Interaktivní grafiky
Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank
Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku
Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více
Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Jan Libich
ekonom
Meda Mládková
sběratelka umění a podnikatelka
48,94 %
z 47 duelů
50,00 %
z 38 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Diskuze: Třináct kroků, jak se naprogramovat ke zbohatnutí
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
28. 8. 2009 7:48, comment
Ano, znám někoho, komu se podobnými principy podařilo stát úspěšným a bohatým - Roberta Kiyosakiho. Také prodává knihy se "zaručenými" recepty jak zbohatnout, a také na tom zbohatl.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
31. 8. 2009 7:13, Mirek
Knihu N.Hilla jsem dostal před mnoha lety jako dárek.
Autor píše, že nejdůležitější je nápad a spojení autora nápadu s prodejcem nápadu.
Ale to by člověk musel žít v jiném světě!
Nápady jsou, seriozní prodejci se jaksi nevyskytují. Bohužel!
Další příspěvky v diskuzi (celkem 19 komentářů)
29. 8. 2009 17:44 | bart
29. 8. 2009 13:34 | Pavel
28. 8. 2009 23:47 | cedr
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 8. 2009 22:29 | Petr Ozogán
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 8. 2009 18:48
před desítkami let jsem mnohé zrealizoval.
Pro představu, nápad ,od kterého bych si sliboval celosvětový zájem , může jen výrobce schopný ve velmi krátké době vyrobit miliony předmětných výrobků a dodat k prodejcům.
Výrobu pak- pro snadnou kopírovatelnost-utajit do poslední chvíle!
Pro zajímavost, výrobek mohu představit v ruce a doplnit několika větami.
Jen těžko si mohu představit, že někdo by byl tak důvěřivý a koupil "zajíce v pytli" , stejně tak já nemohu být tak důvěřivý a zboží představit.
Už jsem se smířil se závěrem, že nemám šanci.
A ještě poznámečku-v celém světě by byl o činnost při použití "výrobku" značný zájem.
V tom mám 100% jistotu.
Zdraví XY
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 8. 2009 18:14 | Petr Ozogán
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 8. 2009 17:22 | X Y
Máte-li nápad a nemáte možnost sám ho realizovat, máte prostě smůlu.
Mám nápady, jejichž realizace by přinesla stamilionové zisky .
Problém je v sehnání seriozního partnera !
Jednou vyslovená myšlenka je okamžitě mrtvá-je snadno zneužitelná.
Mám tu zkušenost, že i po podepsání smlouvy partner změní maličkost a jelikož nelze nápad žádným způsobem ochránit -nelze patentovat-jste mimo hru.
Nebo existuje společnost na kterou se lze se 100% jistotou obrátit s unikátní myšlenkou?
XY
28. 8. 2009 11:30 | romana38
28. 8. 2009 10:09 | Petr Ozogán
28. 8. 2009 7:48 | comment
22. 10. 2009 11:50 | ja
1. 10. 2009 21:31 | majky
"Vzdycky kdyz se nekdo zepta , my zpanikarime" George Parre
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
25. 9. 2009 0:05 | jan
20. 9. 2009 21:50 | poi
31. 8. 2009 7:13 | Mirek
Autor píše, že nejdůležitější je nápad a spojení autora nápadu s prodejcem nápadu.
Ale to by člověk musel žít v jiném světě!
Nápady jsou, seriozní prodejci se jaksi nevyskytují. Bohužel!
30. 8. 2009 22:16 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 8. 2009 16:02
Najít majitele, který se nezajímá jen o zjištění "know-how" , ale je srozuměn s určitým podílem na zisku, je téměř nepřekonatelný problém.
Nabízí se ještě jedna možnost-nalézt zprostředkovatele prodeje myšlenky, člověka schopného oslovit kohokoliv,s jistotou, že není schopen zneužití.
Ale nevzdávám, i když více jak 10 to nedává spát
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 8. 2009 16:01 | Pavel
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 8. 2009 21:13 | Jindra
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno