiku a vzdycky se budu snazit o její rozvrat, tenkrát to byl paragraf 99 za poburování! Dokud v CZ nenastane právní systém jako mají vetsina státu v EU, budu je verejne i v zahranicí napadat! Budu hanit a snazit se, aby ceská mafiózní a bezcharakterní justicie byla v EU ocernována. To je muj zivotní program! Bylo by dobré, kdyby si to lidé nenechaly líbit a sli do ulic zvonit klícema a tak dlouho stávkovat, az by se neco zmenilo. Ti idioti nahore a idiotská ceská justice nemuze bez obcanu existovat!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2010 10:18 | Viktor Kraus

Milá paní Hnátková, Ceská republika a její pochybná justice vzdycky byla a bude plná banditu, komunistu a vyvrhelu lidské spolecnosti. Ta takové lidi, jako je arontní a bezcharakterní JUDR.-Pudr. Wolfová a JUDR.-Pudr. Vávrová z HK jedine Ukrajince. Myslím si, ze existujé spousty chudých lidí, kterí by si rádi privydelali a kterí mají smysl pro spravedlnost! Ceská republika není právní stát a proto se na je musí jinak! Musí se jim dokázat, ze strachy nebudou v noci spát! Oni nicí spravedlivé lidi a proto bych nemel nejmensí pochybnosti pouzít jiných "zákonu". Tohle si ta justicní ceská lúza neuvedomuje! Neztrácejte nadeji, také musí jednou zemrít!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 2. 2010 22:15 | Jitka Soltysovová

Vážená paní Vlasto,, tak jak jste ve svém příspěvku popsala svoji situaci je případ do kterého se dnes v této době může dostat kdokoliv z nás.Souhlasím s vámi, že v našem ( demokratickém státě )???? jak pro koho je ???? neexistuje žádná spravedlnost. Je to pouze korupce za kterou jsme v r.1989 cinkali klíčema a skandovali už je to tady !!! Od té doby to vše jede jako lavina, kde je zasypán člověk, který nemá na úplatky. Nyní se blíží nové volby a já už nevěřím, že se něco změní k lepšímu - naopak to bude ještě bolestivější.Na závěr Vám přeji hlavně pevné zdraví, a aby Vás už nic podobného v životě nezasáhlo. zdraví Jitka
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 11. 2009 16:33 | Pavel

Co k tomu dodat? Ten kdo si nevydělá ani polovinu rádoby průměrného výdělku by si sice nemusel možná půjčovat, ale rozhodně by ani neměl. Každá instituce ráda půjčí, protože ví, že vždycky nakonec bude z čeho brát.
Jací jsme my sami, takový máme stát. Celých 40 let si nikdo na nic nestěžoval, proti špatnému systému nic nezmohl. Teď, když by snad malá šance na nápravu byla, už to nikdo ani neumí...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 11. 2009 14:03 | Dagmar Nosková

dobrý den.kdybz si člověk měl možnost vydělat víc než je půlka "průměrné mzdy,tak by si nemusel půjčovat!začíná to půjčkou na byt,po té zařízení bytu,jako je pračka ,lednička apod.pak stačí jít jednou dvakrát na mateskou dovolenou.pracovat,třeba i ve dvou zaměstnáních,platit bez problémů...jenže potom stačí v roce 2008 v září změnit zaměstnavatele kvůly vyššímu výdělku a je hotovo...přikde světová ekonomická krize,člověk nemá našetřeno,z čeho taky!, a je to.příjem pryč,ostatní příjmy se zvrkávají úměrně ke stoupající nezaměstnanosti lidí.začnete si půjčovat na splátky s naivní nadějí,že se situace na pracovním trhu zlepší....ale nic se nezlepšilo.Vaše dluhy narostli,ze strachu před exekucí bank jim posíláte co můžete,neplatíte na svůj ŽL(jen jako přivýdělek) si zdrav a soc. pojíštění,nezaplatíte jeden dvanájmy.banky vám volají i vícekrát týdně,způsobem který nevydrží ani poctivý a spolupráceochotný člověk.vy ji říkáte stále znovu a znovu ja na tom jste,že už skutečně nemáte z čeho platit a oni?!nevidomý bezohlední.nic je nezajímá,klidně vám řeknou pujčte si,sežente si,nezajímá nás kde,ani to,že není práce.přesto,že již brigádu máte,a jinou nemáte šanci.sehnat. NABO JE BRIGÁDA ,ŽE TO SI VYDĚLÁTE PROJEDETE? A z té první pokryjete splátku za kreditku, v rámci původního pokrytí splátek na počátku dlhového šílenství.banky se semnou nechtějí domluvit,to co jsem byla schopná jim do září posílat jim bylo málo a stršily stejně.ted už nemám vůbec nic.nemám na účetní.mám dluhy na ankách,na zdr. a soc. poj.,na telefonu,na nájmu,jsem v pr...po těch nekonečných vyděratelských a bezzohledných hovorech (a také po jedné"vydařené restruktualizaci ze 6800,kc měsíčně na 17800,kc měsíčně a to u banky Citi bank)nekomonikuji tf. protože jsem zralá na psychiatra.nemůžu spát a když usnu ,zdají se mi šílené sny,zapomínám co je za den.práci si hledám,ale marně! ale nikoho nic nezajímá.takže čekám naexekuci a jsem na pokraji zoufalství.jsou nás tisíce,ale nokdo ni nevidí ani neslyší,nikdo se tímto problémem nezabývá! JAKOBY ANI NEEXISTOVAL! Takže asi není,VŽDYT TĚCH LIDÍ CO O PRÁCI NEPŘIŠLY SE TO NETÝKÁ A POLITIKŮ A BANKOVNÍCH ÚŘEDNÍKŮ TAKÉ NE,ŽE?!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2009 20:58 | Jan Horák

Chtěl jsem exekutorovi zaplatit dluh v hotovosti, včetně dalších nákladů spojených s exekucí. Peníze mi ale ale nepřijal a v nejbližších dnech má dojít k zabavení části mého majetku. Má na to právo?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2009 14:33 | Vlasta Hnátková

Do role dlužníka jsem se dostala dobře připraveným podvodem svého bývalého manžela. K tomu mu vydatně dopomáhal náš dřívější společný kamarád Mgr. Knézel. A soudu bylo vše jasné, aniž by zjišťoval skutečnosti. A jako poslední rána přišla exekuce. Chápu, že exekutor je pouhým vykonavatelem soudního rozhodnutí, ale to , co dělá paní JUDr. Wolfová, není zrovna vždy v souladu se zákonem. Ale ona má moc a exekutorská komora ji vždy obhájí. Rozhodně nežijeme v právním státě a moc převzali ti, kdo mají peníze. Peníze rozhodují o tom, kdo má pravdu. Že máte nárok na přidělení advokáta? Omyl. Zase o tom rozhoduje soud. Dohodnout se s exekutorem? Ani náhodou. Ten si jede svoji vyšlapanou cestičkou, aby z neštěstí druhých vytěžil co nejvíce. Bojovala jsem s nespravedlností víc než 10 let. Do potíží se dostali všichni, kdo se mi snažili pomoci. Přestávám věřit, že se něco změní. Spíše je to horší a horší. Vždy jsem byla velký optimista a věřila jsem, že existuje spravedlnost, ale mnohaleté zkušenosti se soudci a exekutorkou mě přesvědčily o opaku.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 10. 2009 8:43 | comment

Je smutné, že proti exekutorovi se nedá prakticky nic dělat. Neprotestuji proti tomu, že má mít exekutor pravomoce - je jasné, že kdo nadělal dluhy, nesmí být před věřiteli v bezpečí. Vadí mi ale, že nemá vůbec žádnou zodpovědnost za svoje akce, což by měl mít právě jako protiváhu pravomocem. Pokud k vám exekutor přijde omylem, a to svojí vlastní chybou (a takové případy se stávají častěji, než by člověk čekal), nemáte vlastně vůbec žádnou možnost, nejen jak exekuci zabránit, ale ani jak se domoci nějakého odškodnění. Nejhorší, co můžete exekutorovi udělat, je stěžovat si na něj u exekutorské komory (nebo jak se to jejich sdružení jmenuje), což je samozřejmě naprosto k ničemu.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 2/2

2

Následující

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Karpíšek

restauratér a podnikatel, Ambiente

Petr Kratochvíl

producent a podnikatel

Tomáš Karpíšek
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 2 duelů
×
Petr Kratochvíl
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services