Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Koupený mobil který po pár dnech přestal
Poradna > Spotřebitelská poradna
Otázka: Dobrý den, před pár dny jsem koupil mobil přes inzerát.. Mobil na místě fungoval tak jsem zaplatil dohodnutou částku a mobil si převzal. Ale po pár dnech přestal fungovat displej. Nebyla to zrovna malá... více
Zrušit pevnou linku? Moc komplikované, tvrdí lidem O2
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
18. 1. 2016 9:36, Věra Bártová
Nemohu pochopit, proč o2 nabízí nevýhodné tarify. Jsou výhodné pouze pro toho, kdo neustále telefonuje a ne pro lidi, kteří chtějí mít pouze telefon na doma, např. 300 volných minut, které jsem dosud měla a Internet. Platila jsem asi 543,99 Kč. Teď mi nabízí tel. tarif za 299,-- Kč + internet za 404,- Kč, což nepovažuji na výhodu. Jiný tarif, prý není možné. Jak je to možné? Telefon není pro důchodce?
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
21. 10. 2009 17:49, barusz
mě se nezdá že by byl nějaký problém... volala jsem-ukecávali mě(ale kdo by neukecával že jo, když si chtějí zákazníka udržet),nakonec mi poslali mi kod-ten jsem nahlásila a běžela 30 denní výpověd což je si myslím naprosto normální přístup... :-) u GTS novera výpověd trvá 3 měsíce takže bud ráda drahá Pavlíno, že si službu rušila právě u O2!!!!! :-)
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Další příspěvky v diskuzi (celkem 22 komentářů)
17. 5. 2017 17:08 | Tichý Radovan
11. 10. 2016 7:19
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 10. 2016 7:17
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 10. 2016 7:14 | Michal
18. 1. 2016 9:36 | Věra Bártová
15. 12. 2015 21:55 | J. Vydra
13. 10. 2015 10:26 | Ludmila Vrbovska
8. 3. 2014 15:56 | Ludvik
8. 3. 2014 15:55 | Ludvik
2. 12. 2009 18:00 | Petrol
21. 10. 2009 17:49 | barusz
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 9. 2009 20:23 | P.C.
Není však vše tak jednoduché - běda, když budete chtít přenést číslo od O2 k jednomu z virtuálních operátorů. To v současné době prostě nejde a je to horkým kandidátem na stížnost k ČTÚ.
5. 9. 2009 13:28 | PatrikChrz
Ale je fakt, že když jste zákazník s několika stovkami linek a měsíčním obratem za tel. služby ve stovkách tisíc tak se k vám chovají úplně jinak :D
5. 9. 2009 11:57 | Petr S.
Zákaznická linka k UPC byla a asi stále je draze placená (844....) a nechali mě čekat pokaždé přes 20 minut, parchanti. O2 má zákaznické služby zdarma. A jestli čekám pár minut mi nevadí, už mnoho let mám bezdrátový telefon, takže ho nemusím držet u ucha, jak nějaký Jouza tady v této diskusi.....
4. 9. 2009 17:23 | Igor
4. 9. 2009 15:41 | benzin
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 9. 2009 10:09 | mm
4. 9. 2009 10:09 | cohen
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
4. 9. 2009 9:46 | jana
4. 9. 2009 8:24 | Mr. R.
Stránka 1/2
Předchozí